سم زدایی و پاکسازی بدن

از دیگر فواید مصرف قهوه موکا بیز می توان به کمک به سم زدایی بدن اشاره نمود. پودر قهوه فوری موکا حاوی ترکیباتی هست که به عملکرد بهتر کبد در سم زدایی و پاکسازی بدن کمک می کند. از طرف دیگر کسانی که مصرف کننده انواع قهوه از جمله قهوه موکا گانودرما دکتر بیز هستند احتمال ابتلای آنها به بیماری های کبدی از قبیل کبد چرب، هپاتیت و سیروز کبدی کاهش می یابد.
کنترل دیابت و قند خون

مصرف قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما فواید متعددی به دنبال دارد که از میان آنها می توان به کنترل قند خون اشاره کرد. قند خون یا دیابت خود عامل و زمینه ساز بیماری های مختلف بوده و از این رو افراد مبتلا به دنبال کنترل قند خون از طریق مصرف مواد غذایی استاندارد هستند.

انواع قهوه از جمله قهوه موکا بیز در کاهش قند موجود در خون موثر بوده و با کنترل انسولین به دفع قند موجود در بدن کمک می کند. از این رو مصرف منظم قهوه موکا گانودرما به همراه رعایت رژیم غذایی توسط متخصصین به افراد دیابتی توصیه می شود.

 
کاهش کلسترول خون

یکی از مهم ترین عوامل در ابتلا به بیماری های قلبی عروقی افزایش کلسترول خون و رسوب آن در رگ ها می باشد. نتیجه رسوب کلسیم گرفتگی رگ ها هست که سبب لخته شدن خون و احتمال بروز شکلات قلبی می شود. مصرف مواد غذایی استاندارد از جمله قهوه موکا گانودرما سبب کاهش کلسترول موجود در خون شده و احتمال گرفتگی رگ و مشکلات قلبی و عروقی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

از دیگر تاثیرات قهوه موکا گانودرما می توان به کاهش فشار خون اشاره کرد که از دیگر فاکتور های موثر در بیماری های قلبی عروقی محسوب می شود. از این رو کسانی که دارای فشار خون بالا هستند می توانند با مشورت پزشک متخصص از قهوه موکا گانودرما دکتر بیز جهت کاهش فشار خون بهره ببرند.

 
رفع سر درد اضطراب و استرس

سر درد به خصوص سر درد های میگرنی امروزه افراد زیادی را درگیر ساخته و مانع از انجام کار های روزانه می شود. کافئین موجود در قهوه موکا بیز سبب کاهش درد های میگرنی شده و عوارض ناشی از سر درد را تا حد زیادی کاهش می دهد. از طرف دیگر مصرف قهوه موکا گانودرما دکتر بیز سبب کاهش استرس و اضطراب ناشی از فعالیت و کار سخت روزانه می شود.
فواید قهوه موکا دکتر بیز برای پوست و مو

یکی از بیماری های مربوط به مو ریزش مو هست که به دلایل مختلف روی می دهد. عصاره قارچ گانودرما موجود در قهوه موکا بیز با تقویت ریشه یا پیاز مو از ریزش مو جلوگیری نموده و در ضمن جلوگیری از ریزش مو به رشد مجدد آن کمک می کند.

مصرف منظم قهوه از جمله قهوه های گانودرما موکا در کنار کمک به رشد مو برای پوست نیز مفید می باشد. از فواید قهوه موکا دکتر بیز برای پوست می توان به رفع جوش پوست اشاره کرد. همچنین مصرف منظم قهوه موکا گانودرما به رفع جوش های پوست به ویژه پوست صورت کمک می کند.

 

قهوه موکا گانودرما یکی از نوشیدنی های محبوب و پرخاصیت در میان ایرانان است. با خرید قهوه موکا گانودرما از نمایندگی آن قیمت مناسب تری برای خرید بپردازید.

