سیر سیاه دکتر بیز فرآوری شده با بالاترین استانداردهای روز اروپایی محصولی بی نظیر و دارای خواص درمانی بسیار زیاد می باشد.همان طور که می دانید از دیرباز و در طب سنتی از سیر به عنوان درمان کننده بسیاری از مشکلات بدن یاد می‌شده است اما استفاده از سیر همواره با مشکلاتی همراه بوده است که مهمترین آنها طعم نامطبوع و بوی بد سیر می باشد.

 
سیر سیاه دکتر بیز فرآوری شده با تکنولوژی های روز اروپا یکی از بهترین انواع سیر سیاه موجود در بازار می باشد و طبق تحقیقات انجام شده این محصول خواص درمانی تا چهار برابر بیشتر از سیر خام را دارد.
 
سیر سیاه دکتر بیز
تا اینجا تنها برخی از آنها را ذکر کردیم.سیر سیاه دکتر بیز در کاهش وزن و لاغری بسیار موثر است و سبب افزایش متابولیسم بدن می شود.با افزایش متابولیسم بدن ، شما کالری بیشتری دفع می کنید و کلیه فعالیت‌ هایی که برای کاهش وزن انجام دیده اید مانند ورزش و رژیم های غذایی ، اثربخشی مناسب تری داشته باشند و شما می توانید در مدت زمان کوتاه تری به وزن ایده آل خود برسید و سایز کم کنید.
 
سیر سیاه دکتر بیز با کاهش چربی خون و کلسترول می تواند نشاط و طراوت را به شما هدیه دهد و چنانچه در اثر چربی خون بالا و کلسترول دچار عواملی مانند خستگی و خواب آلودگی هستید استفاده از سیر سیاه می‌تواند در کاهش کلسترول بسیار موثر باشد و سبب می‌شود تا شما در مدت زمان کوتاهی تری گلیسرید و کلسترول خون خود را کاهش دهید و احساس سبکی و سرزندگی بیشتری داشته باشید
 
یکی از مهمترین خواص سیر کنترل قند خون و دیابت است .سیر سیاه حاوی مقادیر بسیار زیادی از آلیسین پایدار می‌باشد که می‌تواند در کنترل قند خون و دیابت بسیار موثر باشد.
سیر سیاه دکتر بیز با افزایش خون رسانی به کلیه بافت های بدن و همچنین مغز سبب می‌شود تا خونرسانی به ریشه موها تقویت شده و ریزش موها متوقف شود همان طور که می دانید از دیرباز سیر برای کنترل ریزش موها توسط پزشکان طب سنتی تجویز می شده است.
 
این محصول سبب می‌شود تا کلاژن سازی در پوست شما با سرعت بیشتری صورت گرفته و همچنین با تامین آنتی اکسیدان های مورد نیاز پوست از پیری زودرس آن جلوگیری کند و همچنین با کلاژن سازی و تکثیر رشد سلولی پوست شما خواهید دید که رنگ پوست شما پس از مدتی استفاده از سیر سیاه روشن تر میشود.
 
چنانچه دچار مشکلاتی مانند عدم نعوظ و زود انزالی هستید بد نیست بدانید که سیر سیاه در درمان این مشکلات بسیار موثر است. سیر با افزایش گردش خون در کلیه بافت‌های بدن سبب می شود تا شما نعوظ های باکیفیتی داشته باشید و همچنین چنانچه دچار زود انزالی شده اید بد نیست بدانید سیر علاوه بر داشتن طبع گرم سبب کنترل استرس می‌شود که در درمان زود انزالی نقش بسیار مهمی دارد.
 
همچنین سیر سیاه دکتر بیز سبب می شود تا هورمون های مردانه در بدن شما بیشتر ترشح شود و این امر سبب افزایش کشش و میل جنسی می شود و همچنین می تواند اثر گذاری بسیار بالایی در درمان زود انزالی و عدم نعوظ داشته باشد.
 
همانطور که گفتیم این محصول حاوی آنتی اکسیدان های بسیار ضروری برای بدن میباشد که می‌توانند برای مقابله با سرطان و مهار آثار مخرب رادیکال‌های آزاد مفید باشند.
 
