در مورد کرفس و لاغری و خاصیت آن در راستای کاهش وزن، این را هم بدانید که افراد مبتلا به کلسترول بد خون در صورت تصمیم به لاغر شدن و کاهش وزن می توانند از کرفس برای هر دو هدف خود استفاده مفید داشته باشند. یعنی با مصرف کرفس هم لاغر می شوند و هم کلسترول خون شان پایین می آید. و این خاصیت ضد کلسترول کرفس به خاطر آن است که این ماده غذایی سرشار از فیبر است که به  کاهش کلسترول بد کمک فراوانی می کند. در کنار فیبر موجود در کرفس، ترکیب شیمیایی در کرفس  بنام  Phthalein  باعث پایین آمدن میزان کلسترول بد در بدن می شود. پس برای رسیدن به نتیجه بهتر د رمورد کرفس و لاغری و برای پایین آوردن کلسترول بد سعی کنید روزانه 1 تا 2 ساقه کرفس را چه به صورت خام و چه به صورت پخته مورد مصرف قرار دهید.

در زمان برنامه ریزی برای کاهش وزن و لاغری، باید از جایگزین های مناسب برای موادی که مفید هستند اما چاقی را به دنبال خود دارند، استفاده کرد. مثلا می توان از این گیاه به عنوان جایگزینی برای گوشت و فراورده های لبنی سود برد. در شرح بیشتر این خاصیت منحصربفرد کرفس و در بحث کرفس و لاغری باید ادامه داد که مصرف روزانه کرفس می باعث می شود تا میزان اسید در بدن را در سطح طبیعی نگه دارد و بدن را نیرومند می کند و باعث می شود تا سیستم ایمنی بدن  تقویت شود.

به طور خلاصه سطح PH خون در حالت نرمال می تواند به  علت  استرس، رژیم غذایی اسیدی یا هجوم سموم در بدن اسیدی شود که مصرف چای کرفس باعث پایین آمدن سطح اسیدی بدن می شود.

اگر در نظر دارید تا از معجزه این گیاه و لاغری بهره مند شوید و در عین حال پوست زیبایی هم داشته باشید، با ما در ادامه همراه باشید. مصرف چای کرفس بدن را هیدراته نگه می دارد و در این مورد باید گفت که هیدراتاسیون به سلامت کلی بدن کمک زیادی می کند. هیدرانه کردن بدن درخشان شدن  پوست، مو را به دنبال خود دارد و کسانی که در رژیم لاغری خود از کرفس استفاده می کنند به هدف خود درراستای لاغر شدن می رسند بدون اینکه زیبایی و طراوت پوست شان از دست برود. خوب است این را هم بدانید که پتاسیم  موجود در این گیاه سبب افزایش ادرار می شود و همین عامل هم باعث از بین رفتن سموم در بدن می شود. بنابراین توصیه می شود کرفس را به خصوص در ماه های گرم سال مورد مصرف قرار دهید و به این ترتیب از کم آبی بدن تان هم پیشگیری می کنید.

اگر در راستای عملکرد گیاهی فوق و لاغری حرکت کنید، در جریان کاهش وزن از چشمان تان هم محافظت می کنید. زیرا یک ساقه چای لاغری کرفس دارای میزان مطلوبی از ویتامین A  است که سلامت چشم ها را تضمین می کند. بنابراین اگر نگران هستید با عدم مصرف برخی مواد غذایی در جریان کاهش وزن به ضعف بینایی مبتلا شوید، با مصرف کرفس این نگرانی کاملا از بین می رود. در ادامه خوب است این را هم بدانید که کرفس دارای لوتئین و زیگزانتین – آنتی اکسیدان ها ی موجود در سبزیجات برگ سبز  است که باعث محافظت چشم در برابر  اثرات مخرب ماوراء می شود. در این خصوص بهترین کار ان است که ساقه کرفس را به صورت پخته مصرف کنید. در ضمن اگر در زمینه ارثی خود سابقه بیماری های چشمی از قبیل آب مروارید دارید حتما در رژیم لاغری و کاهش وزن خود از کرفس استفاده کنید.  با مصرف کرفس از ابتلا به بیماریهای چشمی از قبیل آب مروارید و دژنراسیون ماکولا در امان می مانید.

