قهوه گانودرما بیز چه فوایدی دارد؟

قهوه گانودرما بیز در حال حاضر با رعایت کردن تمام اصول بهداشتی و آزمایشگاهی و همچنین استانداردهای لازم توسط شرکت دکتر بیز در ایران تولید می شود. این نوشیدنی شگفت انگیز با خواص منحصر به فرد از ترکیب دانه های مرغوب قهوه و قارچ گانودرما تولید می شود. کمک به کاهش وزن و چربی سوزی یکی از فواید نوشیدن قهوه گانودرما بیز به صورت روزانه می باشد. بنابراین این نوشیدنی انرژی زا برای ورزشکاران بسیار مناسب بوده و میتوانند علاوه بر تامین انرژی لازم، قوای جسمانی خود را تقویت کرده و چربی سوزی نیز داشته باشند. همچنین اگر از پیری زودرس واهمه دارید و نمیخواهید علائم پیری به سرعت خودشان را نشان بدهند، پیشنهاد ما به شما نوشیدن مرتب انواع قهوه گانودرما بیز می باشد. قهوه گانودرما بیز در طعم های مختلف مطابق انواع سلیقه ها تولید می شود بنابراین شما می توانید هرکدام از انواع قهوه موکا گانودرما، قهوه لاته گانودرما، هات چاکلت گانودرما و یا قهوه سوپریم گانودرما را تهیه و مصرف کنید.
چرا قهوه گانودرما شرکت بیز؟

قهوه گانودرما شرکت بیز یک قهوه خوش طعم است که نوشیدن آن علاوه بر تامین انرژی، خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد. گانودرما یک قارچ با ویژگی های منحصر به فرد است که در حال حاضر توسط افراد زیادی مصرف میشود و اثر بخشی و نتیجه بخشی این ماده مغذی ثابت شده است. قارچ گانودرما انواع و گونه های مختلفی دارد. برخی از این گونه ها نه تنها ارزشی برای سلامتی ندارند، بلکه سمی نیز هستند. قارچ گانودرما لوسیدوم بهترین و گران ترین نوع قارچ گانودرما می باشد. این قارچ مصرف های متعددی دارد و در واقع همین قارچ است که در تولید انواع قهوه گانودرما شرکت بیز نیز بکار رفته است. از جمله خواص گانودرما لوسیدوم می توان به تقویت قوای جسمانی و جنسی، پیشگیری از بروز اختلال، بیماری های قلبی عروقی، کاهش استرس و افزایش تمرکز و... اشاره کرد. قهوه گانودرما شرکت بیز در انواع مدل های مختلف در فروشگاه کالا اکسیر موجود می باشد.
آیا محصولات گانودرما بیز خاصیت دارویی دارد؟

گانودرما بیز در واقع محصولاتی اند که همگی در ترکیبات خود دارای پودر قارچ گانودرما هستند. قارچ گانودرما خواص بی نظیر دارویی درمانی داشته و از جمله این خواص می توان به درمان زخم معده، تنگی نفس و آسم، بیماری های کلیه و کبد، بیماری های فشارخون و... اشاره کرد. این قارچ خاصیت ضد سرطان داشته و استفاده از آن در کنار روش های رایج درمانی سرطان مانند پرتو درمانی و شیمی درمانی موجب تسکین درد فرد بیمار و اثر بخشی بیشتر درمان می شود. فرآیند تاثیر گذاری گانودرما بیز در بدن شامل پنج مرحله می باشد. این ماده شگفت انگیز ابتدا سمومی که در بدن نهفته است را شناسایی کرده و سپس این سموم را پاکسازی می کند. فعل و انفعالات درون بدن را تنظیم کرده و بعد از آن شروع به بازیابی و ترمیم عضو یا اعضای آسیب دیده می کند. در مرحله آخر قارچ گانودرما بیز شروع به جوانسازی تمام سلول های بدن می کند.
سوالات رایج گانودرما

قهوه گانودرما دکتر بیز از جمله باکیفیت ترین و خوش طعم ترین نوشیدنی های گرم می باشد که از ترکیب قهوه و قارچ گانودرما تهیه شده است. برای آشنایی بیشتر و رفع سوالات مشتریان به طرح پرسش و پاسخ های زیر پرداخته ایم.
آیا تقلبی این محصول وجود دارد؟

تا کنون گزارش موثقی مبنی بر وجود نوع غیر اصل این کالا با بسته بندی مشابه دریافت نشده است. ممکن است برخی از سودجویان تاریخ قهوه هایی منقضی شده را تغییر دهند.
دلایل اصلی وجود اختلاف قیمت این محصول چیست؟

با توجه به اینکه اساسا این محصول توسط شرکت بازاریابان ایرانیان زمین و از طریق بازاریابها عرضه میشود به دلیل متفاوت بودن پلن درامد زایی این شرکت برای اعضا؛ امکان در نظر گرفتن تخفیف متفاوت( برحسب میزان حجم سفارشات ) وجود دارد.
آیا تاثیر قهوه های گانودرما برای لاغری به میزان پانزده کیلوگرم در ماه صحت دارد؟

قهوه های گانودرما با توجه به دارا بودن مواد مغذی و خاصیت چربی سوزی و تنظیم سوخت و ساز بدن میتواند موجب کاهش وزن شود. مزیت اصلی این محصول نسبت به کالاهای مشابه دیگر این است که کاهش وزن بدون عوارض جانبی (آسیب به مفاصل و کبد) صورت میگیرد.که طبیعتا داشتن یک رژیم روتین غذایی میتواند این اثر را تقویت کند. اما این اعداد و ارقام مشخص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

 

 

منبع اطلاعات بالا