چنانچه نیم ساعت قبل از غذا از دمنوش آریانا استفاده کنید علاوه بر افزایش قدرت چربی سوزی در بدن این نوشته های شما را به میزان قابل توجهی کنترل می کند و چنانچه بر اثر پرخوری به افزایش وزن و کاهش دهید می توانید به راحتی با استفاده از این محصول موانع موجود در کاهش وزن را یک به یک برطرف کرده و لاغری را تجربه کنید.

 
در ادامه قصد داریم تا مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده دمنوش آریانه دکتر بیز را مورد بررسی قرار دهیم در نظر داشته باشید که فرمولاسیون علمی این محصول شامل بیش از دوسال تحقیق و توسعه میباشد و نسبت فرآورده های به کار رفته در آن به طور کاملاً علمی و با مشورت از متخصصین طب سنتی و طب نوین ترکیب شده است تا بتواند بیشترین اثر بخشی را داشته باشد.
 
ترکیبات ، مواد تشکیل دهنده و محتویات دمنوش لاغری دکتر بیز
چای ترش:
 
چای ترش یکی از ترکیبات تشکیل دهنده این محصول است که سبب می‌شود تا متابولیسم بدن شما به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند.مصرف چای ترش سبب می شود تا کالری جذب شده از مواد غذایی با سرعت بیشتری دفع شود و همچنین چای ترش سبب می شود تا میزان چربی موجود در مواد غذایی بسیار کمتر و بدن شما جذب شود. علاوه بر جلوگیری از جذب چربی چای ترش می تواند مانع جذب کربوهیدرات ها شود و از این رو می‌تواند در لاغری و کاهش وزن موثر باشد.چای ترش برای کنترل فشار خون نیز بسیار مفید است.
 
چای سبز:
همه ما با خواص چای سبز برای لاغری و کاهش وزن آشنا هستیم. چای سبز به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی آنتی اکسیدان می تواند علاوه بر لاغری در راستای جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان ها موثر باشد.آنتی اکسیدان کاتچین موجود در چای سبز سوخت و ساز بدن را بسیار افزایش می دهد و سبب می شود هورمون نوراپی نفرین شکسته شده و از این رو می تواند به لاغری بسیار کمک کند. کنترل این هورمون سبب می شود تا چربی ها و سرعت بیشتری آب شوند.
 
تخم کرفس:
تخم کرفس یکی از تاثیر گذار ترین ترکیبات برای کاهش کلسترول خون می باشد. فاده از تخم کرفس برای بیماری های معده بسیار مفید است و برای بهبود وضعیت گوارشی و بیماری های مانند نفخ و مشکلات هضم غذا مفید است. استفاده از تخم کرفس می‌تواند برای کاهش وزن بسیار مفید باشد .همانطور که میدانید کرفس یکی از قدیمی ترین چربی سوز هایی است که همواره مورد بررسی قرار گرفته است و استفاده از آن می تواند در افزایش متابولیسم چربی سوزی بدن بسیار موثر باشد.