x تبلیغات
سایت اصلی دمنوش لاغری سحر

قیمت لباس با تم مرد عنکبوتی

لباس مرد عنکبوتی اصل

کاربرانی که قصد خرید لباس مرد عنکبوتی اصل را دارند می توانند با ورود به وب سایت فروشگاه پرشین خرید این محصول را تهیه نمایند بسیاری از وب سایت های عرضه کننده لباس با طرح مرد عنکبوتی لباس مرد عنکبوتی دور از خانه را در کیفیت پایین و با جنس تقلبی به فروش می رسانند که با چند بار استفاده از آن با پارگی مواجه می شوید که این امر برای مشتریان بسیار ناراحت کننده می باشد. در حالی که فروشگاه ما برای کسب رضایت کاربران خود محصولات باکیفیت و اصلی را عرضه نموده و توانسته است سابقه درخشانی در زمینه کسب و کار خود به دست آورد.

تصویر ۵
فروشگاه پرشین خرید لباس مرد عنکبوتی دور از خانه

فروشگاه پرشین خرید، عرضه کننده لباس مرد عنکبوتی بچگانه و لباس مرد عنکبوتی ایرانی در انواع رنگ بندی ها و سایزهای مختلف با کیفیت بی نظیر در حال فعالیت می باشد. شما می توانید با ورود به وب سایت فروشگاه ما در جهت ثبت سفارش خود اقدام نموده و در کوتاه ترین مدت زمان لباس مرد عنکبوتی دور از خانه را از درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

 

لباس مرد عنکبوتی یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین لباس های با طرح شخصیت کارتونی می باشد که کودکان و نوجوانان بسیاری علاقه مند تهیه و پوشیدن این طرح لباس هستند. والدین می توانند فروشگاه پرشین خرید را برای خرید این محصول در اولویت خود قرار دهند.
لباس مرد عنکبوتی

کارتون مرد عنکبوتی از جمله پرطرفدارترین و دیدنی ترین کارتون ها در میان کودکان و نوجوانان می باشد که مخصوصا پسر بچه ها علاقه زیادی به تماشای این کارتون دارند و همواره با تخیل خود در نقش مرد عنکبوتی فعالیت های این شخصیت را انجام می دهند. با توجه به علاقه فراوان کودکان و نوجوانان شاهد تولید و طراحی لباس با طرح مرد عنکبوتی می باشیم که در انواع سایز بندی های مختلفی تولید و عرضه می گردد. لباس با تم مرد عنکبوتی شامل بلوز، شلوار و نقاب چهره ای می باشد و با توجه به طرفداران بسیار این طرح می توان گفت یکی از پرفروش ترین محصولات در زمینه انواع طرح های کارتونی به شمار می آید. شرکت های سازنده این طرح لباس سعی بر آن دارند تا این محصول را در کیفیت و کارایی بسیار ایده آل و مناسبی تولید و به فروش برسانند و با توجه به کاربرد لباس مرد عنکبوتی در تمامی جشن ها، تم تولد، فیلمبرداری و عکاسی و غیره بایستی به گونه ای طراحی و تولید شود که در چند مرتبه استفاده خراب نشده و غیر قابل مصرف واقع نشود. لباس طرح مرد عنکبوتی مناسب کودکان و بزرگسالان تولید می شود و هر فردی که علاقه مند این کاراکتر است می تواند متناسب با سایز خود آن را تهیه و در جشن ها و مراسم مدنظر خود آن را بر تن کنند. برای مثال در جشن هالیوود لباس مرد عنکبوتی از پر انتخاب ترین طرح از میان انواع شخصیت های کارتونی به شمار می آید.

تصویر ۱
لباس مرد عنکبوتی بازگشت به خانه ۲

لباس مرد عنکبوتی بازگشت به خانه ۲ با طراحی لباس مرد عنکبوتی سری قبل تفاوت هایی را دارد که با ورود به بازار فروش بسیار مناسبی را در دست گرفته است. دلیل طراحی مختلف لباس با تم مرد عنکبوتی بازگشت به خانه ۲ این است که در این فیلم دیگر مرد عنکبوتی آن پسر بچه بی تجربه نبوده و دیگر مردی با شخصیتی قوی و قدرتمند می باشد که این موضوع در طراحی لباس مرد عنکبوتی نیز مشاهده می گردد. شما می توانید هر دو از پکیج های عرضه شده برای لباس جدید مرد عنکبوتی و لباس قدیمی این شخصیت کارتونی را تهیه و خریداری نمایید و با توجه به سلیقه و پسند خود آنها را در جشن های مختلف بر تن داشته باشید. بی شک خرید لباس مرد عنکبوتی برای کودکان از جمله بهترین و شگفت انگیزترین کادوها خواهد بود که آنها را بسیار خوشحال کرده و سبب دست یافتن به آرزوی کودکانه شان خواهید شد.

تصویر ۲
لباس طرح مرد عنکبوتی برای فروش

مرد عنکبوتی برای کودکان و نوجوانان شخصیتی را تداعی می کند که با اعتماد بر خود می تواند هر کاری را انجام دهد و از تمامی موانع و مشکلات با تمرکز و قدرت بدنی به راحتی عبور کند. از این رو می توان بدون اغراق گفت که مرد عنکبوتی یکی از شخصیت های برتر در ذهن کودکان و نوجوانان می باشد و در ذهن کودکانه خود سعی دارند با فعالیت ها و طرز برخورد، خود را به این شخصیت کارتونی شباهت دهند. از این رو پوشیدن لباس با طرح مرد عنکبوتی برای کودکان و نوجوانان یکی از زیباترین و جذاب ترین کارها محسوب می شود چرا که با پوشیدن این لباس گام بزرگی را در شباهت خود به مرد عنکبوتی برداشته اند. لباس مرد عنکبوتی برای فروش در سال های اخیر بسیار رونق یافته است به گونه ای که می توان گفت فروش این محصول در مقایسه با محصولات مشابه در حد بسیار بالایی واقع می باشد و این امر نشان از اهمیت و محبوبیت آن در میان مصرف کنندگان و خریداران می باشد.

