در مورد قیمت چای لاغری دکتر سینا باید گفت به نسبت کیفیت ارائه شده و وزن محصول واقعا به صرفه بوده و توجیه اقتصادی دارد. شما عزیزان می توانید براحتی در هر کجای ایران عزیز که باشید اقدام به خرید اینترنتی چای لاغری دکتر سینا نمایید و بعد از آنکه محصول را دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

از چای سبز دکتر سینا چه می دانید؟

 

چای سبز دکتر سینا یکی از نوشیدنی های گوارا و بسیار لذیذ است و تاثیرات شگفت انگیزی بر حفظ فاکتورهای سلامتی، کاهش وزن و تناسب اندام خواهد داشت. چای سبز دکتر سینا کاملا طبیعی و عاری از هرگونه ناخالصی است و در بسته بندی های متفاوت و بسیار شیک در اختیار متقاضیان قرار داده می شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی خواص شگفت انگیز چای سبز، شرکت تولید کننده این چای، خرید و قیمت آن پرداخته و شما را در انتخاب یک خرید مناسب راهنمایی نماییم.

چای سبز

چای سبز یکی از معروفترین و پرطرفدارترین نوشیدنی های مفید در سراسر جهان است. این نوشیدنی محبوب از آسیای شرقی به ویژه هند و چین به ایران راه یافته است و خوشبختانه امروزه به میزان فراوانی در بسیاری از شهرهای شمالی ایران کشت می گردد. چای سبز به دلیل کمتر خشک شدن برگ های چای از فرآیند اکسیداسیون در امان مانده و خواص درمانی بسیار زیادی نسبت به چای سیاه دارد. این نوشیدنی برای تمامی افراد قابل استفاده است و تنها در برخی موارد منع مصرف خواهد داشت. یکی از دلایل شهرت جهانی این چای، خاصیت آنتی اکسیدانی آن می باشد که در پیشگیری از انواع سرطان ها موثر است. چای سبز به دلیل خواص درمانی شگفت انگیزی که دارد ملقب به جادوی سبز است و در منوی تمامی رستوران ها و کافی شاپ ها قابل رویت است. چای سبز دکتر سینا فروشگاه ۵۰۴۰ از جمله بهترین چای سبزهای قابل تهیه از بازار می باشد. در این بین، چای سبز دکتر سینا فرمول ۲ با فرمولاسیون و ترکیبی جدید و متفاوت از محصولات بسیار منحصر به فرد دکتر سینا و این فروشگاه اینترنتی معتبر و شناخته شده است.

 

ایا چای سبز دکتر سینا لاغر میکند

یکی از مهمترین دلایل پرطرفدار بودن چای سبز بین افراد مختلف به خصوص بانوان، کمک به کاهش وزن، لاغری و حفظ تناسب اندام است. تحقیقات بسیار زیادی در زمینه چاقی و کاهش وزن نشان داده اند، چای سبز با افزایش قدرت سوخت و ساز بدن، کاهش اشتها، افزایش سطح اکسیداسیون لیپیدی، تنظیم ترشح هورمون انسولین و افزایش سوزاندن چربی ها در بدن، به ویژه چربی های شکمی که خطرناکترین نوع چاقی به شمار می آیند، منجر به کاهش وزن و لاغری می شود.

(تصویر ۲)

بهترین زمان مصرف چای سبز

تحقیقات فراوان نشان داده است که چای سبز تاثیرات بسیار زیادی بر لاغری دارد و ۲ ساعت پیش از صرف وعده غذایی، بهترین زمان به منظور تاثیر این چای گوارا بر کاهش وزن می باشد و پیشنهاد می شود در کنار مصرف این نوشیدنی بسیار مفید یک رژیم غذایی مناسب و کم کالری و یک ساعت ورزش سبک، منظم و روزانه را در برنامه زندگی خود بگنجانید تا تاثیرات کاهش وزن این نوشیدنی را تجربه نمایید.

(تصویر ۳)

فواید چای سبز دکتر سینا
چای سبز دکتر سینا دارای میزان بسیار زیادی از آنتی اکسیدان ها است و در پیشگیری از بروز بسیاری از سرطان ها به ویژه سرطان های دستگاه گوارش و بیماری های سیستم ایمنی موثر می باشد.
نوشیدن منظم این چای در فصول سرد سال، سیستم ایمنی را تقویت نموده و از بروز سرماخوردگی و آنفولانزاهای تنفسی مکرر جلوگیری می نماید.
استفاده از چای سبز دکتر سینا به شکل نوشیدنی و در حفظ سلامت، شادابی، طراوت و ترمیم پوست بسیار موثر است و می تواند جوانی را به پوست صورت شما بازگرداند.
چای سبز دکتر سینا بسیاری از مشکلات گوارشی مانند التهاب روده و معده (گاستریت) را تسکین بخشیده و به منظور تنظیم قند خون در افراد دیابتی، بسیار تاثیرگذار است.
چای سبز دکتر سینا به دلیل خاصیت کاهندگی فشار خون، در افراد مبتلا به افت فشار خون منع مصرف داشته و بهتر است تحت نظر پزشک مصرف گردد.
چای سبز دکتر سینا به شدت انرژی زا است و در رفع خستگی، رخوت و کسالت های روزمره، نوشیدنی بسیار موثری است.
قابل ذکر است مصرف چای سبز در دوران بارداری و شیردهی باید تحت نظر پزشک متخصص باشد و مصرف خودسرانه آن احتمال سقط جنین و مشکلاتی از این قبیل را ایجاد می نماید.

 

 

منبع نوشته