جدیدترین گن شنی جلیقه ای بند نازک

توجه داشته باشید که گن ساعت شنی اصل از الیاف ۱۰۰ درصد لاتکس طبیعی ساخته شده است که این نوع الیاف باعث تسریع عمل سوخت ساز و تعرق بالای بدن می شود. همچنین پارچه های از جنس لاتکس که بیشتر در پوشاک مناسب ورزش و گن بکار می رود دارای پوششی نرم و لطیف هستند که مانع از ایجاد حساسیت برای پوست می باشد .
 
گن لاغری ساعت شنی اصل در میان الیاف لاتکس خود دارای فنرهای باریک عمودی می باشد که این مدل فنر ، به فرم دهی بهتر کمک می کند و همچنین مانع از جمع شدن و سر خوردن گن می شود
 
اگر دوست دارید که بعد از پوشیدن  گن کاهش یک تا دو سایز را تجربه کنید ، ما به شما گن لاغری ساعت شنی را پیشنهاد می کنیم . گن لاغری ساعت شنی بند دار علاوه بر فرمدهی به شکم و پهلو ، به لیفت سینه به سمت بالا همچنین آب کردن چربی های پشت کتف نیز کمک می کند.
 
 
 
گن-ساعت-شنی-بند-نازک
 
علت گرون بودن گن ساعت شنی در فروشگاه های دیگر
گرون بودن گن ساعت شنی در سایت ها و فروشگاه های مجازی دیگر صرفا به علت با کیفیت بودن محصول نیست در حال حاضر فروشگاه ما بهترین کیفیت گن ساعت شنی را ارائه میدهد و قیمت مناسب این محصول در فروشگاه ما به دلیل جلب رضایت مشتری می باشد.
 
فروش گن شنی ۶ قزنه و ۹ فنره لاتکس
با خرید گن لاغری ساعت شنی و استفاده مداوم ، آب کردن چربی های شکم تان دیگر برایتان رویا نخواهد بود این گن لاغری ساعت شنی برای سفت کردن ماهیچه های کمر و شکم و سوزاندن چربی های شکم و پهلو مناسب می باشد و به عنوان تنها گنی بوده که تمام چربی های پشت کتف و بالای سوتین را در بر میگیرد و چربی سوزی می کند.
 
مدت زمان لاغری با گن شنی بند نازک
با پوشیدن این گن ساعت شنی می توانید به اندام خودتان شکل ساعت شنی بدهید و از بدو پوشیدن دو سایز کوچکتر از سایز فعلیتان شوید و با پوشیدن ۵ تا ۶ ساعت در روز به مدت یک تا دو ماه کمرتان را باریک و شکمتان را برای همیشه تخت کنید .
 
مشخصات گن ساعت شنی اورجینال ۶ قزنه
مناسب جهت استفاده در زمان تمرین ورزشی پیاده روی و‏‏.‏‏‏‏.‏‏
 
مناسب جهت استفاده زیر لباس بعنوان گن
 
کاهش یک تا دو سایز بلافاصله بعد از پوشیدن
 
فرم گرفتن کمر پس از استفاده مداوم
 
آب شدن و از بین رفتن چربی در ناحیه شکمی
 
دارای سایز بندی S/M/L/XL/XXL/XXXL
 
استفاده مداوم طبیعی جهت تسریع در عمل چربی سوزی و افزایش دمای میانی بدن
 
دارای ۶ ردیف هوک برای امکان تنظیم و جمع کردن بیشتر
 
دارای ۹ فنر پلاستیکی داخلی جهت فرم گیری کامل شکمبند روی بدن شما
 
جنس این گن لاتکس ۱۰۰ درصد می باشد
 
خرید اینترنتی گن لاغری ساعت شنی روشی راحت و سریع برای لاغری شکم می باشد پس امتحان کنید.
 
گن-ساعت-شنی-بند-نازک2
 
مزیت گن چربی سوز شکم ساعت شنی
همانطور که گفته شد جنس گن ساعت شنی جلیقه ای از لاتکس طبیعی بوده که باعث چربی سوزی فوق العاده سریع می شود، شکل ظاهری این گن به حالت ساعت شنی طراحی شده که فرم بدن شما خواهد بود، شما با کمی ورزش مداوم و پیاده روی و استفاده همه روزه از گن ساعت شنی فرم بدن خود را به ساعت شنی تبدیل خواهید کرد.
 
گن-ساعت-شنی-بند-نازک
 
گن ساعت شنی بند نازک با قیمت ۴۹۰.۰۰۰ تومان
 
 
 
از استفاده‌ گن لاغری ساعت شنی چه انتظاراتی را باید داشته باشیم؟
بهترین پاسخ را زمانی دریافت می‌کنید که از کمربند لاغری به مدت طولانی استفاده کنید. اگر گن لاغری ساعت شنی خود را با ورزش و تغذیه‌ سالم استفاده کنید، می‌توانید انتظار کم کردن دو الی چهار سایز از اندازه‌ی بالا تنه‌ی خود داشته باشید.
 
اما باید توجه داشته باشید که گن لاغری ساعت شنی تنها در صورتی برای شما مفید واقع خواهد شد که به درستی از آن استفاده کنید.
 
در آغاز شاید متوجه این موضوع نشوید اما در طول استفاده از انواع گن لاغری ساعت شنی جدای از زیبا‌تر ظاهر شدن، و باریک شدن کمر، نوع نشستن خود را نیز تغییر می‌دهید.
 
شما راست‌تر خواهید نشست، عضلات شکمی خود را بیشتر می‌کشید و شانه‌های خود را عقب می‌دهید. همه‌ی این‌ها به علاوه‌ی موارد دیگر اثرات جادویی را بر روی شما خواهد گذاشت.
 
آیا از زیر لباس گن ساعت شنی معلوم می شود؟
بعضی از انواع کمربند لاغری می‌توانند تأثیرات جالبی روی شکل ظاهری شما داشته باشند. با پوشیدن آن‌ها زیر لباس عضلات شکمی شما چند اینچ کوچک‌تر بنظر می‌رسد و هیچ‌کس نمی‌تواند تشخیص دهد که شما از یک کمربند لاغری استفاده می‌کنید.
 
همانگونه که می‌توانید ببینید نمونه‌های بسیاری از انواع کمربند لاغری وجود دارد که می‌توانید میان آن‌ها انتخاب کنید.
 
این گن در دنیا به “مربی کمر” مشهور است و با فشار متناسبی که به پهلوها می آورد کمر را به باریک بودن عادت می دهد.
 
این روزها همه گن ساعت شنی می پوشند، شما چطور؟؟
پرفروشترین گن در دنیا
۱۰۰% لاتکس
ساخت کلمبیا
٣ هوک(۳ ردیف قزن)
٩ فنر داخلی (جهت لول نشدن گن)
ساخته شده از ۶ لایه اکسپرس شده
لاتکس (لاستیک طبیعی که چربی سوزی میکند) و اسپاندکس (لایه ای کتون پنبه ای که لایه داخلی گن میباشد که ضد حساسیت است و عبور دهنده هواست)
این گن به دلیل داشتن ٩ فنر به هیچ عنوان لول نمیشود و بالا نمیرود