تصویر ۳
خرید اینترنتی لباس با طرح مرد عنکبوتی

همانطور که در بخش های قبلی نیز اشاره کردیم لباس با تم مرد عنکبوتی در سایزهای کودکانه و بزرگسال عرضه می گردد از این جهت والدین می توانند لباس مرد عنکبوتی بچه گانه و لباس مرد عنکبوتی برای نوجوانان را در پکیج های مختلف تهیه و خریداری نمایید. خرید اینترنتی یکی از روش های آسان و به روز خرید محصولات مورد نیاز می باشد که شما می توانید از این طریق ابتدا محصول مدنظر خود را مورد مشاهده و تجزیه قرار داده و پس از تایید و پسند اقدام به ثبت سفارش نمایید. در خرید اینترنتی توجه داشته باشید که معتبرترین و قابل اعتمادترین وب سایت را برای خرید لباس با طرح مرد عنکبوتی بازگشت به خانه انتخاب را در اولویت خود قرار دهید.

تصویر ۶
از کجا لباس طرح مرد عنکبوتی بخرم؟

والدین و افرادی که قصد خرید لباس مرد عنکبوتی بازگشت به خانه را برای کودکان خود دارند بی شک با این سوال مواجه می شوند که از کجا لباس مرد عنکبوتی بخرم؟ در پاسخ به این سوال می توان بدون تردید گفت که فروشگاه پرشین خرید یکی از بهترین و ایده آل ترین وب سایت های ارائه دهنده پکیج های لباس در طرح مرد عنکبوتی می باشد. فروشگاه پرشین خرید با در اولویت قرار دادن رضایت مشتریان و مخاطبان خود سعی بر آن دارد تا این محصول را در بهترین و ایده آل ترین کیفیت و کارایی به فروش برساند از این جهت شما می توانید با خیال راحت از جنس لباس طرح مرد عنکبوتی، آن را تهیه و در سبد خرید خود بیفزایید.

تصویر ۴
قیمت لباس با تم مرد عنکبوتی

قیمت لباس با تم مرد عنکبوتی یکی دیگر از موضوعاتی می باشد که بی شک برای تمامی خریداران و مصرف کنندگان جای سوال می باشد که در حالت کلی می توان گفت هر یک از فروشگاه های عرضه کنندگان این محصول با توجه به مقدار سودی که قصد کسب دارند قیمت متنوعی را برای فروش این محصول ارائه می دهند. مخاطبان می توانند قبل از خرید نهایی جستجوی کوچکی در وب سایت های مختلف داشته و قیمت های متنوع این محصول را مشاهده کنند. توجه داشته باشید که فروشگاه پرشین خرید با ارائه قیمت ارزان و معقول برای فروش لباس با تم مرد عنکبوتی بهترین گزینه برای انتخاب شما خواهد بود و می توان گفت فروشگاه ما توانسته است در سال های اخیر نظر و توجه بسیاری از مشتریان و خریداران را با فروش محصولات باکیفیت و ارزان خود به دست آورد.

 

خرید لباس مرد عنکبوتی بچه گانه
 

harajkaade.ir/product/لباس-مرد-عنکبوتی-بچگانه/

 

تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی


    از فواید گن ساعت شنی حفظ تناسب بدن و حمایت از آن در هر حالتی از نشستن و یا خوابیدن.
    خوش فرم شدن شکم در صورت استفاده مداوم از گن لاغری ساعت شنی.
    دارای پوششی نرم برای راحتی به هنگام پوشیدن و مناسب برای استفاده به عنوان گن پس از جراحی می باشد.
    گن‌ لاغری ساعت شنی از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده که ایجاد حساسیت‌های پوستی نمی‌کند.
    از فواید گن ساعت شنی وجود فنرهای داخلی برای قرارگرفتن بهتر گن بر روی بدن و جلوگیری از لول شدن آن.
    افزایش تعریق بدن هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی (در مدل های از جنس لاتکس)
    به محض پوشیدن بدن یک الی دو سایز کاهش سایز دارد.
    این محصول لاغری از آجایی که دارای ضخامت کمی است برای پوشیدن زیر هر لباسی مناسب است.
    این گن مناسب برای استفاده پس از زایمان و گن ساعت شنی بعد از لیپوماتیک , جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی  و پیکر تراشی به جهت خوش فرم کردن بدن.
    گن ساعت شنی بعد از زایمان برای بازگشت بدن به حالت اولیه بسیار موثر است.

حتما بخوانید : با پوشیدن گن لاغری زیبا به نظر برسید !

 

 
فواید گن ساعت شنی

کاهش وزن و لاغری با مرکز خرید گن لاغری ساعت شنی اصل کلمبیا
 
تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی

با توجه به واردات زیاد گن لاغری ساعت شنی و شباهت زیاد آنها از نظر ظاهری باعث شده است که شناسایی تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی کار سختی باشد.  بنابراین به هنگام خرید دقت داشته باشید که از فروشگاه های معتبر و بالاترین سطح کیفی خرید کنید یا اگر به صورت اینترنتی خرید خود را انجام می دهید سعی کنید به سایت های مراجعه کنید که قابل اعتماد باشند. برای خرید گن لاغری ساعت شنی اصل فاجات کلمبیا به نکات زیر توجه کنید و تفاوت گن ساعت شنی اصل و تقلبی شامل موارد زیر است :
۱- لیبل گن لاغری ساعت شنی

هنگام خرید به به لیبل محصولات توجه کنید که حتما به گن لاغری ساعت شنی فاجات دوخته شده باشد.
۲- اسکن بارکد محصول

توجه داشته باشید که اتیکت بارکددار و ضمانت اصل کالا به گن فاجات متصل شده باشد و برای بررسی اصل بودن کالا می توانید بارکد محصول را اسکن کنید و با اطمینان خاطر خرید خود را انجام دهید.

علاوه بر موارد گفته شده در هنگام خرید گن ساعت شنی اصل توجه داشته باشید که یراق آلات آن کاملا فلزی باشد و بندهای آن قابل تنظیم باشند. درزهای گن اصل کلمبیا کاملا مسطح هستند و به گونه ای طراحی شده که از زیر لباس خصوصا لباس مجلسی قابل مشاهده نمی باشد. همچنین برای تضمین راحتی مصرف کننده در قسمت قزن و زیپ ها از الیاف نرم و لطیف استفاده شده است.

از همه مهم تر گن ساعت شنی اصل کلمبیا به راحتی به صورت روزانه قابل استفاده است و به گونه ای طراحی شده که لول و جمع نمی شود و درزهای آن جایی روی پوست ایجاد نمی کند. ویژگی بارز گن ساعت شنی اصل فاجات کلمبیا وجود الیاف ویول تکس در لایه داخلی و در تماس با پوست است که حاوی مواد معدنی است و بسیار نرم و لطیف می باشد و می تواند در چربی سوزی و لاغری شکم موثر باشد.

