x تبلیغات
سایت اصلی دمنوش لاغری سحر

خواص سیر سیاه دکتر بیز/09109483228

 خرید سیر سیاه دکتر بیز

خرید سیر سیاه در اصفهان، خرید سیر سیاه در مشهد، خرید سیر سیاه در تهران و… همه هموطن های عزیز در سراسر کشور میتوانند سیر سیاه اصل دکتر بیز را از سایت رسمی گانودرما بیز سفارش دهند.
 
سیر سیاه چیست
سیر سیاه (Black Garlic) از تخمیر سیر تازه و خام که به آن Allium Sativum نیز گفته میشود، به دست می آید. به این صورت که سیر تازه و خام را به مدت ۳ ماه و توسط دستگاههای مخصوصی در درجه حرارت بین ۶۰ تا ۹۰ درجه سانتی گراد و رطوبت بین ۸۰ تا ۹۰ درصد نگه داری میکنند که در این مدت رنگ آن سیاه شده، مزه ی آن ترش و شیرین (ملس) میشود و در مقایسه با سیر تازه ی اولیه بوی بسیار کمتری هم خواهد داشت.
 
خرید سیر سیاه دکتر بیز
خرید سیر سیاه دکتر بیز
سیر تازه خام به عنوان یک ماده ی غذایی بی نظیر در دنیا شناخته میشود که سرشار از آنتی اکسیدان، آنتی بیوتیک ها و خاصیت آنتی ویروسی است و تقریبا می توان گفت که تمامی متخصصین تغذیه و پزشکان در سرتاسر دنیا به مصرف مداوم و روزانه ی سیر توصیه می کنند و شاید هیچ ماده ی غذایی دیگری به اندازه ی سیر حضورش در رژیم غذایی ما انقدر تاثیرگذار نباشد.
در طی فرآیند تبدیل سیر تازه به سیر سیاه، آنتی اکسیدانهای موجود در سیر افزایش پیدا میکنند و ترکیبات مهم و ناپایدار موجود در سیر خام از جمله آلین و آلیناز که مواد تشکیل دهنده ی آلیسین هستند نیز به موادی با خاصیت آنتی اکسیدان قوی از جمله اِس اَلیل سیستین یا همان SAC که از جمله آنتی اکسیدان های قوی می باشد تبدیل میشوند. در ادامه خواص سیر سیاه دکتر بیز را بیشتر بررسی می کنیم.
 
خواص سیر سیاه دکتر بیز
اِس اَلیل سیستینِ موجود در سیر سیاه در مقایسه با آلیسین موجود در سیر خام بسیار پایدارتر بوده و قابلیت جذب بالاتری هم در دستگاه گوارش دارد که میتواند خاصیت آنتی اکسیدانی آنزیمها را تقویت کرده و همچنین یک تصفیه کننده قوی رادیکال آزاد هم به حساب می آید و میتواند مانع از التهاب سیستم عصبی در بدن نیز بشود.
 
سیر سیاه علاوه بر SAC دارای آمینو اسیدهای دیگری مانند اس الیل مرکپتوسیستین، پولی فنول، فلاونوئید، ترکیبات لیپیدی و ترکیبات ارگانیک حاوی سولفور نیز میباشد و باعث افزایش آنتی اکسیدانهایی مانند روی و سلنیوم نیز میشود.
 
سیر سیاه در مقایسه با سیر خام، آب و رطوبت کمتری دارد که باعث بهبود و تقویت خواص غذایی و آمینو اسیدهای موجود در آن میشود. طعم آن در مقایسه با سیر خام بسیار شیرینتر بوده و هضم آن بسیار راحتتر است. به دلیل آلیسین کمی که دارد برای افراد گرم مزاج بسیار مناسبتر بوده و به دلیل از بین رفتن سولفور که دلیل اصلی بو و طعم تند سیر می باشد مصرف آن منجر به بوی بد دهان نمیشود.
 
خوب است که بدانید در سیر خام (سفید) موادی وجود دارد که مانع جذب کامل مواد مغذی موجود در سیر می شود اما وقتی که سیر تخمیر شده و تبدیل به سیر سیاه می شود، مقدار مواد مغذی موجود در سیر که با زیست بدن سازگارترند بیشتر می شود و همین موضوع منجر به افزایش جذب این مواد معذی در بدن می شود.
 
