دمنوش کبد چرب

دمنوش کبد چرب , دمنوش مصفی خون دکتر بیز برای اولین با در کشور با مجوز رسمی سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت , درمان و آموزش پزشکی مفتخر به دریافت پروانه ی ساخت توسط شرکت آریانا فارمد پاسارگاد گردید . تیم تحقیق و فرمولاسیون شرکت با داشتن افراد با دانش و بهره گیری موثر از متخصصین طب سنتی و اساتید دانشگاه در حوزه  تولید فراورده های طب سنتی و داروهای طبیعی محصولی با کیفیت و کارامد را به مشتریان خود تقدیم می کند . موارد مصرف بیشتر این دمنوش تخصصی برای مصفی خون , محافظت کننده کبد , درمان کبد چرب می باشد . در مورد نحوه و میزان مصرف بنا به مشکلی که دارید تجویز می شود و حتما قبل از مصرف با کارشناسان و متخصصین این امر مشورت نمایید . اما شکل طبیعی مصرف روزی ۲ نوبت هر بار یک دمنوش می باشد . درباره ی موارد منع مصرف نیز در دوران بارداری و شیردهی در صورت بروز واکنش های حساسیتی نظیر بثورات پوستی , افراد زیر ۱۲ سال , در صورت مصرف همزمان از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین و وارفارین , داروهای آنتی آریتمی و یا سابقه ی نارسایی قلبی با مشورت پزشک مصرف شود .
 
درمان کبد چرب با دمنوش تخصصی مصفی خون جهت پاکسازی کبد با مجوز رسمی 
 
تماس جهت مشاوره رایگان . متخصص خانم مدیری ۰۹۱۲۲۵۶۶۹۳۸
 
دمنوش کبد چرب
 
دمنوش مصفی خون بیز
دمنوش تخصصی مصفی خون دکتر بیز همانطور که در قسمت بالا اشاره نمودیم برای پاک سازی و محافظت از کبد از وزارت غذا و دارو مجوز رسمی را دریافت کرده است . در قسمت بالا به مواردی نظیر موارد مصرف و موارد منع مصرف اشاره نمودیم در ادامه مطلب به شرایط نگهداری دمنوش ذکر شده می پردازیم . اینکه در جای خشک و خنک و دور از نور خورشید نگهداری شود . در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری شود . نکات دیگری که باید نسبت به مصرف دمنوش کبد چرب قابل ذکر است این که از مصرف الکل , غذاهای سرخ شده , نمک بیش از حد , غذاهای شیرین , کربوهیدرات های تصفیه شده و شیرین کننده های مصنوعی که ممکن است موجب مشکلات کبدی شوند , پرهیز گردد . برای اثر بخشی بیشتر دمنوش به همراه میوه های خانواده مرکبات , هویج , چغندر , کلم بروکلی , گردو , زغال اخته , آووکادو , کلم و گل کلم استفاده گردد . استفاده از این دمنوش برای بیماری های مرتبط با کبد و همچنین پاکسازی و درمان کبد چرب تهیه شده است .
 
ترکیبات دمنوش مصفی خون چیست ؟
دمنوش مصفی خون ( تصفیه خون ) یا همان دمنوش تخصصی کبد چرب متشکل است از : کاسنی , شاه تره , قاصدک , علف لیمو , به لیمو , چای سبز , گل همیشه بهار , پر سیاووش و خار مریم . بعلاوه برگ مود و شیرین بیان تا طعم دمنوش دلنشین شود و همچنین تلخی شاه تره و کاسنی گرفته شود .
 
طریقه ی مصرف دمنوش مصفی خون به چگونه می باشد ؟
استفاده برای چه اشخاصی الزامی می باشد ؟
فواید دمنوش کبد چرب چیست ؟
منع مصرف دمنوش مصفی خون برای چه افرادی می باشد ؟
درمان کبد چرب
دمنوش مصفی خون آریانا دارای مجوز سازمان غذا و دارو در جهت درمان کبد چرب می باشد که عبارت  ( درمان کبد چرب ) بر روی جعبه دمنوش ثبت شده است . زیرا از نظر دارویی مورد تایید سازمان مربوطه بوده است . و این تاییدیه حکم بر اعتبار و ارزش محصول می باشد . دمنوش تصویه خون آریانا از گیاهانی ترکیب شده که هر یک در جهت رفع مشکلی از بدن مخصوصا کبد اثربخش هستند . و ترکیب این ها با هم دارویی تخصصی در جهت پاک سازی بدن می باشد . کبد به عنوان مهمترین عضو بدن همیشه در خطر آسیب قرار دارد و بیشتر بیماری ها بر اساس ناراحتی در کبد رخ می دهد . البته بایستی به غیر از مصرف دمنوش مصفی نکاتی را هم رعایت کنید تا در صورت پاکسازی کبد بعد از مصرف دمنوش تخصصی , کبد دوباره دچار اختلال نشود . از مصرف الکل، غذاهای سرخ شده، نمک زیاد ، غذاهای شیرین، کربوهیدرات های تصفیه شده و شیرین کننده های مصنوعی که امکان دارد باعث عوارض کبدی شوند، باید جلوگیری کنید . در جهت تاثیر گذاری بیشتر همراه با میوه‌های خانواده مرکبات، هویج، کلم بروکلی، گردو، زغال اخته، آووکادو و کلم مصرف گردد.
 
