تقویت کننده انرژی

قهوه حاوی کافئین است و گانودرما حاوی ترکیبات خاصی است که می تواند به شما در مقابله با لاغری کمک کند زیرا گانودرما می تواند به عنوان سم زدایی بدن عمل کند تا همه سموم بدن را از بین ببرد، بنابراین همیشه احساس تازه بودن و سرشار از انرژی خواهید کرد. چیز دیگری برای شروع روز شما وجود ندارد؛ یک فنجان قهوه گانودرما!
 
خطر بیماری های قلبی عروقی را کاهش می دهد
برخی تحقیقات تحقیقاتی در رابطه با این موضوع انجام شده است و نتیجه نشان داد که خانم هایی که روزانه یک فنجان قهوه گانودرما مصرف می کنند، ممکن است خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی مانند حمله قلبی، فشار خون بالا و سکته مغزی را کاهش دهند. مطالعات بیشتر در مورد مردان نیز نتیجه مشابهی نشان داد.
 
مناسب برای سیستم عصبی
سیستم عصبی ارتباط نزدیکی با عملکردهای شناختی و مغز دارد. کافئین موجود در قهوه ممکن است در عملکرد عصبی اثرات جانبی داشته باشد، در صورتی که فقط آن را به مقدار زیاد مصرف کنید. از نظر میزان متوسط، نتیجه کاملاً برعکس است که برای سیستم عصبی کاملاً مناسب است. علاوه بر این، گانودرما حاوی اسیدهای آمینه است که عملکرد سالم مغز و سیستم عصبی را تقویت می کند.
 
نشاط را بهبود می بخشد
گانودرما جزو لیست های برتر گیاهان دارویی در چین است و فواید گانودرما برای قرن ها به خوبی در بهبود نشاط در زنان و مردان شناخته شده است. اگرچه این واقعیت که گانودرما می تواند به درمان برخی از مشکلات عملکرد جنسی کمک کند، هنوز مطالعات بیشتری لازم است.
 
خواص قهوه گانودرما
 
کاربرد آرایشی زیبایی دارد
از قهوه گانودرما به دلیل خواص آرایشی که دارد برای رفع مشکلات پوستی مانند:خطوط صورت ،آکنه، جای زخم و در رفع آسیب های ناشی از نور خورشید هم استفاده می کنند. ضمن اینکه پوست را مرطوب و شاداب نشان می دهد.
 
مناسب برای کاهش استرس و تقویت حافظه است
قهوه گانودرما به علاوه بر کاهش تنش به تقویت حافظه و تمرکز هم کمک می کند و در درمان بیماری های دژنراتیو مانند:آلزایمر و زوال عقل تاثیر بسزایی دارد.
 
خطر آلرژی های غذایی را کاهش می دهد
شرایطی مانند آلرژی را در نظر بگیرید زیرا اگر جدی نگیرید، ممکن است اثر کشنده داشته باشد. یکی از فواید سلامتی قارچ از جمله گانودرما حاوی تری تپن ها، ترکیبی است که از نظر پزشکی برای کاهش علائم آلرژی استفاده می شود.
 
جلوگیری از عفونت های ویروسی، مانند آنفولانزا و آنفولانزای مرغی.
 
کاهش علائم برونشیت مزمن، آسم و واکنشهای آلرژیک.
 
بهبود علائم سندرم خستگی مزمن
 
تأثیر آرام بخش آرام برای درمان بی خوابی و سایر اختلالات خواب
 
فروشگاه پرشین خرید