مصرف قارچ گانودرما

دور مصرف مناسب قارچ گانودرما برای بهبود کبد، ۳ الی ۵ گرم است. دقت کنید که بهتر است این مقدار را به روش دم نوش و یا عصاره گیری مصرف کنید. مصرف باید به صورت روزانه و منظم انجام شود. دوره درمان بیماری های کبدی با قارچ گانودرما حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه است.
 
 
قارچ گانودرما
در دوره استفاده از قارچ گانودرما از مصرف نوشیدنی های الکی، فست فودها و مواد غذایی فرآوری شده، دخانیات و غذاهای بسیار تند و چرب خودداری کنید. با بهبود وضعیت زندگی خود، استرس را کاهش دهید و از عصبانیت خودداری کنید.
 
برای جلوگیری از ایجاد حساسیت نسبت به گانودرما، مصرف را از ۱ گرم در روز شروع کنید و به تدریج مقدار را به دوز مجاز برسانید. در شروع مصرف اگر با علائمی مانند ناراحتی شدید معده و یا خارش پوستی مواجه شدید، مصرف را متوقف کنید و با پزشک خود مشورت کنید.
 
برای جلوگیری از تداخلات دارویی، گانودرما را همراه داروهای رقیق کننده مانند آسپرین مصرف نکنید. همچنین مصرف قارچ گانودرما برای سنین پایین تر از ۱۲ سال توصیه نمی شود. خانم های باردار و شیرده نیز باید از مصرف قارچ گانودرما صرف نظر کنند.
در این پست قصد داریم تا در خصوص خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب صحبت کنیم. یکی از سوالاتی که در خصوص کاربردهای قهوه گانودرما مطرح می‌شود قدرت بالای این محصول در درمان کبد چرب می باشد.بی شک یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع قهوه گانودرما در بازار را میتوان قهوه های گانودرما دکتر بیز دانست. این محصولات با دارا بودن ترکیبات بسیار بی نظیر و همچنین طعم دوست داشتنی می تواند اثر درمانی بسیار مناسبی برای بدن داشته باشند و یکی از مهمترین مشکلاتی که امروزه بیشتر مردم دنیا با آن درگیر هستند کبد چرب می باشد.
 
 
 
کبد چرب یک بیماری رایج است و از این رو که عضو کبد هنگامی که به بیماری مبتلا شود به راحتی و با علائمی مانند درد خود را نمایان نمی کند برای تشخیص کبد چرب و تشخیص میزان گرید باید اقدام به انجام آزمایش سونوگرافی و آزمایش خون نمود.
به طور کلی چنانچه دارای علائمی مانند جوش روی پوست بازو و کمر و ضعف و بی حالی و استرس و یبوست و علایم اینچنین باشید این امر می تواند از نشانه های ابتلا به کبد چرب باشد. اما تا زمانی که آزمایش های لازم برای تشخیص میزان گرید کبد چرب را به خوبی انجام ندهید نمی ‌توانید به طور دقیق از چربی کبد اطمینان حاصل کنید.چنانچه کبد شما چرب باشد این امر می‌تواند مشکلات بسیار بدی برای شما به وجود بیاورد که و یکی از مهمترین آنها می توان به سیروز کبدی و از بین رفتن کبد اشاره کرد.