خواص سیر سیاه به مواردی که ذکر شد محدود نمی گردد و در طی فرآیند تبدیل سیر خام به سیاه، پروتئین و فیبر و مواد معدنی خاصی مانند زینک، پتاسیم، منیزیم، آهن، منگنز، فسفر و سلنیوم موجود در سیر افزایش پیدا میکند که همین موضوع باعث شده تا سیر سیاه نسبت به سیر سفید مغذی تر بوده و ارزش غذایی بالاتری هم داشته باشد.
 
 

خرید سیر سیاه دکتر بیز/09109483228

 همچنین اثبات شده است که مصرف سیر سیاه میتواند به عنوان یک ماده ی غذایی ایده آل و ارزشمند برای کاهش وزن و چربی سوزی طبیعی بسیار مفید و موثر باشد و نه تنها میتواند به کاهش وزن کمک کند بلکه میتواند باعث ضعیف شدن و برطرف شدن توده های لیپیدی و چربی درون بدن نیز بشود و در کاهش کلسترول بد نیز تاثیرات مثبتی داشته باشد.

 
از طرفی به دلیل اثر محافظت کنندگی عصبی که دارد میتواند تاثیرات مثبت بسیاری بر روی حافظه و سیستم اعصاب داشته باشد و بابهبود عملکرد آن از تغییر ساختار نورونها از قشر جلویی مغز جلوگیری کند. و همچنین باعث بهبود هماهنگی فعالیت ماهیچه‌ها بشود.
جالب است بدانید که تأثیر سیر سیاه بر روی حفظ سیستم عصبی از التهاب و تأثیرات مثبت آن بر روی بیماری آلزایمر و بهبود اختلال شناختی یا ادراک اثبات شده است.
 
نکته ی حائز اهمیت دیگری که در رابطه با مصرف سیر سیاه وجود دارد این است که مصرف این ماده ی ارزشمند ویروس ها، قارچ ها، باکتری ها و میکرو ارگانیسمهای مضر درون بدن را کاهش میدهد و با از بین بردن عفونت ها میتواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند و همچنین میتواند در کاهش بیماریهای التهابی مانند آرتروز و یا التهاب روده تاثیرات مثبت بسیاری داشته باشد.
همچنین مصرف سیر سیاه میتواند مقاومت بدن به انسولین را کاهش دهد که این موضوع برای بیماران دیابتی بسیار مفید است.
 
جالب است که بدانید طبق تحقیقات انجام شده بر روی سیر سیاه اثبات شده که اِس اَلیل سیستین موجود در آن میتواند در کاهش تومورهای سرطانی و مرگ سلولی در سلولهای سرطانی تاثیرات قابل توجهی داشته باشد و هم اکنون تاثیرات مثبت آن بر روی سرطانهای ریه، پستان، معده و روده ی بزرگ به اثبات رسیده است.
 
ناگفته نماند که مصرف بیش از حد سیر سیاه میتواند باعث آسیب رسیدن به دستگاه گوارش شود پس در مصرف آن دقت کنید و به اندازه این محصول را مصرف کنید.
البته طریقه ی صحیح مصرف و دوز مصرفی این محصول توسط مشاورین ما به شما عزیزان گفته می شود.
 
خرید سیر سیاه دکتر بیز
سایت گانودرما دات آی آر نمایندگی مستقیم خرید سیر سیاه و سایر محصولات شرکت دکتر بیز را دارا می باشد. لذا شما می توانید از طریق این سایت جهت خرید سیر سیاه دکتر بیز مستقیما از این شرکت اقدام فرمایید و این سایت اصل بودن محصولات خود را تضمین می نماید.
 
قهوه فوری سوپریم
سبد محصولات سلامت محور شرکت دکتر بیز به گونه ای طراحی شده است که به عنوان مکمل در کنار یکدیگر خواص متنوعی ایجاد می کنند و استفاده از آنها با هم تاثیرات فراوانی بر سلامتی دارد. یکی از محصولات معروف شرکت دکتر بیز که اتفاقا مکمل خوبی برای سیر سیاه می باشد قهوه فوری سوپریم می باشد که ترکیبی از قارچ اعجاب انگیز گانودرما و گیاه معروف جینسینگ می باشد.
 
ganuderma.irدرباره گانودرما دات آی آر
سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی گانودرما و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی (گانودرمانی) و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.
 
همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه به بهترین نحو از مصرف گانودرما لذت برده و سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.
 
 

دمنوش مصفی خون دکتر بیز داروی گیاهی کمک کننده بهبهبود عملکرد کبد/09109483228

 معرفی و خرید : دمنوش مصفی خون دکتر بیز داروی گیاهی کمک کننده بهبهبود عملکرد کبد و تصفیه کننده خون اولین داروی گیاهی تخصصی با مجوز سازمان غذا و دارو جهت درمان کبد چرب و پاکسازی کبد و خون از سموم میباشد

 
این دمنوش با فرمولاسیون خاص و منحصر به فردی توسط تیم تحقیقاتی پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی تولید گردیده است که علاوه بر موارد فوق به روند بهبود سیروز کبدی نیز کمک مینماید
 
تعداد در بسته : ۱۲۰ عدد تی بگ
وزن خالص : ۲۴۰ گرم ( بسته های ۲ گرمی )
شماره مجوز غذا و دارو : ۹۵۳۵۷۱۷۹۸۳۳۹۸۳۶۰
تولید کننده : پژوهشکده گیاهان دارویی جهاد دانشگاهی
برند : دکتر بیز ( مشاهده قیمت و محصولات بیز )
نحوه و مقدار مصرف دمنوش مصفی خون دکتر بیز :
بررسی فواید و خواص ، قیمت ، خرید فروش اینترنتی دمنوش گیاهی مصفی خون دکتر بیز بهترین دارو و نوشیدنی گیاهی درمان کبد چرب پاکسازی و تصفیه خون و محافظت از کبد
 
روزی ۲ بار هر دفعه یک عدد تی بگ از دمنوش درمان کبد چرب دکتر بیز را  به مدت ۳ الی ۵ دقیقه در یک فنجان حاوی آب جوش دم نموده سپس میل نمایید همچنین جهت سرعت بخشیدن به روند بهبودی از الکل، غذاهای سرخ شده، نمک زیاد ، قند و شکر استفاده نکنید .
 
برای اثربخشی بیشتر همراه میوه‌های خانواده مرکبات، هویج، چغندر، کلم بروکلی، گردو، زغال اخته، آووکادو، کلم و گل کلم استفاده گردد.
 
موارد منع مصرف:
در دوران بارداری و شیردهی
در صورت بروز واکنش های حساسیتی نظیر بثورات پوستی
افراد زیر ۱۲ سال
در صورت استفاده از داروهای رقیق کننده خون مانند آسپیرین و وارفارین، داروهای آنتی آریتمی و یا
سابقه نارسایی قلبی با مشورت پزشک مصرف شود
شرایط نگهداری:
دمنوش تصفیه خون و درمان کبد چرب دکتر بیز در مکان خشک و خنک  دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری شود ، در دمای کمتر از ۳۰ درجه سانتی گراد
دمنوش تصفیه خون دکتر بیز
 
غلظت خون از جمله عوارضی است که کبد چرب به افراد می دهد، که خود عوارض دیگری از جمله ضعف و خستگی به افراد خواهد داد. ظاهر افراد را تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است جوش های زیادی بر پوست افراد بر جای بگذارد. نقش کبد در بدن ما بسیار بالا و حساس می باشد و به همین خاطر باید به آن توجه بالایی داشته باشیم و از به خطر افتادن این ارگان حیاتی و حساس جلوگیری کنیم. دمنوش مصفی خون دکتر بیز نیز اولین و بهترین حوزه در تولید و عرضه دمنوش های گیاهی است که با مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، فعالیت خود را آغاز نموده است.
 
داشتن توجه کم و حتی عدم توجه به کبد می تواند آثار بسیار مخرب و بر جای گذاشتن هزینه های گزاف برای افراد در پی داشته باشد. پیوند کبد یکی از عواقب نداشتن توجه به کبد می باشد که سالانه طبق آمار، بسیاری از افراد را درگیر کرده است. بنابراین درمان کبد چرب و تصفیه و پاکسازی آن، رسیدگی دائمی افراد را می طلبد و نیازمند توجه دائمی می باشد تا منجر به مرگ افراد نشود. این دمنوش با اثر گذاری بسیار موثر و نافذی که دارد، مورد توجه تعداد بالایی از مردم قرار گرفته و می توان با خرید و مصرف آن تاثیر چشمگیر آن را مشاهده نمود.
 
