این گیاه بسیار مورد توجه کات ایرانی ها است و از ان در مصارف مختلف استافده می کنیم.گیاه کرفس به دلیل کم بودن میزان کالری می تواند به عنوان یک داروی لاغری 100% طبیعی معرفی شود.شما با دم کردن کرفس و نوشیدن ان به صورت منظم و مداوم می توانید در مدت زمان کوتاهی به وزن ایده آل خود دست یابید.شاید برای همه مقدور نباشد که بتوانند براحتی آب کرفس را گرفته و هر روز مصرف کنند به همین منظور بهترین جایگزین که می توان برای آن یافت چای لاغری کرفس است که دقیقا خواصی مشابه دمنوش کرفس داشته و بروی بافت های انباشته چربی تاثیر بسزایی در از بین رفتن آنها خواهد داشت.

 
محصولی که برایتان ارسال می کنیم دارای دو بسته 125 گرمی می باشد و حاوی تازه ترین و مرغوب ترین برگ های چای لاغری و گیاه کرفس است و با بهترین کیفیت ممکن بسته بندی شده است. شما در هر کجای ایران که باشید ابتدا کالای خود را دریافت خواهید کرد و سپس وجه آنرا به مامور پست می پردازید.
 
نام قدیمی و باستانی این گیاه در یاران کرسب یا کرفش بوده و بعد ها طی گذشت زمان به نام کنونی آن تغییر یافته است.این گیاه از خانواده چتریان بوده و معمولا در اکثر نقاط جهان نیز می روید.اگر منبع عظیمی از ویتامین B6 و منیزیم و کلسیم و فسفر را می خواهید در اختیار داشته باشید پس گیاه کرفس را حتما در برنامه غذایی خود قرار دهید و یا از چای لاغری کرفس حتما استفاده کنید.
 
وجود ویتامین های Aو K و پتاسیم و منگنز و فیبر از دیگر فواید این گیاه می باشد و نمی توان با دارا بودن این همه مواد مغذی بهراحتی از کنار نام ان گذشت و انرا جدی نگرفت.
 
خواص این گیاه می تواند تا هفته ها در صورتیکه در دمای 0 تا 2 درجه سانتیگراد باشد به خوبی حفظ شود و شما در طول این مدت می توانید از ان استفاده نمایید.میزان چربی اشباع شده و کلسترول این گیاه بسیار پایین است و شما بدون هیچگونه نگرانی می توانید هر روز به مصرف آن بپردازید.
 
طبق آخرین تحقیقات به عمل آمده محققین متوجه شده اند که کرفس دارای 8 ترکیب ضد سرطانی است و براحتی می تواند از رشد تومورهای سرطانی پیشگیری نماید و حتی رادیکال های آزاد درون خون را از بین ببرد.
 
شما می توانید بیشتر خواص این گیاه جادویی را در قالب چای کرفس 5040 بیابید و با استفاده از این دمنوش لاغری هم به وزن ایده آل خود دست یابید و هم از دیگر خواص و فواید ان بهره مند شوید.
 
ویتامین ث برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مناسب بوده و یمتواند شما را از ابتلا به سرماخوردگی در امان نگه دارد.در کرفس می توان به میزان قابل توجهی ویتامین ث یافت.
 
از جمله خواص بی نظیر کرفس در کاهش میزان فشار خون است و می تواند میزان کلسترول خون را به خوبی کاهش داده و در حالت نرمال حفظ نماید و این یعنی شما از خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی در امان خواهید بود و دیگر نگران بیماری سکته نخواهید شد.
 
چای لاغری کرفس برای کسانی که معمولا تند مزاج و عصبی هستند می تواند بسیار مفید و مناسب باشد. شما می توانید از کرفس به عنوان یک داروی آرام بخش گیاهی استافده کنید و یگ به دنبال مصرف قرص های شیمایی برای این منظور نروید.این نوشیدنی یک دم نوش ضد استرس بسیار خوب به حساب می آید.
 
خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت درب منزل قیمت :105 هزار تومان
 
 
 
1 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت آنلاین قیمت :95 هزار تومان
 
 
 
2 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت درب منزل قیمت :210 هزار تومان
 
 
 
2 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت آنلاین قیمت :185 هزار تومان
 
 
 
3 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت درب منزل قیمت :310 هزار تومان
 
 
 
3 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت آنلاین قیمت :270 هزار تومان
 
 
 
 
 
محصول چای لاغری کرفس می تواند بروی بافت های انباشته چربی در بدن شما متمرکز شود و با بالا بردن میزان سوخت و ساز بدن و همچنین با کاهش میزان اشتهای شما کمک بزرگی خواهد کرد تا شما در طول مصرف این محصول شاهد کاهش وزن قابل ملاحضه ای باشید.
 
در واقع محصول چای کرفس می تواند به عنوان جایگزینی برای چای سیاه نیز محسوب شود و شما رد طی روز دو الی سه نوبت و هر بار نیم ساعت قبل از وعده غذایی خود می توانید از این محصول در جهت کاهش وزن استفاده نمایید.
 
برخلاف برخی از دمنوش های لاغری که بعد از قطع مصرف سریعا وزن فرد به حالت اول بر می کردد در این دمنوش می توان انتظار داشت که اگر به صورت منظم و در طول دوره به صورت کامل مصرف شود دیگر شاهد بازگشت وزن نخواهید بود.
 
اگر می خواهید که سرعت لاغری و کاهش وزن شما بالاتر رود بهتر است که در کنار مصرف  چای کرفس 5040 همزمان کمی بر فعالیت بدنی خود افزوده و کمی در بنرامه غذایی خود تغییراتی را انجام دهید و خواهید دی که با سرعت بسیار بالاتری شاهد کاهش وزن و از بین رفتن چربی هایتان خواهید بود.این محصول را می توانید در هر کجای این کشور که باشید تنها با چند کلیک ساده از طریق سایت ما سفارش داده و بعد از آنکه محصول را دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.
 
اما در مورد گیاه کرفس که باعث شده تا این محصول کمی متمایز تر از بقیه دمنوش های لاغری قرار گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
گیاه کرفس می تواند باعث از بین رفتن بوی بد دهان شود و برای سلامت دهان و دندان بسیار موثر است.
 
اگر ناراحتی اعصاب دارید از این دمنوش به دلیل ترکیبات کرفس آن می توانید استفاده نمایید.