 

 

خريد حضوري گن لاغري ساعت شني
 

 

http://harajkaade.ir/product/%da%af%d9%86-%d8%b3%d8%a7%d8%b9%d8%aa-%d8%b4%d9%86%db%8c/

چای سبز کرفس تیما


خواص و موارد مصرف:

    کاهش وزن و چربی سوزی
    تنظیم فشار خون
    ضد سرطان
    کاهش چربی خون

 

ویژگی های محصول:

    ارایه شده در : دو مدل دم کردنی و کیسه ای
    وزن مدل دم کردنی :250 گرم
    تعداد در مدل کیسه ای: 100 عدد چای تی بگ
    ترکیبات :چای سبز ، زیره ، کاسیا ، به لیمو ، چای سفید و کرفس
    مناسب جهت : چربی سوزی و کاهش وزن

 

نحوه و زمان مصرف :

در مدل دم کردنی به اندازه نیاز درون قوری ریخته و پس از ۳ الی ۵ دقیقه میل نمایید, روزانه ۳ وعده نیم ساعت قبل از غذا مصرف گردد.

یک تی بگ را در فنجان آبجوش قرار داده و پس از ۳ الی ۵ دقیقه میل نمایید، روزانه ۳ وعده نیم ساعت قبل از غذا مصرف گردد.

 

 

موارد منع مصرف  :

– در دوران بارداری و شیردهی مصرف نگردد.
– درصورت حساسیت به کافئین با دستور پزشک استفاده شود.
– بیماران دارای مشکلات قلبی ، عروقی ، کلیوی ، دستگاه گوارش و افراد دچار بیخوابی و اضطراب این فرآورده را تحت نظر پزشک مصرف کنید.

 

یکی از راهکارهای مناسب جهت لاغری و رسیدن به تناسب اندام، مصرف چای سبز کرفس تیما است. این محصول بدون استفاده از هیچ گونه ماده شیمیایی، بدن تان را به سمت تناسب اندام سوق می دهد و به شکلی کاملا طبیعی چربی های مازاد بدن تان را از بین می برد. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره چای سبز کرفس تیما خواهیم پرداخت تا با آگاهی کافی برای خرید این محصول اقدام کنید و از فواید آن بهره مند شوید .
چای سبز کرفس تیما

چای سبز کرفس تیما با بهره گیری از داروهایی گیاهی توانسته است گامی موثر به جهت کاهش وزن بردارد. این محصول هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت زیرا ترکیبی از گیاهان موثری است که برای زدودن چربی‌ها گزینه مناسبی می باشند. برند تیما در زمینه دمنوش های لاغری بزرگ ترین تولید کننده به شمار می آید. با مصرف این چای، ترکیبات گیاهی و دارویی آن موجب می شوند متابولیسم بدن تان تحریک شود و با افزایش سوخت و ساز روبه رو شوید ، این گونه چربی های اضافه بدن تان از بین خواهد رفت و بدنی متناسب خواهید داشت . در واقع مکانیسم اثر این چای بدین شکل است که از تجمع چربی ها جلوگیری می شود ، چربی های اضافه تجزیه می شوند و با ورود به خون از بدن خارج شده و به نوعی چربی سوزی رخ می دهد . با چربی سوزی دیگر چاقی برگشت پذیر نخواهد بود مگر این که رژیم غذایی خود را اصلاح نکرده باشید و سبک زندگی خود را تغییر نداده باشی

 

 

http://harajkaade.ir/product/%da%86%d8%a7%db%8c-%d8%b3%d8%a8%d8%b2-%da%a9%d8%b1%d9%81%d8%b3-%db%b5%db%b0%db%b4%db%b0/

به کدام اندازه نیاز دارم برای سفارش گن ساعت شنی جلیقه ای اصل؟

یک سوال دیگه که خیلی مطرح میشه این است که اگر گن ساعت شنی که برای ما فرستاده شده بسته نشد چه کار باید کرد؟

ما این گن ها را به خاطر جنس لاتکسی که دارند تا حدود ۱۰ سانت کوچکتر برای شما ارسال میکنیم که باعث میشه به محض بستن ۱ الی ۲ سایز کم کنید و شما باید درهمان مرحله اول برای بستن این گن،به کمک یک نفر دیگه این کارو انجام بدید و اصلاً ناامید نشید چون خاضیت کشسانی قوی دارند.

 

 

آیا گن های ساعت شنی وقتی که میشینی و یا دولا میشیم خم نمیشن یا لول نمیشن؟

جواب شما خیر است به خاطر اینکه این گن ها دارای ۹ فنر و بعضاً ۲۵ فنر می باشند که باعث میشود کمر را صاف نگه دارند و حتی از قوز کردن شما جلوگیری بشه و این فنرها جوری هستند که به هیچ عنوان شکسته یا خم نمی‌شوند ،جنس درجه یک دارند

 

 

نحوه خرید و سفارش برای مشتری چگونه است؟

شما عزیزان می توانید برای سفارش این مدل گن ها آدرس و مشخصات خودتون رو به شماره ای که توی سایت هست پیامک کنید(۰۹۱۰۹۴۸۳۲۲۸) آدرس باید شامل پلاک و کدپستی باشد و نام گیرنده و شماره تماس و برای سایز هم در بالا توضیح داده شده که اندازه دور شکم از ناف تا ناف بگیرید و به ما بدید. و هزینه سفارش و برای ما واریز میکنید و سفارش شما به صورت پستی خدمت شما عزیزان ارسال می شود

 

نحوه شستشوی گن ساعت شنی به چه صورت است ؟

شما عزیزان برای شستن گن های ساعت شنی میتونید این گن ها را با دست بشویید یعنی توی ماشین لباسشویی نندازید، با آب سرد بشویید، جدا از لباس های دیگر باشد و برای خشک کردن گن اصلاً نیازی به چلوندن گن نیست شما گن را روی طناب آویزان می‌کنید که به طور طبیعی خشک بشود

 

وقتی خانم ها از گن ساعت شنی جلیقه ای  استفاده می کنند ، آن را محکم به دور کمر و شکم آنها می نشاند و نوعی سونا خصوصی ایجاد می کند. گرما باعث می شود مربی کمر بتواند چربی های لجبازی و موضعی را با سرعت بیشتری بسوزاند. علاوه بر این ، عرق برانگیخته زباله ها و سایر ناخالصی ها از بین می روند. نتیجه؟ کمر کوچکتر ، شکم صاف و سینه های بزرگتر و غنیمت بصری. شما هرگز احساس اینقدر سکسی نکرده اید!