قیمت قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

 

قهوه موکا گانودرما یکی از محبوب ترین انواع قهوه در میان افراد به خصوص جوانان می باشد که با طعم بی نظیری که دارد توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب نمایید. همچنین لازم است بدانید وجود قارچ گانودرما در این قهوه، منجر به محبوبیت بیشترین محصول شده زیرا قهوه های فرآوری شده با قارچ گانودرما دارای خواص بسیار زیادی می باشد.

قهوه موکا گانودرما چیست؟

یکی از منحصر به فرد ترین محصولات کمپانی دکتر بیز در حال حاضر انواع قهوه های گانودرما می باشد که با طعم بسیار لذیذ و خواص منحصر به فردی که دارد نگاه افراد زیادی را به خود جلب نموده است. جالب است بدانید قهوه های گانودرما دکتر بیز در دسته های مختلفی قرار داشته که افراد می ‌توانند متناسب با ذائقه خود نوعی از آن را خریداری کنند. در این بین یکی از بی نظیر ترین محصولات این کمپانی، قهوه ی موکا گانودرما می باشد. این محصول بسیار محبوب بوده و با طعم منحصر به فردی که دارد همه افراد خانواده می‌تواند از آن استفاده کنند.

 

ترکیبات قهوه موکا

با توجه به اینکه انواع قهوه گانودرما متعدد است قبل از خرید محصول باید در خصوص هر کدام از این قهوه اطلاعاتی به دست آورید. همانطور که گفته شد قهوه گانودرما مدل موکا یکی از محصولات بی نظیر بوده که لازم است بدانید موکا به معنای اضافه کردن شکلات به قهوه می باشد. با این حال ترکیبات قهوه گانودرما کافه موکا شامل پودر قهوه گانودرما لوسیدوم، کاکائوی فرآوری شده به روش خاص، خامه غیر لبنی، روغن گلوکز جامد، شکر، پودر شیر خشک بدون چربی و دی اکسید سیلیکون می باشد. این ترکیبات هنگامی که در کنار هم قرار می گیرند موجب به وجود آمدن خواص منحصر به فردی می شود که منجر به سلامت کلی بدن می شود.

در خصوص نحوه مصرف این محصول باید توجه داشته باشید قهوه موکا به صورت ساشه های ارائه شده با این حال مصرف قهوه موکا گانودرما کاملا بهداشتی است و شما در هنگام مصرف می توانید به ازای هر فنجان آب، یک ساشه را درون فنجان ریخته و سپس آن را میل کنید. همچنین اگر بخواهیم طعد خامه ای قهوه گانودرما موکا را بهتر احساس کنید پیشنهاد می شود بگذارید قهوه تهیه شده سرد شده و سپس آن را به همراه یخ میل کنید.
تصویر ۲

خواص قهوه موکا گانودرما

بر اساس تحقیقاتی که بر روی قارچ گانودرما انجام شده است مشاهده می شود این قارچ گیاه بسیار پرفایده بوده به طوری که بسیاری از افراد آن را به عنوان پادشاه گیاهان می‌ شناسند. حال طبیعتا هنگامی که قهوه و گانودرما در کنار هم قرار بگیرد خواص محصول را دو چندان میکند. به طوری که باید بدانید یکی از مهمترین خواص قهوه موکا گانودرما بیز، دفع سموم بدن می باشد و استفاده از این محصول می تواند به سلامت کبد و کلیه ها کمک کرده و مصرف قهوه موکا گانودرما دکتر بیز همچنین منجر به جوانسازی کلی بدن شده و مشکلات قلبی و گرفتگی عروق و بیماری های عصبی را نیز رفع می نماید. کافئین موجود در قهوه موکا با قارچ گانودرما نیز موجب می‌شود که نشاط و انرژی شما دو چندان شده و همچنین با استفاده از این محصول توجه و تمرکز تان بالا می رود. از آنجایی که قهوه موکا گانودرما می تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز تاثیر بگذارد طبیعتاً استفاده از آن برای جلوگیری از انواع سرطان ها پیشنهاد می شود.

 

 

فروشگاه حراج کده