فواید قهوه موکا گانودرما

قهوه گانودرما بیش از 2000 سال قدمت دارد. خواص درمانی بسیاری از این محصول از جمله بهبود خواب، افزایش سطح انرژی بدن و… ذکر شده است.
 
یکی از خواص قهوه موکا با قارچ گانودرما و البته خواص موکا گانودرما این است که به دلیل وجود گانودرما لوسیدوم با کافئین کمتری وارد بدن می شود و حاوی مواد مغذی بسیار بیشتری نسبت به قهوه خالص است.
 
 
 
خواص قهوه ی موکا گانودرما چیست؟
قهوه گانودرما یک نوشیدنی سالم است که از مخلوط قهوه و قارچ گانودرمای قرمز تهیه می شود. گانودرما انواع مختلفی دارد و نوع قرمز آن به عنوان متمایزترین آن شناخته می شود.
 
خواص قهوه ی گانودرما موکا با قهوه خنثی نمی شود، بلکه عوارض قهوه مانند بی خوابی را از بین می برد و بالعکس منجر به خوابی آرام می شود.
 
این ترکیب به دلیل خاصیت قلیایی و غیر اسیدی برای افراد مبتلا به مشکلات گوارشی یا سندرم روده تحریک پذیر مناسب است.
 
 
 
 
 
 
 
 
قهوه موکا گانودرما خواص
در گذشته، ثروتمندان چینی گانودرما را قارچ جاودانگی می شناختند. این قارچ ها از دیرباز به دلیل خواصی مانند بهبود عملکرد سیستم ایمنی بدن، کاهش خستگی مزمن، درمان و پیشگیری از سرطان، درمان اضطراب و افسردگی و … شناخته شده اند.
 
مواد فعال موجود در فواید قهوه گانودرما موکا
این محصول سرشار از ویتامین C، کلسیم، آهن، فسفر و پتاسیم است و باعث ایجاد انرژی طولانی مدت در بدن می شود. همچنین آنتی اکسیدان های زیادی در این محصول وجود دارد که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود. همچنین از پیری زودرس جلوگیری می کند.
 
 
 
برخی مطالعات نشان می دهد که آنتی اکسیدان های قهوه گانودرما بیشتر از چای سبز است. یکی از اجزای اصلی قارچ گانودرما به نام گلوتاتیون نیز یک آنتی اکسیدان قوی است.
 
خواص قهوه قارچ گانودرما موکا
خواص قهوه موکا گانودرما کبد و کلیه ها را سم زدایی کرده و دفع سموم را تسریع می کند. به این ترتیب باعث افزایش طول عمر و شادابی می شوند.
 
همچنین به درمان مشکلات قلبی عروقی، بیماری های عصبی، خستگی و اختلالات ایمنی کمک می کند.
 
خواص درمانی قهوه گانودرما موکا خطر ابتلا به عفونت های ویروسی را کاهش می دهد، به کاهش استرس کمک می کند، دیابت را درمان می کند و علائم آسم را کاهش می دهد.
 
 
 
عوارض جانبی احتمالی
گفته می شود این محصول برای افراد مبتلا به بیماری های خودایمنی نامناسب است و نباید همراه با رقیق کننده های خون استفاده شود. در موارد دیگر می توان از خواص موکا گانودرما به راحتی استفاده کرد.
 
 
 
Ganoderma Hot Chocolate
 
 
 
خواص قهوه گانودرما موکا به دلیل قارچ گانودرما
 
یکی از مهمترین دلایل قهوه گانودرما موکا خواص، ترکیب قارچ گانودرما در این قهوه است. همانطور که می دانید گانودرما یک قارچ دارویی و مکمل غذایی ارزشمند است که از دیرباز در چین مورد استفاده قرار می گرفته است. این محصول حاوی مواد موثره زیادی است که ترکیب آن با کافئین و کاکائو باعث افزایش سطح آگاهی و افزایش قابل توجه غلظت می شود. اما برای افرادی که قصد انجام فعالیت هایی مانند یوگا، حسابداری و … را دارند که نیاز به تمرکز و دقت بالایی دارند، بهتر است از این نوشیدنی استفاده کنند.گانودرما همراه با کاکائو و کافئین به بهبود سلامت پوست کمک می کند. همچنین لازم به ذکر است که قارچ گانودرما به دلیل داشتن خاصیت قلیایی و غیر اسیدی برای افرادی که مشکلات گوارشی یا سندرم روده تحریک پذیر دارند بسیار مناسب است. همچنین به بهبود عملکرد سیستم ایمنی، درمان و پیشگیری از سرطان، درمان اضطراب و افسردگی و غیره کمک می کند.
 
 
 
سایر خواص قهوه گانودرما موکا
اما علاوه بر آنچه گفته شد، اگر بخواهیم به بررسی سایر فواید قهوه گانودرما موکا بپردازیم، باید بدانید که این محصول سرشار از کلسیم، فسفر، پتاسیم، آهن و ویتامین C است که در مجموع منجر به افزایش مداوم انرژی می شود. در بدن. همچنین باید توجه داشته باشید که آنتی اکسیدان های موجود در این محصول در تقویت سیستم ایمنی و جلوگیری از پیری زودرس پوست بسیار بالا و بی نظیر است. بنابراین برخی تحقیقات نشان داده اند که آنتی اکسیدان های بیشتری در این قهوه نسبت به چای سبز وجود دارد. یکی دیگر از ویژگی های قهوه موکا گانودرما سم زدایی کبد و کلیه و دفع سریع سموم است. به این ترتیب مصرف این قهوه گانودرما به طور طبیعی باعث افزایش طول عمر آن می شود.
 
قهوه گانودرما چیست ؟
انواع قهوه گانودرما نوشیدنی های سالمی هستند که از ترکیب انواع قهوه با قارچ گانودرمای قرمز تهیه می شوند. قارچ گانودرما گونه های متفاوتی دارد و نوع قرمز آن به عنوان پر خاصیت ترین گونه شناخته شده است.
 
فواید قارچ گانودرما در ترکیب با قهوه خنثی نمی شود و حتی عوارض قهوه مانند بی خوابی را از بین می برد و بالعکس باعث داشتن خوابی آرام می شود.
 
این ترکیب به دلیل داشتن خاصیت قلیایی و غیر اسیدی برای کسانی که مشکلات گوارشی یا سندروم روده تحریک پذیر دارند مناسب است.
 
فواید بالقوه گانودرما
ثروتمندان چین در گذشته، قارچ گانودرما را به عنوان قارچ جاودانگی می شناخته اند. این قارچ از دیر باز به دلیل خواصی همچون بهبود عملکرد سیستم ایمنی، کاهش خستگی مزمن، درمان و پیشگیری سرطان، درمان اضطراب و افسردگی و … معروف بوده است.
 
مواد موثره گانودرما موکا
این فرآورده غنی از ویتامین سی، کلسیم، آهن، فسفر و پتاسیم است و سبب می شود انرژی پایداری در بدن ایجاد شود. همچنین مواد آنتی اکسیدان زیادی در این محصول وجود دارد که عاملی برای تقویت سیستم ایمنی بدن به شمار می روند. ضمناً از پیری زودرس نیز جلوگیری می کنند.
 
برخی از مطالات نشان می دهد که آنتی اکسیدان موجود در قهوه های گانودرما بیش از چای سبز است. یکی از مواد اصلی قارچ گانودرما به نام گلوتاتیون نیز یک آنتی اکسیدان قوی است.