سیر سیاه دکتر بیز برای چی خوبه

 

 

سیر سیاه به عبارتی سیر نپخته نو میباشد که در یک پروسه مشخص و معلوم، تخمیر شد‌ه‌است. تخمیر سیر جدید بدین شکل میباشد که آن را به بازه زمانی ۵۰ تا ۹۰ روز در دمای ۶۰ تا ۷۷ سکو و در رطوبت ۸۰ تا ۹۰ درصد محافظت می نمایند. عمل راحتی وجود ندارد البته پس از تخمیر، سیر موقعیت ژله ای پیدا می نماید، رنگ حبه های سیر، سیاه می‌شود و طعم شیرینی پیدا می نماید.

 

سیر سیاه خاصیت شگفت انگیز درمانی دارااست و از قدیم الایام، کره ای ها، ژاپنی ها و اهل یک محل کشورهای شرق آسیا از آن برای محافظت تن درستی، معالجه بیماری ها و ارتقا مقاومت تن در قبال بیماری ها به کار گیری می کردند. سیر سیاه بوی و طعم بد سیر بی آلایش را ندارد و ضمن این، خاصیت درمانی بیشتری نسبت به سیر دارااست؛ به همین انگیزه به وفور در کره و ژاپن گزینه به کار گیری قرار میگیرد. استعمال از این ماده شگفت انگیز در دنیا به گذر زمان در درحال حاضر ارتقا میباشد.

 

 

 

سیر سیاه چیست و چه خواصی دارد و چه طور ساخت می گردد؟

 

 

شاید شما هم مایل باشید که با میل کردن روزمره یک حبه سیر از خاصیت این ماده غذایی بی سابقه برخوردار گردید البته به خیال بوی بد آن از آن صرف حیث میکنید. شاید برایتان دیدنی باشد که بدانید می‌توانید به مکان روزمره یک حبه سیر ساده، یک حبه سیر سیاه فارغ از رایحه و با مزه نسبتا شیرین مصرف نمایید و از خاصیت سیر برخوردار گردید! جذاب خیس اینکه سیر سیاه خاصیت درمانی و تندستی بیشتری نسبت به سیر ساده داراست!

 

در حالتی که سیر بی آلایش را 50 تا 90 روز در دمای 60 تا 77 مرتبه محافظت کنیم تبدیل به سیر سیاه میگردد. این پروسه که تخمیر نامیده می گردد منجر شیرین شدن طعم سیر گردیده و رنگ آن را سیاه می نماید و به آن وضعیت ژله ای و قابل انعطاف میدهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سیر سیاه یعنی چه

 

 

نخستین دفعه کره ای ها سیر سیاه را برای مصارف دارویی ساخت کردند زیرا سیر سیاه خاصیت درمانی فوق العاده ای دارااست. سیر سیاه به جهت خاصیت درمانی فوق العاده و مزه عالی و قابل تناول کردن، با رویش چشمگیر مصرف در سراسر عالم مواجه گردیده و یکی دارای اسم و رسم ترین و مهم ترین تولید ها جان دار میان مواد غذایی موءثر در عالم گردیده است.

 

 

 

 

 

همه چیز درباره سیر سیاه

 

 

برای اینکه از مزایای سیر سیاه برخوردار گردید سفارش می شود روزمره یک حبه سیر سیاه مصرف فرمائید. مصرف سیر سیاه بایستی همیشگی باشد و هر روز یکی استفاده شود تا تاثیرات سالم آن در تن پس از حدود یک ماه ظواهر گردد. سیر سیاه را میتوانید به تنهایی مصرف نمایید یا این که آن را با غذاهای دیگر بپزید. همینطور میتوانید با سیر سیاه، سس های خوش مزه صحیح نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی سیر سیاه چگونه است

