طبع قهوه لاته

لاته گانودرما طبیعت سرد و تر دارد و برای کسانی که طبع بدنشان گرم و خشک است بسیار توصیه می شود . گانودرما لاته مخلوطی از شیر خشک طبیعی و قهوه و گانودرما میباشد که طعم لذیذی دارد . البته طعم دلنشین آن بیشتر به خاطر خامه ای است که در آن به کار برده شده است . لاته برای انواعی از بیماری ها پیشنهاد می شود که از جمله آن بهبود بیماری های گوارشی و درد های مفاصل می باشد . و همچنین در کاهش وزن نیز موثر می باشد . تغییر سایز و چربی سوزی فوری از مزایای برجسته ی لاته گانودرما به شمار می رود . زیرا فیبر بالای این قهوه باعث سیری می شود . درمان یبوست به خاطر برهم زدن معده های گرم با معتدل ساختن آن هم از دیگر مزایای لاته میباشد . همچنین سبب بهبود ویروس hpv میشود زیرا این بیماری بیشتر در کسانی طبع بدن گرم و خشک دارند اتفاق میوفتد . و در نهایت کسانی که به دنبال سرد کردن کبدشان هستند و میخواهند از گرمی کبد که موجب عارضه های فراوانی است نجات یابند پیشنهاد میکنیم حتما از قهوه لاته گانودرما استفاده نمایید
توضیحات
گانودرما نام یک قارچ دارویی ارزشمند میباشد که به دلیل ترکیبات فعال فراوانی که دارد امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت قهوه فوری لاته (قهوه + شیر) توسط شرکت دکتر بیز تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد. قهوه لاته یا کافه لاته گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز، با کیفیت صادراتی و دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آنهاست و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند. هم اکنون شما می توانید این محصول را از نماینده مستقیم شرکت دکتر بیز خریداری نمایید. در ادامه درباره ترکیبات قهوه لاته گانودرما و خواص آن همچنین با قیمت قهوه لاته گانودرما اصلی صحبت خواهیم نمود.
 
مشاهده مجوزها و استانداردها
 
جهت آشنایی بیشتر با گانودرما: گانودرما چیست و چه خواصی دارد
 
جهت آشنایی بیشتر با قهوه گانودرما: قهوه گانودرما چیست
 
قهوه لاته گانودرما دکتر بیز
ترکیب قهوه و شیر را قهوه لاته می نامیم. در واقع به شیرقهوه در زبان ایتالیایی قهوه لاته گفته میشود که خوردن آن باعث تجربه طعمی لذیذ و خامه ای از قهوه میشود.
ترکیب کردن شیر با قهوه باعث کاهش تاثیرگذاری کافئین در بدن میشود که مناسب افرادیست که میخواهند قهوه را با کمترین دوز کافئین آن تجربه کنند، اضافه شدن گانودرما به این ترکیب باعث برطرف شدن کمبود پروتئین های ضروری موجود در بدن میشود و در خانمها چنانچه قبل از دوران حاملگی مصرف گردد میتواند باعث افزایش شیر آنها برای دوران بعد از حاملگی شود.
 
قیمت قهوه لاته گانودرما
قیمت قهوه گانودرما لاته دکتر بیز (روی جلد) ۳۳۳۰ هزار تومان می باشد که با احتساب تخفیف رسمی شرکت به قیمت ۲۸۹ هزار تومان تقدیم شما می شود. علی رغم اینکه در برخی از سایت های بی نام و نشان (که به صورت مستقل و یا با سایت های واسطه ای فعالیت میکنند)، قیمت قهوه لاته گانودرما را زیر ۲۰۰ هزار تومان اعلام می کنند که البته تقلبی یا دستکاری شده می باشد به صورتی که در موارد دستکاری شده تشخیص عملا غیر ممکن است؛ قیمت قهوه گانودرما لاته دکتر بیز اصلی که توسط نمایندگان مستقیم این شرکت عرضه می شود و روی جلد آن نیز درج گردیده است همان ۳۳۰ هزار تومان است که با تخفیف رسمی شرکت دکتر بیز با قیمت ۲۹۸ هزار تومان عرضه می گردد.
 
سایت گانودرما دات آی آر نمایندگی مستقیم محصولات شرکت دکتر بیز را دارا می باشد و اصالت محصولات خود را تضمین می نماید. در این صفحه میتوانید درباره نحوه خرید و مصرف گانودرما اطلاعات لازم را کسب نمایید: راهنمای جامع خرید قهوه گانودرما
 
سایر خواص کافه لاته گانودرما
از بین بردن رفلاکس و ورم معده (ترکیبات شیر موجود در این محصول فاقد لاکتوز بوده و برای کسانی که معده ی آنها به شیر و لبنیات حساسیت دارد مشکلی به وجود نمی آورد)، افزایش شیر مادران (قبل از دوران حاملگی)