 
 
 
 
دمنوش مصفی خون از بهترین محصولات دکتر بیز می باشد. برای خرید بهترین دمنوش مصفی خون دکتر بیز می توانید از وب سایت اینترنتی ما اقدام کنید.
 
دمنوش مصفی خون از محصولات دکتر بیز
 
 
 
امروزه بسیاری از افراد به دنبال پاسخ بسیار مناسبی برای سوال دمنوش مصفی خون چیست؟ هستند تا از این طریق با خیال راحت اقدام به خرید و استفاده از این محصول داشته باشند. شما نیز می توانید تازه ترین و باکیفیت ترین دمنوش مصفی خون دکتر بیز را از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.
 
 
 
خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت درب منزل  قیمت :298 هزار تومان
 
 
 
1 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت آنلاین  قیمت :270 هزار تومان
 
 
 
2 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 596 هزار تومان
 
 
 
2 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 540 هزار تومان
 
 
 
3 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 894 هزار تومان
 
 
 
3 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 790 هزار تومان
 
 
 
 
 
دمنوش مصفی چیست؟
 
آیا شما نیز به دنبال خرید بسیار ارزان قیمت دمنوش مصفی خون هستید؟ آیا می دانید که میزان فروش دمنوش مصفی دکتر بیز در سال های اخیر بسیار افزایش یافته است؟ از شما دعوت می کنیم که مطالب مقاله پیش روی خود را تا پایان آن همراهی کرده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را نیز به دست آورید.
 
محصولات دکتر بیز همیشه یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات عرضه شده در بسیاری از ویترین ها می باشد که شما نیز می توانید بهترین محصولات این شرکت را با خیال راحت تهیه و آن را مورد استفاده قرار دهید. تمام محصولات این شرکت به کمک آخرین و به روزترین تکنولوژی و سالم ترین مواد اولیه تهیه و آماده می شود. یکی از پرفروش ترین انواع محصولات این شرکت می توان به دمنوش صفی اشاره کرد که این دمنوش برای بار اول در کشور ما توانست با اخذ مجوزهای لازم از سوی وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو، دریافت شده و عرضه شود. شما می توانید راهنمای مصرف این دمنوش را به راحتی از روی بسته بندی آن مورد مطالعه قرار دهید و از این طریق فواید و خواص آن را در کم ترین زمان ممکن مورد مشاهده قرار دهید. همچنین در نظر داشته باشید که شما می توانید قبل از خرید این محصول فوق العاده، اطلاعاتی را در خصوص فواید و مزیت های استفاده از آن به دست آورید تا از این طریق بهترین خرید را تجربه کنید. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد راهنمای خرید دمنوش مصفی دکتر بیز و خرید دمنوش مصفی بیز با قیمت ارزان تر توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.
 
تصویر ۱
 
خواص دمنوش مصفی خون دکتر بیز
 
یکی از مهمترین و اصلی ترین آیتم هایی که سبب شده است تا بسیاری از افراد به دنبال استفاده و خرید دمنوش مصفی دکتر بیز باشند، خواص بسیار شگرد این محصول می باشد. از مهمترین و اصلی ترین مزیت های استفاده و خواص دمنوش مصفی خون می توان به مواردی از جمله زیر اشاره کرد:
 
 
دمنوش کبد چرب دکتر بیز
 

ترکیبات قهوه لاته چیست ؟/09109483228

 گانودرما چیست ؟

‌قارچ گانودرما لوسیدوم با قدمت بالای ۲۰۰۰ سال در چین باستان پادشاهان چین اولین مصرف کنندگان گانودرما بودند .بخاطر کمیاب بودن و گران بودن این قارچ فقط آنها بودند که میتوانستند از این قارچ استفاده کنند چون عمر آنها را زیاد میکرد وبه قارچ جاودانگی معروف شد. بعدها با کشت بیشتر، این قارچ وارد رژیم غذایی خانواده ها شد و چینیها را به پوستهای زیبا و موهای درخشان و عمر طولانی معروف کرد. قارچ گانودرما بافتی بسیار سخت و قرمز رنگ دارد  که در بدن قابل هضم نیست و طعم آن بسیار تلخ است. با فراوری محصول و اضافه کردن قهوه و نوعی کاکائو به نام کوکوآ این قارچ قابل خوردن و هضم شدن میشود که برای پیشگیری و درمان و بهبود انواع بیماریها قابل درمان است. در کل دنیا فقط ۴ تا کشور توانایی تولید این محصول را دارند که کشور عزیزمان یکی از آن ۴ کشور است که توانسته با استفاده از بالاترین تکنولوژی جهان به تولید این محصول در ۵ مدل: سوپریم / موکا / لاته / هات چاکلت / وکافی میکس . میباشد.که هر کدوم ازاین قهوه های گانودرما برای درمان و یا پیشگیری بیماری خاص استفاده میشود.
 