سیر سیاه معمولا در سوپرمارکت ها پیدا نمی‌شود و آن را بایستی اینترنتی بخرید. در خرید سیر سیاه یکسری نکته را مد حیث قرار دهید: اولا سیر سیاه کیفیت بالا تنظیم نمائید. می بایست سازنده سیر سیاه مشخص و معلوم باشد و شما به تخصص تولیدکننده اعتقادوباور داشته باشید. ثانیا در شرایطی‌که مقدور میباشد سیر سیاه را از تولیدکننده بخرید تا واسطه ها حذف شوند و بها کل گردیده معدود و مطلوب باشد. ثالثا سیر سیاه در یخچال فریزر حفظ گردد زیرا تاریخ انقضای سیر سیاه در دمای اتاق 2 تا 3 ماه میباشد و فروشگاه آنلاین که از آن خرید میکنید بایستی سیر سیاه را در سردخانه یا این که یخچال فریزر حفظ نماید تا شما فرصت کافی برای مصرف داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خاصیت سیر سیاه برای چیست

 

 

خاصیت درمانی سیر سیاه شگفت انگیز میباشد. پژوهش ها آرم داده میباشد که فرآوری سیر و تبدیل آن به سیر سیاه موجب ارتقا اس-آلیل سیستین در سیر سیاه می گردد. این ماده یکی موادی میباشد که سبب میشود سیر و به خصوص سیر سیاه خاصیت درمانی فوق العاده ای داشته باشد. به علاوه ترازو آنتی اکسیدان های گوناگون در سیر سیاه 4 تا 5 موازی بیشتر از سیر میباشد. آنتی اکسیدان ها سبب ساز جوانی گردیده و بازدارنده از بروز سرطان میشوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1- سیر سیاه برای سرطان

بعضا پژوهش ها نشانه داده میباشد که هم آنتی اکسیدان ها و هم اس-آلیل سیستین مو جود در سیر سیاه سبب بهبود معالجه سرطان میگردد. اس-آلیل سیستین منجر کاهش تومورهای سرطانی میشود. سیر سیاه نشر سلول های سرطانی معده را مهار می نماید. پژوهش ها متعددی پذیرش کرده اند که سیر سیاه دربردارنده مقدار متعددی آنتی اکسیدان میباشد که ضد سرطان بوده و رادیکال های آزاد در تن را که ادله سرطان می باشند از در بین میبرد براین اساس خواص ضد سرطانی کار کشته دارااست. خواص ضد سرطانی سیر سیاه 4 تا 5 موازی بیشتر از سیر جدید میباشد!

 

2- سیر سیاه برای لاغری 

سیر سیاه سبب کاهش چربی های مضر خون گردیده و چربی های مازاد در کبد یا این که شکم را به گذر زمان کاهش می‌دهد. مصرف زمانبر بازه زمانی سیر سیاه میتواند سبب ساز کاهش وزن و لاغری خواهد شد، هر یک‌سری این تاثیر زیاد وجود ندارد و فارغ از رژیم لاغری و تنها با میل کردن سیر سیاه نباید انتظار لاغری داشت.

 

3- سیر سیاه برای معالجه زود انزالی

آیا سیر سیاه برای زود انزالی اثرگذار میباشد؟ پژوهش ها نشانه داده که هم سیر بی آلایش و هم سیر سیاه به انگیزه داشتن روی و منیزیم زیاد، قادر است به معالجه زود انزالی یاری دهد. برای بازرسی بیشتر در این مورد بدین نوشته‌ی‌علمی مراجعه نمائید.

 

 

 

4- سیر سیاه برای بهبود معالجه MS

سیر سیاه به انگیزه وجود مقدار متعددی اس-آلیل سیستین، دارنده اثرات ضد التهابی و نیز اثرات آنتی اکسیدانی و محافظ نرونی میباشد و برای پیشگیری و معالجه بیماری MS می‌تواند اثرگذار باشد. برای تحقیق بیشتر در این مورد به نوشته‌ی‌علمی سیر سیاه و خواص ضد سرطانی آن نوشته پزشک معالج باد ملایم زرین پنجه مراجعه‌نمایید.

 

 

 

 سیر سیاه برای چی خوبه