خواص دمنوش مصفی خون دکتر بیز و طریقه مصرفش
از جمله خواص دمنوش مصفی خون درمان کبد چرب می باشد. با استفاده از خواص دمنوش مصفی خون ترشحات صفرا تنظیم می شود و سموم کبد دفع می شود.
 
معرفی خواص دمنوش مصفی خون دکتر بیز
 
 
 
با استفاده از خواص دمنوش مصفی خون دکتر بیز می توانید کبد چرب خود را درمان کنید.عملکرد دمنوش مصفی خون به این صورت است که ترشحات صفرا را افزایش می دهد این امر موجب می شود که ترشحات صفرا مقاومت بالاتری در برابر رادیکال های آزاد شده در محیط کبد داشته باشند و با سموم کبد مبارزه کنند و شرایط دفع چربی در کبد را فراهم می کنند.
 
خواص دمنوش مصفی خون بیز
 
برای بررسی فواید دمنوش مصفی خون بایستی در ابتدا به معرفی مواد تشکیل دهنده این دمنوش بپردازیم.
 
کاسنی: گیاهی است که دارای انواع ویتامین ها و املاح معدنی است. برخی از این ویتامین ها عبارتند از: ویتامین C ،ویتامین E ، زینک، اسید فولیک و… عمده خاصیت کاسنی این است که برای بهبود دستگاه گوارش مورد استفاده قرار می گیرد و با افزایش ادرار سبب دفع سموم موجود در کبد و کلیه ها می شود.
 
شاه تره: یک گیاه با برگ های زیبا می باشد که در طب سنتی برای درمان انواع امراض استفاده می شود.از این گیاه به عنوان پاک کننده بدن استفاده می شود. موادی که در این گیاه وجود دارد آب اضافی و سموم بدن را دفع می کند از این گیاه برای دفع سنگ صفرا نیز استفاده می شده است.
 
قاصدک: این گیاه دارای ویتامین C می باشد که به هضم غذا کمک می کند و با ترشح آنزیم هایی از کبد محافظت می کند.
 
علف لیمو، به لیمو، چای سبز، گل همیشه بهار، پرسیاوش و خارمریم نیز از دیگر ترکیبات دمنوش مصفی خون است. با استفاده از فواید دمنوش مصفی خون دکتر بیز کلیه مشکلات مربوط به بیماری های خود ایمنی و ام اس درمان می شود.
 
 
 
خواص دمنوش مصفی خون به درمان کدام بیماری ها کمک می کند
 
با استفاده از خواص دمنوش مصفی خون کلیه ی امراض مربوط به کبد از جمله التهابات کبدی ،سموم کبد و کبد چرب رفع می شود.
 
با استفاده از خواص دمنوش مصفی خون می توان سودا را از بدن حذف کرد و ترشحات صفرا را تنظیم کرد.
 
با استفاده از خواص دمنوش مصفی خون می توانید بیماری های پوستی را از بین ببرید زیرا این دمنوش سبب تصفیه خون شده و باعث رفع خستگی می شود.
 
 
 
طریقه مصرف دمنوش مصفی خون
 
برای استفاده از دمنوش مصفی خون در ابتدا باید مقدار یک لیوان آب را بجوشانید سپس یک عدد تی بک دمنوش مصفی خون دکتر بیز را به مدت 5 دقیقه در آب جوش قرار دهید. سپس دمنوش مصفی خون شما آماده می شود.بهترین زمان نوشیدن دمنوش پس از وعده های غذایی می باشد 1 تا 2 ساعت پس از خوردن وعده غذایی می توانید دمنوش خود را میل کنید. افرادی که مشکل خاصی ندارند و صرفا برای تصفیه ی خون خود می خواهند از این دمنوش استفاده کنند، می توانند روزانه دو لیوان از این دمنوش را میل کنند. اما افرادی که برای مشکل کبدی خود می خواهند از این دمنوش استفاده کنند باید روزانه سه بار این دمنوش را میل کنند تا تاثیرات درمانی آن بر روی بدن را ببینند. استفاده از این دمنوش برای بیماران هموفیلی و دیالیزی ممنوع می باشد و افرادی که داروهای آسپرین و وارفارین مصرف می کنند نباید به هیچ وجه از این دمنوش میل کنند چون تداخل دارویی ایجاد می کند. خانم های باردار و شیرده و افرادی که فشار چشم دارند نباید از این دارو استفاده کنند.
 
 
 
موارد مصرف دمنوش مصفی خون
از این دمنوش برای درمان جوش های صورت به علت کبد چرب، کاهش کلسترول خون ، بهبود عملکرد کلیه ی ارگان های بدن از جمله قلب، کلیه، معده و… استفاده می شود. برای نگهداری از این دمنوش نیاز به شرایط خاصی می باشد تا کیفیت تی بک های داخل بسته کاهش پیدا نکند. تی بک ها را در دمای اتاق و در جای خشک و خنک با دمای 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید، در طول درمان با دمنوش مصفی خون از الکل و مواد مخدر استفاده نکنید، از خوردن غذاهای فرآوری شده و شور خودداری کنید، شیرینی های مصنوعی هم به کبد آسیب می زنند سعی کنید از میوه ها و غذاهای سالم استفاده کنید تا دمنوش به بهترین شکل مشکل شما را رفع کند. شما می توانید دمنوش مصفی خون را با قیمت مناسب از وب سایت ما تهیه کنید مشاوران ما آماده هستند تا شما را به هنگام استفاده از دمنوش راهنمایی کنند.