ارزش غذایی سیر سیاه در بیشتر موارد از سیر خام بیشتر از و آنتی اکسیدان های موجود در سیر سیاه در برخی موارد تا ۴ برابر سیر معمولی بیشتر می باشند.
 
علاوه بر خواص بی نظیر سیر سیاه در مقابل سیر خام این محصول هیچ گونه بوی نامطبوع و طعم تند و زننده ندارد و برعکس دارای طعم ملس و کمی متمایل به شیرینی می باشد و استفاده از آن بسیار لذت بخش است و به هیچ وجه در هنگام استفاده از آن دهان شما بوی سیر نخواهد گرفت.
 
سیر خام دارای ترکیبات ناپایداری مانند آلیناز می باشد که از مواد اصلی تشکیل دهنده آلیسین است. این ترکیبات در زمانی که سیر خام به سیر سیاه فرآوری می‌شود به آنتی اکسیدان های بسیار قوی تری مبدل می‌شوند و می‌توانند در جهت کنترل رادیکال‌های آزاد بسیار موثر باشند سیر سیاه حاوی اس الیستین یا sac است که یک آنتی اکسیدان پایدار و قوی است.
 
چنانچه دارای مشکلات کلیوی می باشید بد نیست بدانید که سیر سیاه با افزایش ادرار سبب می‌شود تا مسیر خروجی کلیه های شما پاکسازی شود و سلامت کلیه های خود را به دست بیاورید.
 
 
 
از دیگر خواص این محصول می توان به کنترل استرس و بی خوابی اشاره کرد.سیر سیاه با دفع خلط های سرد مانند بلغم و سودا از سر سبب افزایش عملکرد مغز ، کنترل استرس و رفع بی خوابی می شود.
 
 
 
علاوه بر موارد گفته شده این محصول سبب افزایش ایمنی بدن برای مقابله با بیماری ها می شود
 
مزایای استفاده از سیر سیاه دکتر بیز
همانطور که گفتیم استفاده از سیر سیاه نسبت به سیر خام مزایای زیادی دارد که از جمله مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
سیر سیاه هیچگونه طعم و بوی نامطبوعی ندارد
 
آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی موجود در سیر سیاه تا ۴ برابر بیشتر از سیر خام است
 
سیر سیاه برخلاف سیر خام به هیچ وجه معده شما را اذیت نمی کند و برعکس چنانچه دارای مشکلات معده مانند نفخ و سردی معده می باشید استفاده از سیر سیاه می‌تواند در درمان مشکلات معده بسیار مفید باشد.
 
 
 
 
 
سیر سیاه دکتر بیز چگونه تهیه میشود
سیر سیاه نتیجه فرآوری سیرخام میباشد که این فراوری به مدت ۹۰ روز به طول می انجامد و سیر را در دمای بین ۶۰ تا ۷۰ درجه و رطوبت ۷۰ درصد نگهداری می کنند تا به صورت سیر سیاه و بافت ژله ای در بیاید.
 
خرید و قیمت سیر سیاه دکتر بیز
 
چنانچه قصد خرید سیر سیاه دکتر بیز را دارید می توانید آن را سفارش داده و درب منزلتان تحویل بگیرید.سایت ماسک لند دارای نماد اعتماد الکترونیکی می باشد و می توانید با خیال راحت پرداخت خود را از درگاه این سایت صورت دهید.همچنین ما ضمانت می کنیم که محصول اصلی و با کیفیت و مطابق توضیحات درج شده با وزن 175 گرم را ارائه کنیم.
 
نحوه استفاده از سیر سیاه دکتر بیز
سیر سیاه را می‌توانید در روز دو وعده مصرف کنید. استفاده از سیر سیاه بسیار ساده است و می توانید آن را به عنوان چاشنی در هنگام غذا خوردن استفاده کنید و یا اینکه این فرآورده را در داخل سالاد نیز استفاده کنید و از طعم بی نظیر آن لذت ببرید.توجه داشته باشید برای هر وعده تنها یک حبه سیر سیاه کافی می باشد.