گن ساعت شنی تاپی با کیفیت خوب از پشت نیز پشتیبانی می کند. از وضعیت مستقیم تر و شکایت کمتری لذت ببرید.

گن ساعت شنی بندی  دارای یک سیستم قفل قلاب هستند که باعث می شود در صورت از دست دادن چند پوند وزن آن بیشتر شود و بتوانید پیشرفت خود را پیگیری کنید!

 

به کدام اندازه نیاز دارم برای سفارش گن ساعت شنی جلیقه ای اصل؟

برای تعیین اینکه چه سایزی را باید خریداری کنید ، از نمودار اندازه Ann Chery زیر استفاده کنید. از اندازه معمول لباس خود استفاده نکنید ، اندازه کلمبیا بسیار کوچک است!

 

چربی شکم سرسخت ترین چربی برای کاهش است. یک رژیم ورزشی کاملاً منظم و یک رژیم غذایی سالم لازم است تا کوچک شود. اما دلسرد نشوید ، زیرا روشهایی برای تقویت تلاش شما در کاهش وزن وجود دارد. و یکی از این روشها استفاده از کمربند معده برای کاهش شکم است
 

 

فروشگاه حراج کده
 

خواص قهوه موکا گانودرما

سم زدایی و پاکسازی بدن

از دیگر فواید مصرف قهوه موکا بیز می توان به کمک به سم زدایی بدن اشاره نمود. پودر قهوه فوری موکا حاوی ترکیباتی هست که به عملکرد بهتر کبد در سم زدایی و پاکسازی بدن کمک می کند. از طرف دیگر کسانی که مصرف کننده انواع قهوه از جمله قهوه موکا گانودرما دکتر بیز هستند احتمال ابتلای آنها به بیماری های کبدی از قبیل کبد چرب، هپاتیت و سیروز کبدی کاهش می یابد.
کنترل دیابت و قند خون

مصرف قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما فواید متعددی به دنبال دارد که از میان آنها می توان به کنترل قند خون اشاره کرد. قند خون یا دیابت خود عامل و زمینه ساز بیماری های مختلف بوده و از این رو افراد مبتلا به دنبال کنترل قند خون از طریق مصرف مواد غذایی استاندارد هستند.

انواع قهوه از جمله قهوه موکا بیز در کاهش قند موجود در خون موثر بوده و با کنترل انسولین به دفع قند موجود در بدن کمک می کند. از این رو مصرف منظم قهوه موکا گانودرما به همراه رعایت رژیم غذایی توسط متخصصین به افراد دیابتی توصیه می شود.

 
کاهش کلسترول خون

یکی از مهم ترین عوامل در ابتلا به بیماری های قلبی عروقی افزایش کلسترول خون و رسوب آن در رگ ها می باشد. نتیجه رسوب کلسیم گرفتگی رگ ها هست که سبب لخته شدن خون و احتمال بروز شکلات قلبی می شود. مصرف مواد غذایی استاندارد از جمله قهوه موکا گانودرما سبب کاهش کلسترول موجود در خون شده و احتمال گرفتگی رگ و مشکلات قلبی و عروقی را تا حد زیادی کاهش می دهد.

از دیگر تاثیرات قهوه موکا گانودرما می توان به کاهش فشار خون اشاره کرد که از دیگر فاکتور های موثر در بیماری های قلبی عروقی محسوب می شود. از این رو کسانی که دارای فشار خون بالا هستند می توانند با مشورت پزشک متخصص از قهوه موکا گانودرما دکتر بیز جهت کاهش فشار خون بهره ببرند.

 
رفع سر درد اضطراب و استرس

سر درد به خصوص سر درد های میگرنی امروزه افراد زیادی را درگیر ساخته و مانع از انجام کار های روزانه می شود. کافئین موجود در قهوه موکا بیز سبب کاهش درد های میگرنی شده و عوارض ناشی از سر درد را تا حد زیادی کاهش می دهد. از طرف دیگر مصرف قهوه موکا گانودرما دکتر بیز سبب کاهش استرس و اضطراب ناشی از فعالیت و کار سخت روزانه می شود.
فواید قهوه موکا دکتر بیز برای پوست و مو

یکی از بیماری های مربوط به مو ریزش مو هست که به دلایل مختلف روی می دهد. عصاره قارچ گانودرما موجود در قهوه موکا بیز با تقویت ریشه یا پیاز مو از ریزش مو جلوگیری نموده و در ضمن جلوگیری از ریزش مو به رشد مجدد آن کمک می کند.

مصرف منظم قهوه از جمله قهوه های گانودرما موکا در کنار کمک به رشد مو برای پوست نیز مفید می باشد. از فواید قهوه موکا دکتر بیز برای پوست می توان به رفع جوش پوست اشاره کرد. همچنین مصرف منظم قهوه موکا گانودرما به رفع جوش های پوست به ویژه پوست صورت کمک می کند.

 

قهوه موکا گانودرما یکی از نوشیدنی های محبوب و پرخاصیت در میان ایرانان است. با خرید قهوه موکا گانودرما از نمایندگی آن قیمت مناسب تری برای خرید بپردازید.

قیمت قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

 

قهوه موکا گانودرما یکی از محبوب ترین انواع قهوه در میان افراد به خصوص جوانان می باشد که با طعم بی نظیری که دارد توانسته نظر افراد زیادی را به خود جلب نمایید. همچنین لازم است بدانید وجود قارچ گانودرما در این قهوه، منجر به محبوبیت بیشترین محصول شده زیرا قهوه های فرآوری شده با قارچ گانودرما دارای خواص بسیار زیادی می باشد.

قهوه موکا گانودرما چیست؟

یکی از منحصر به فرد ترین محصولات کمپانی دکتر بیز در حال حاضر انواع قهوه های گانودرما می باشد که با طعم بسیار لذیذ و خواص منحصر به فردی که دارد نگاه افراد زیادی را به خود جلب نموده است. جالب است بدانید قهوه های گانودرما دکتر بیز در دسته های مختلفی قرار داشته که افراد می ‌توانند متناسب با ذائقه خود نوعی از آن را خریداری کنند. در این بین یکی از بی نظیر ترین محصولات این کمپانی، قهوه ی موکا گانودرما می باشد. این محصول بسیار محبوب بوده و با طعم منحصر به فردی که دارد همه افراد خانواده می‌تواند از آن استفاده کنند.

