چای سبز لاغری تیما یکی از نوشیدنی های سالم است. این نوشیدنی ضد پیری در نظر گرفته می شود. شما در مورد فواید چای سبز برای سلامتی چیزهای زیادی شنیده اید – مملو از آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی مفید برای بدن و روان شما.

در این مقاله ، شما با فواید چای سبز برای سلامتی و اینکه چگونه می توانید آن را بنوشید تا از آن لذت ببرید (برای طعم و فواید آن) یاد خواهید گرفت.

چرا چای سبز؟

هزاران سال است که چای سبز به عنوان دارو استفاده می شود ، منشا آن چین است اما به طور گسترده ای در سراسر آسیا استفاده می شود ، این نوشیدنی دارای کاربردهای زیادی از کاهش فشار خون برای جلوگیری از سرطان است.

دلیل این که لاغری با چای سبز تیما  دارای مزایای سلامتی بیشتری نسبت به چای سیاه است ، به دلیل فرآوری است. چای سیاه به روشی فرآوری می شود که تخمیر را امکان پذیر می کند در حالی که فرآیند چای سبز از روند تخمیر جلوگیری می کند. در نتیجه ، چای سبز حداکثر مقدار آنتی اکسیدان و پلی فنول موادی را که فواید زیادی به چای سبز می دهد ، حفظ می کند.

 

چیزی در مورد چای سبز تیما برای لاغری وجود دارد که آن را به محبوب هر علاقه مند به تناسب اندام تبدیل می کند! در واقع ، نه تنها عطر و طعم و عطر ملایم آن ، بلکه فواید شگفت انگیز آن برای سلامتی باعث شده است که در بین تماشاگران وزن ، مد شود.
از یک عاشق چای سخت بپرسید ، زمان خاصی برای چای وجود ندارد ، در واقع هر زمان زمان چای است! خوب ، چای فقط یک نوشیدنی نیست بلکه فرار از یکنواختی زندگی است و گاهی اوقات دلیلی برای باز کردن است. با این حال ، ترجیحات چای در افراد مختلف متفاوت است ، اما انتخاب چای شما هرچه باشد ، مطمئنا روح شما را شاداب می کند.

علاوه بر این ، اگر واقعاً قصد کاهش وزن دارید ، رفتن به چای سبز می تواند ایده خوبی باشد. آنتی اکسیدان ها و ترکیبات طبیعی موجود در این چای می توانند به سادگی به سلامتی شما افزوده و سوخت و ساز بدن را بهبود بخشند.
جدا از همه این موارد خوب ، حتماً یک افسانه رایج شنیده اید که نوشیدن چای در شب می تواند خواب شما را مختل کند و باید از آن اجتناب کنید! خوب ، همانطور که اشاره کردیم ، این افسانه اغلب ما را از رسیدن به فنجان چای سبز مورد علاقه ما دور نگه می دارد ، اما چه می شود اگر به شما بگوییم که نوشیدن یک فنجان چای سبز تیما برای لاغری در شب نه تنها می تواند اعصاب شما را آرام کند ، بلکه می تواند القا کند خواب.

 

 

چاي سبز تيما و لاغري

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%d8%aa%db%8c%d9%85%d8%a7/