برخی از افراد هستند که در زمان کاهش وزن از ضعف حافظه گلایه دارند، ما در این مطلب با عنوان دمنوش کرفس و لاغری این نوید را به شما می دهیم که با مصرف کرفس سلول های مغز شما تقویت می شود. اگر رژیم غذایی کرفس را برای کاهش وزن خود انتخاب کنید در زمینه تقویت حافظه به نتایج مطلوبی خواهید رسید چرا که  تحقیقات انجام گرفته درسال ۲۰۱۰ نشان داده اند که یک رژیم غذایی سرشار از لوتئولین شامل ترکیب گیاهی است که سبب ضعیف شدن مغز در زمان پیری نمی شود. در مورد لوتئولین باید بدانید که یک ماده طبیعی  در کرفس است که برای تقویت حافظه بسیار سودمند است.

 

چای سبز با کرفس تیما را می توان یکی از بهترین دمنوش ها دانست که به دلیل خواص و ویژگی های مطلوبی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. توجه داشته باشید که این دمنوش را می توانید از مراکز متعددی خریداری نمایید.

 

چای سبز با کرفس تیما

نوشیدنی ها را می توان از جمله مواردی دانست که بسیاری نسبت به خرید آن رغبت نشان می دهند که یکی از بهترین های آن را می توان چای سبز با کرفس تیما دانست. این محصول به دلیل ویژگی های مطلوبی که دارد توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید و این محبوبیت چای سبز به دلیل خواص بی نظیرش می باشد. چای سبز و کرفس حاوی گیاهان دارویی بسیاری می باشد و به همین دلیل استفاده کردن از آن به همگان توصیه می شود. یک فنجان از این چای می تواند آرامش را به شما هدیه دهد و طرز تهیه آن نیز ساده تر خواهد بود و می توانید در کمترین زمان ممکن نسبت به تهیه چای سبز اقدام نمایید. مخلوط شدن چای سبز با کرفس سبب پدید آمدن محصولی بسیار مفید و گیاهی شده است که از جمله مهمترین فواید آن می توان به کنترل وزن اشاره نمود چرا که کرفس به دلیل اینکه دیر هضم می باشد می تواند سبب کاهش وزن فرد شود. افرادی که از چاقی خود رنج می برند می توانند با استفاده کردن از این چای به مدت ۳ ماه به وزن مطلوب خود برسند.

 

خواص چای سبز با کرفس تیما

چای سبز با کرفس تیما خواص بسیاری دارد که آن را برای خرید با ارزش تر نموده است و از جمله مهمترین خواص آن می توان به خاصیت ضد سرطان بودن آن دانست و به همین دلیل برای پیشگیری از ابتلا به سرطان بهتر است از این چای استفاده نمایید. این چای همچنین می تواند سبب بهبود دفع مواد از بدن شده و نفخ معده را نیز به صورت کامل از بین ببرد. همانطور که در بخش قبل نیز به آن اشاره شد اصلی ترین خاصیت چای سبز با کرفس تیما را نیز می توان تاثیر آن بر لاغری دانست. استفاده کردن از این چای به هر مقداری ضرری به بدنتان نخواهد رساند و به همین دلیل می توانید به دفعات مکرر در طول روز نیز از آن استفاده نمایید. راحت کردن اعصاب سبب خواهد شد که بی خوابی از بین رفته و خوابی آرام داشته باشید. این دمنوش همچنین سبب سم زدایی کلیه ها نیز خواهد شد که این امر سبب عملکرد مناسب کلیه ها خواهد شد. نوشیدن چای سبز و کرفس ۵۰۴۰ مانع از ترشح کورتیزول خواهد شد و همین امر سبب پایین آمدن استرس خواهد شد. در این چای مواد دیگری نیز بکار رفته اند که هر یک از آنها خواص مخصوص خود را خواهند داشت.

 

 

 دمنوش چاي سبز کرفس 5040

 

https://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d9%81%d8%b3-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/