 

ترکیبات قهوه موکا

با توجه به اینکه انواع قهوه گانودرما متعدد است قبل از خرید محصول باید در خصوص هر کدام از این قهوه اطلاعاتی به دست آورید. همانطور که گفته شد قهوه گانودرما مدل موکا یکی از محصولات بی نظیر بوده که لازم است بدانید موکا به معنای اضافه کردن شکلات به قهوه می باشد. با این حال ترکیبات قهوه گانودرما کافه موکا شامل پودر قهوه گانودرما لوسیدوم، کاکائوی فرآوری شده به روش خاص، خامه غیر لبنی، روغن گلوکز جامد، شکر، پودر شیر خشک بدون چربی و دی اکسید سیلیکون می باشد. این ترکیبات هنگامی که در کنار هم قرار می گیرند موجب به وجود آمدن خواص منحصر به فردی می شود که منجر به سلامت کلی بدن می شود.

در خصوص نحوه مصرف این محصول باید توجه داشته باشید قهوه موکا به صورت ساشه های ارائه شده با این حال مصرف قهوه موکا گانودرما کاملا بهداشتی است و شما در هنگام مصرف می توانید به ازای هر فنجان آب، یک ساشه را درون فنجان ریخته و سپس آن را میل کنید. همچنین اگر بخواهیم طعد خامه ای قهوه گانودرما موکا را بهتر احساس کنید پیشنهاد می شود بگذارید قهوه تهیه شده سرد شده و سپس آن را به همراه یخ میل کنید.
تصویر ۲

خواص قهوه موکا گانودرما

بر اساس تحقیقاتی که بر روی قارچ گانودرما انجام شده است مشاهده می شود این قارچ گیاه بسیار پرفایده بوده به طوری که بسیاری از افراد آن را به عنوان پادشاه گیاهان می‌ شناسند. حال طبیعتا هنگامی که قهوه و گانودرما در کنار هم قرار بگیرد خواص محصول را دو چندان میکند. به طوری که باید بدانید یکی از مهمترین خواص قهوه موکا گانودرما بیز، دفع سموم بدن می باشد و استفاده از این محصول می تواند به سلامت کبد و کلیه ها کمک کرده و مصرف قهوه موکا گانودرما دکتر بیز همچنین منجر به جوانسازی کلی بدن شده و مشکلات قلبی و گرفتگی عروق و بیماری های عصبی را نیز رفع می نماید. کافئین موجود در قهوه موکا با قارچ گانودرما نیز موجب می‌شود که نشاط و انرژی شما دو چندان شده و همچنین با استفاده از این محصول توجه و تمرکز تان بالا می رود. از آنجایی که قهوه موکا گانودرما می تواند در تقویت سیستم ایمنی بدن نیز تاثیر بگذارد طبیعتاً استفاده از آن برای جلوگیری از انواع سرطان ها پیشنهاد می شود.

 

 

فروشگاه حراج کده

چای لاغری کرفس

شما می توانید بیشتر خواص این گیاه جادویی را در قالب چای کرفس 5040 بیابید و با استفاده از این دمنوش لاغری هم به وزن ایده آل خود دست یابید و هم از دیگر خواص و فواید ان بهره مند شوید.

ویتامین ث برای تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار مناسب بوده و یمتواند شما را از ابتلا به سرماخوردگی در امان نگه دارد.در کرفس می توان به میزان قابل توجهی ویتامین ث یافت.

از جمله خواص بی نظیر کرفس در کاهش میزان فشار خون است و می تواند میزان کلسترول خون را به خوبی کاهش داده و در حالت نرمال حفظ نماید و این یعنی شما از خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی در امان خواهید بود و دیگر نگران بیماری سکته نخواهید شد.

چای لاغری کرفس برای کسانی که معمولا تند مزاج و عصبی هستند می تواند بسیار مفید و مناسب باشد. شما می توانید از کرفس به عنوان یک داروی آرام بخش گیاهی استافده کنید و یگ به دنبال مصرف قرص های شیمایی برای این منظور نروید.این نوشیدنی یک دم نوش ضد استرس بسیار خوب به حساب می آید.

محصول چای لاغری کرفس می تواند بروی بافت های انباشته چربی در بدن شما متمرکز شود و با بالا بردن میزان سوخت و ساز بدن و همچنین با کاهش میزان اشتهای شما کمک بزرگی خواهد کرد تا شما در طول مصرف این محصول شاهد کاهش وزن قابل ملاحضه ای باشید.

در واقع محصول چای کرفس می تواند به عنوان جایگزینی برای چای سیاه نیز محسوب شود و شما رد طی روز دو الی سه نوبت و هر بار نیم ساعت قبل از وعده غذایی خود می توانید از این محصول در جهت کاهش وزن استفاده نمایید.

برخلاف برخی از دمنوش های لاغری که بعد از قطع مصرف سریعا وزن فرد به حالت اول بر می کردد در این دمنوش می توان انتظار داشت که اگر به صورت منظم و در طول دوره به صورت کامل مصرف شود دیگر شاهد بازگشت وزن نخواهید بود.

اگر می خواهید که سرعت لاغری و کاهش وزن شما بالاتر رود بهتر است که در کنار مصرف  چای کرفس 5040 همزمان کمی بر فعالیت بدنی خود افزوده و کمی در بنرامه غذایی خود تغییراتی را انجام دهید و خواهید دی که با سرعت بسیار بالاتری شاهد کاهش وزن و از بین رفتن چربی هایتان خواهید بود.این محصول را می توانید در هر کجای این کشور که باشید تنها با چند کلیک ساده از طریق سایت ما سفارش داده و بعد از آنکه محصول را دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

اما در مورد گیاه کرفس که باعث شده تا این محصول کمی متمایز تر از بقیه دمنوش های لاغری قرار گیرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گیاه کرفس می تواند باعث از بین رفتن بوی بد دهان شود و برای سلامت دهان و دندان بسیار موثر است.

اگر ناراحتی اعصاب دارید از این دمنوش به دلیل ترکیبات کرفس آن می توانید استفاده نمایید.

برای از بین بردن دردهای روماتیسم نیز مفید است.

اگر دوست دارید تا دستگاه قلب و عروق شما به خوبی تقویت شود از چای لاغری کرفس استفاده نمایید.

برای کاهش میزان فشار خون وجود ترکیبات کرفس در این دمنوش گیاهی واقعا مفید و موثر است.

برای اینکه به بیماری دیابت دچار نشوید حتما زا این دمنشو در طی روز چندین مرتبه استفاده نمایید.

 

 

فروشگاه حراج کده

گن ساعت شنی لاغر میکنه هنگام سوزاندن کالری همیشه خشک و نامرئی می ماند.

چنین تسمه هایی دستگاه هایی هستند که غلتک های مخصوصی در آنها قرار دارد. نمایندگان محبوب آن گن ساعت شنی قیمت هستند که پزشکان در مورد آنها کاملاً مناسب هستند.

قیمت خرید گن ساعت شنی از شبکه اصلی یا باتری های قابل شارژ کار می کنند. مجهز به تنظیم کننده سرعت سیلندر. سر خوردن سیگنالهای الکتریکی از بین پارچه بند باعث می شود که دستگاه اثر حرارتی داشته باشد. این ارتعاشات به شل شدن عضلات و رفع خستگی کمک می کند. هنگام استفاده از این نوع لاغری با گن ساعت شنی  ، اسید لاکتیک از بافت جدا شده و فرآیندهای لغو مواد فعال می شوند. کمربندهای ماساژ علاوه بر کمک به کاهش وزن ، باعث سفت و صاف شدن پوست و سفت شدن عضلات شکم می شوند.

 

با گن ساعت شنی برای لاغری داغ ۴ برابر سریعتر از هر لباس دیگری عرق خواهید کرد و وزن کم می کنید!

گن ساعت شنی لاغر میکنه هنگام سوزاندن کالری همیشه خشک و نامرئی می ماند.

پارچه Neotex هوشمند که سایت فروش گن ساعت شنی از آن ساخته شده است ، نرم و سبک است ، بنابراین این گن ساعت شنی فروش نوآورانه را می توان به عنوان لباس بیرونی یا زیر لباس پوشید ، جایی که کاملاً نامرئی خواهد بود.

در حالی که قسمت داخلی پارچه باعث افزایش دمای بدن و در نتیجه تعریق بیشتر می شود ، پارچه خارجی رطوبت را جذب می کند تا گن ساعت شنی قیمت مناسب همیشه خشک بماند.

برخی از انواع گن ساعت شنی خرید حضوری  دارای بار الکتریکی هستند که لرزش را فراهم می کند.

سایت خرید گن ساعت شنی به کمر متصل می شوند و هنگام شروع به سلول های منطقه کمر امکان تعامل و حرکت می دهند. به این ترتیب ، در حالی که زندگی روزمره شما ادامه دارد ، ناحیه کمر شما فکر می کند که به لطف فروش حضوری گن ساعت شنی فعال است و شروع به عرق کردن و نازک شدن می کند.

اگر این فروش گن لاغری ساعت شنی را به دور کمرتان بپیچید ، مخصوصاً هنگام انجام کاردیو ، به بالا رفتن دمای بدن کمک می کند و بعد از ورزش بدن شما عرق بیشتری تولید می کند زیرا سعی در خنک شدن دارد. توصیه می شود مدت استفاده از فروش گن های ساعت شنی نباید بیش از نیم ساعت باشد. همچنین این یک واقعیت شناخته شده است که اگر در حین استفاده از  قیمت گن ساعت شنی تاپی ورزش یا ورزش می کنید ، سود بیشتری خواهید برد.

قیمت گن ساعت شنی در بازار تولید شده برای لاغری متناسب با بدن همه افراد طراحی شده است ، بنابراین استفاده از آن بسیار راحت است. علاوه بر این ، این کمربندها از نظر وضعیت بدنی با قائم نگه داشتن بیشتر ناحیه کمر و پشت ، مزایایی را به همراه دارند.

 

 

فروشگاه حرج کده

فواید چای سبز دکتر سینا

در مورد قیمت چای لاغری دکتر سینا باید گفت به نسبت کیفیت ارائه شده و وزن محصول واقعا به صرفه بوده و توجیه اقتصادی دارد. شما عزیزان می توانید براحتی در هر کجای ایران عزیز که باشید اقدام به خرید اینترنتی چای لاغری دکتر سینا نمایید و بعد از آنکه محصول را دریافت کردید وجه کالا را به مامور پست بپردازید.

از چای سبز دکتر سینا چه می دانید؟

 

چای سبز دکتر سینا یکی از نوشیدنی های گوارا و بسیار لذیذ است و تاثیرات شگفت انگیزی بر حفظ فاکتورهای سلامتی، کاهش وزن و تناسب اندام خواهد داشت. چای سبز دکتر سینا کاملا طبیعی و عاری از هرگونه ناخالصی است و در بسته بندی های متفاوت و بسیار شیک در اختیار متقاضیان قرار داده می شود. در این مقاله قصد داریم به بررسی خواص شگفت انگیز چای سبز، شرکت تولید کننده این چای، خرید و قیمت آن پرداخته و شما را در انتخاب یک خرید مناسب راهنمایی نماییم.

چای سبز

چای سبز یکی از معروفترین و پرطرفدارترین نوشیدنی های مفید در سراسر جهان است. این نوشیدنی محبوب از آسیای شرقی به ویژه هند و چین به ایران راه یافته است و خوشبختانه امروزه به میزان فراوانی در بسیاری از شهرهای شمالی ایران کشت می گردد. چای سبز به دلیل کمتر خشک شدن برگ های چای از فرآیند اکسیداسیون در امان مانده و خواص درمانی بسیار زیادی نسبت به چای سیاه دارد. این نوشیدنی برای تمامی افراد قابل استفاده است و تنها در برخی موارد منع مصرف خواهد داشت. یکی از دلایل شهرت جهانی این چای، خاصیت آنتی اکسیدانی آن می باشد که در پیشگیری از انواع سرطان ها موثر است. چای سبز به دلیل خواص درمانی شگفت انگیزی که دارد ملقب به جادوی سبز است و در منوی تمامی رستوران ها و کافی شاپ ها قابل رویت است. چای سبز دکتر سینا فروشگاه ۵۰۴۰ از جمله بهترین چای سبزهای قابل تهیه از بازار می باشد. در این بین، چای سبز دکتر سینا فرمول ۲ با فرمولاسیون و ترکیبی جدید و متفاوت از محصولات بسیار منحصر به فرد دکتر سینا و این فروشگاه اینترنتی معتبر و شناخته شده است.

 

ایا چای سبز دکتر سینا لاغر میکند

یکی از مهمترین دلایل پرطرفدار بودن چای سبز بین افراد مختلف به خصوص بانوان، کمک به کاهش وزن، لاغری و حفظ تناسب اندام است. تحقیقات بسیار زیادی در زمینه چاقی و کاهش وزن نشان داده اند، چای سبز با افزایش قدرت سوخت و ساز بدن، کاهش اشتها، افزایش سطح اکسیداسیون لیپیدی، تنظیم ترشح هورمون انسولین و افزایش سوزاندن چربی ها در بدن، به ویژه چربی های شکمی که خطرناکترین نوع چاقی به شمار می آیند، منجر به کاهش وزن و لاغری می شود.

(تصویر ۲)

بهترین زمان مصرف چای سبز

تحقیقات فراوان نشان داده است که چای سبز تاثیرات بسیار زیادی بر لاغری دارد و ۲ ساعت پیش از صرف وعده غذایی، بهترین زمان به منظور تاثیر این چای گوارا بر کاهش وزن می باشد و پیشنهاد می شود در کنار مصرف این نوشیدنی بسیار مفید یک رژیم غذایی مناسب و کم کالری و یک ساعت ورزش سبک، منظم و روزانه را در برنامه زندگی خود بگنجانید تا تاثیرات کاهش وزن این نوشیدنی را تجربه نمایید.

(تصویر ۳)

فواید چای سبز دکتر سینا
چای سبز دکتر سینا دارای میزان بسیار زیادی از آنتی اکسیدان ها است و در پیشگیری از بروز بسیاری از سرطان ها به ویژه سرطان های دستگاه گوارش و بیماری های سیستم ایمنی موثر می باشد.
نوشیدن منظم این چای در فصول سرد سال، سیستم ایمنی را تقویت نموده و از بروز سرماخوردگی و آنفولانزاهای تنفسی مکرر جلوگیری می نماید.
استفاده از چای سبز دکتر سینا به شکل نوشیدنی و در حفظ سلامت، شادابی، طراوت و ترمیم پوست بسیار موثر است و می تواند جوانی را به پوست صورت شما بازگرداند.
چای سبز دکتر سینا بسیاری از مشکلات گوارشی مانند التهاب روده و معده (گاستریت) را تسکین بخشیده و به منظور تنظیم قند خون در افراد دیابتی، بسیار تاثیرگذار است.
چای سبز دکتر سینا به دلیل خاصیت کاهندگی فشار خون، در افراد مبتلا به افت فشار خون منع مصرف داشته و بهتر است تحت نظر پزشک مصرف گردد.
چای سبز دکتر سینا به شدت انرژی زا است و در رفع خستگی، رخوت و کسالت های روزمره، نوشیدنی بسیار موثری است.
قابل ذکر است مصرف چای سبز در دوران بارداری و شیردهی باید تحت نظر پزشک متخصص باشد و مصرف خودسرانه آن احتمال سقط جنین و مشکلاتی از این قبیل را ایجاد می نماید.

 

 

منبع نوشته

طرز تهیه قهوه موکا فوری چگونه است؟

-انتخاب شکلات:

انتخاب نوع شکلات کلا برای درست کردن هر چیزی مهم است پس باید در انتخاب آن دقت به خرج دهید و برای داشتن یک نوشیدنی خوشمزه و با کیفیت باید از مواد اولیه با کیفیت استفاده کنید.

بنابراین انتخاب شکلات مناسب نکته بسیار کلیدی است، که یکی از بهترین شکلات هاbean-to-bar Vesta chocolate ‌ می باشد زیرا این شکلات طعم و مزه ای متعادل دارد و می تواند به خوبی با قهوه شما ترکیب شود.

ولی اگر شکلات های دیگر را انتخاب کنید ممکن است محتوای کره کاکائو بالاتری داشته باشند و مخلوط کردن آن در نوشیدنی قهوه برای شما سخت تر و دشوار تر بشود. در ایران شکلات های فرمند مناسب ترین شکلات برای تهیه موکاچینو است.

 
-رست مناسب برای تهیه موکاچینو:

برای تهیه موکاچینو بهتر است از قهوه هایی با رست ملایم تر برویم تا عطر و رایحه قهوه شما در آن مشخص باشد و بتوانید از قهوه خود لذت بیشتری ببرید زیرا قهوه با رست بالا، طعم و مزه و حتی رنگ شکلات های درون قهوه شما را از بین برده و به طور نا خودآگاه یکی از اصول اصلیه درست کردن قهوه را حذف کنید.

البته اگر رست قهوه شما هم بسیار کم باشد و شکلاتتان هم تلخ باشد این موضوع برعکس می شود و تقریبا طعم شکلات شما مزه و طعم اسپرسو را دفن می کند.
-اضافه کردن مقداری نمک به قهوه:

اضافه کردن نمک در هنگام تهیه شاید شما را به تعجب بی اندازد اما باید بگویم این کار مخصوص حرفه ای ها است. نمک و وانیل برای ایجاد تعادل مناسب بین شیرینی شکلات شما و طعم تلخ قهوه خیلی گزینه خوب و دلپذیری است ولی باید دقت زیادی کنید که این مقدار نباید بالا باشد زیرا نباید طعم آن در قهوه ی فوری موکا حس شود و فقط برای همسان سازی طعم های دو رکن اصلی این قهوه استفاده می شود. قهوه موکا قیمت پایین تری برای اجرای این روش دارد.

 
-نحوه استفاده از هات چاکلت در نوشیدنی قهوه موکا:

همان طور که قبلا گفته شد در تهیه موکاچینو از شکلات های مختلف و متنوعی استفاده می شود که یکی از این گزینه ها استفاده از پودر های شکلات است. یکی از بهترین و رایج ترین پودر های استفاده شده، پور هات چاکلت است و همچنین باید به این موضوع دقت زیادی کنید که از این مودر نباید به طور مستقیم استفاده کرد زیرا باید بهم زدن و نامتوازن کردن طعم قهوه شما می شود.

برای این کار باید ابتدا هات چاکلت را در مقداری آب گرم کاملا میکس و ترکیب کنید و در ادامه از آن برای تهیه قهوه خود استفاده کنید و یکی از مناسب ترین نوع هات چاکلت برای استفاده در قهوه موکا هات چاکلت شرکت کلاسنو می باشد که دارای کیفیت مناسب و بسیار خوبی است.

 
طرز تهیه قهوه موکا فوری چگونه است؟

قهوه ای موکا را می توانیم به دو روش تهیه کنیم، روش اول:
مرحله اول:

ابتدا پودر شکلات و پودر کاکائو با هم مخلوط کرده و مقداری آب جوش به آن اضافه می کنیم و هم می زنیم و دقت کنید که مقداری آب جوش اضافه کنید که حالت شیره ای و کاراملی پیدا کند. همچنین در این مرحله می توانید از سس های شکلات آماده استفاده کنید و یا اگر دوست داشته باشید که قهوه ترک موکا شما طعم تلخ تری داشته باشد به جای پودر شکلات چند تکه شکلات تلخ را به روش بنماری حل کنید و به مخلوط اضافه کنید.

برای بنماری کردن تکه های شکلات و روی بخار آب در حال جوش قرار دهید و هم بزنید تا شکلات به خوبی و کامل آب شود ولی باید به این نکته دقت کنید که ظرف حاوی شکلات با آب جوش تماش نداشته باشد و زیادی روی حرارت قرار نگیرد زیرا باعث می شود که طعم آن عوض شود و اگر ماکروویو هم دارید می توانید از آن هم برای این کار استفاده کنید.

 

اینجا کلیک کنید

قیمت چای تیما، چای سبز لاغری

قیمت انواع محصولات چای لاغری تیما

چای های لاغری تیما در بسته هایی به اندازه های مشخص در دو نوع دم کردنی و کیسه ای مورد عرضه قرار می گیرند. هر کدام از انواع محصولات چای لاغری تیما را که انتخاب کنید باید قیمتی جداگانه بابت آن بپردازید. به عنوان مثال قیمت چای تیما که در بسته های کیسه ای قرار دارد متفاوت با قیمت چای تیما است که در بسته های دم کردنی عرضه می شوند. چای های لاغری تیما در انواع و ترکیبات مختلفی عرضه می شوند که از جملهٔ آن ها چای سبز لاغری و چای کرفس لاغری تیما می باشد.

یکی از فوق العاده ترین انواع چای لاغری تیما چای سبز و کرفس تیماست. این نوع چای ترکیبی دارای خواص بسیار زیاد و مواد معدنی خیلی مفیدی می باشد که از جمله به این موارد می توان اشاره نمود: کاهش اشتها و کاهش چربی و قند در بدن، ویتامین سی، کلسیم، آهن، فولیک اسید و پتاسیم. این دمنوش بسیار خوب نشاط آور باعث تقویت کبد و معده می شود و در نتیجه یبوست را از بین می برد. با این حال می توان به طور کلی بیان داشت که با خوردن این نوع چای ترکیبی چای سبز با کرفس، بدن سرشار از سلامتی و شادابی می شود، پس در نهایت باید گفت که این چای با این همه خواصی که دارد باید قیمت بیشتری نسبت به چای های دیگر تیما داشته باشد.

تصویر 2

قیمت چای لاغری 5040 در بسته بندی های متفاوت

از آنجا که چای لاغری جزء بهترین نوشیدنی های لاغری شناخته شده است در بسته بندی های متفاوتی برای همهٔ سلایق مشتریان عرضه می شود. به عنوان مثال قیمت چای کیسه ای تیما بدون تخفیف 32 هزار تومان، قیمت چای دم کردنی تیما 28 هزار تومان، قیمت پکیج لاغری سه ماههٔ بسته های دم کردنی 84 هزار تومان و قیمت پکیج لاغری سه ماههٔ بسته های کیسه ای 96 هزار تومان است. در برخی موارد این امکان برای مشتریان عزیز فراهم می شود که قیمت چای تیما با تخفیف های ویژه برایشان ارزان تر تمام شود.

قیمت تمام شدهٔ چای کیسه ای تیما

زمانی که شما به صورت اینترنتی چای لاغری کیسه ای تیما را خریداری می کنید باید قیمتی بیشتر از قیمت چای تیما به صورت تمام شده بپردازد. قیمت چای تیما در نوع کیسه ای 32 هزار تومان است که در واقع شما با خرید آنلاین آن باید پنج تا شش هزار تومان را به قیمت اصلی این محصول اضافه کنید. این هزینهٔ اضافی که پرداخت می کنید در واقع هزینهٔ پست است.

تصویر 5

خرید اینترنتی انواع چای های لاغری تیما

اگر بخواهید چای لاغری تیما را به راحتی و در کمترین زمان خریداری کنید می توانید سری به سایت اصلی چای های تیما بزنید و یا این که با شماره ای که در سایت قرار داده اند تماس بگیرید و محصول مورد نظر خود را دریافت کنید. با خرید اینترنتی محصولات چای لاغری تیما می توانید به راحتی از قیمت چای تیما در بسته بندی های گوناگون مطلع شوید و پس از آن وجه را بپردازید. هر چه شما چای لاغری تیما را در انواع مختلف خریداری کنید باید قیمت بیشتری بپردازید، به عنوان مثال وقتی پکیج سه ماههٔ لاغری تیما را خریداری می کنید باید قیمت بیشتری را نسبت به چای سبز لاغری تیما بپردازید یا ممکن است قیمت چای تیما در پکیج های سه ماهه، چهار ماهه و شش ماهه با یکدیگر متفاوت باشند.

تصویر 6

قیمت چای تیما، چای سبز لاغری

چای سبز لاغری تیما دارای خواص زیادی از جمله ضد سرطان، شفافیت پوست، از بین بردن نفخ شکم، تقویت قلب و عروق، کاهش کلسترول خون و کاهش فشار خون می باشد که همین عوامل می تواند سبب افزایش قیمت چای تیما شود. البته می توان چای سبز ترکیبی را مثلاً چای سبز و کرفس را سفارش داد ولی بهتر است قبل از سفارش بدانید که قیمت این چای ترکیبی کمی گرانتر از چای سبز به تنهایی ست. قیمت چای تیما بستگی به مدل و نوعی ست که شما سفارش می دهید. به عنوان مثال قیمت چای سبز تیما در بسته های دم کردنی با ترکیبات زعفران، زیره سبز، کاسیا و چای الونگ به قیمت 28 هزار تومان است و قیمت چای لاغری 5040 در مدل کیسه ای که دارای بسته های تی بگ است 32 هزار تومان می باشد. برای خریداری چای سبز لاغری تیما 5040 در مدل دم کردنی با ترکیبی از کرفس باید قیمت 28 هزار تومان را بپردازد.

 

فرئوشگاه حراج کده

صفحه قبل 1 ... 11 12 13 14 15 16 17 18 19 صفحه بعد