قهوه لاته
کافه لاته با قارچ گانودرما کافه ترکیبی زیست از کافه اسپرسو خامه است . در واقع کافه لاته یک واژه ایتالیایی برایش قهوه است با کیفیت ترین دانه های قهوه عربیکا و روبوستا با گانودرما در ترکیبی با خامه و شکر شما را به لاته خامه ای دعوت می کند . به علاوه این که برای آماده شدن آن لازم نیست منتظر بمانید . گانودرما لاته برای بیماری هایی مثل ورم روده ورم معده زخم معده و رفلاکس معده بسیار مفید است . چربی سوز فوق العاده ای می باشد و به واسطه داشتن فیبر برای کسانی که یبوست دارند بسیار مفید است و مشکل گوارش را از بین میبرد . و کسانی که دیابت دارند می توانند از این محصول استفاده کرده و دیابت شان را تنظیم کنند . کسانی که فشار خون دارند و هم دیابت نباید از این محصول استفاده کنند ما به آنها توصیه می‌کنیم از گانودرما موکا استفاده کند تا هم فشار خونشان تنظیم شود و هم قند خونشان گانودرما لاته انرژی متوسطی می دهد و سیستم ایمنی بدن را بالا برده و بدن را در برابر انواع بیماری‌ها ایمن می کند و به خاطر برطرف کردن ورم معده و ورم روده در همان یک ماه اول یک سایز که هم کم میکند . قهوه قهوه لاته با قارچ گانودرما با بافت مخملی خامه ای طعم شیرینی به لحظه های شما می بخشد .
 
لاته گانودرما
گانودرما لاته بواسطه خامه ای بودن بافت اش برای بهبود زخم های معده و روده بسیار مفید است . رفلاکس معده ورم روده ورم معده را از بین برده و گوارش را سریع تر انجام می دهد و کسانی که یبوست دارند می توانند از این محصول استفاده کنند دیابتی بوده و قند را تنظیم می‌کند و پانکراس را مجبور به تولید انسولین می کند . چربی سوز قوی بوده و بسیار  در لاغری موثر است سایز را تغییر داده و حجم چربی ها را کم می کند . گانودرما لاته با طعمی  فوق حرفه ای از کافی لاته است که برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود چون کافئین بسیار پایینی دارد همه آدم ها با انواع بیماری ها می توانند از این محصول کم کافئین استفاده کنند و خیلی نامحسوس چربی سوزی را انجام می دهد و خیلی سریع سایز کم می کند کافه لاته انواع ترش کردگی معده رفلاکس معده ورم روده و ورم معده را از بین می برد و به واسطه کم کردن ورم در بدن سایز سریع تغییر می کند .
 
گانودرما لاته
گانودرما لاته با طعمی  فوق حرفه ای از کافی لاته است که برای درمان انواع بیماری ها استفاده می شود چون کافئین بسیار پایینی دارد همه آدم ها با انواع بیماری ها می توانند از این محصول کم کافئین استفاده کنند و خیلی نامحسوس چربی سوزی را انجام می دهد و خیلی سریع سایز کم می کند کافه لاته انواع ترش کردگی معده رفلاکس معده ورم روده و ورم معده را از بین می برد و به واسطه کم کردن ورم در بدن سایز سریع تغییر می کند . بیشتر استفاده از گانودرما از نوع لاته برای ناراحتی های معده می باشدکه این مسئله بیشتر زمان و نوع مصرف قهوه گانودرما را پر اهمیت می کند . زیرا در صورت استفاده ی نادرست به جای ترمیم ناراحتی سبب زیان بیشتر مکان آسیب می شود . مصرف ابتدایی گانودرما یک ساشه در روز و بعد از واکنش های ابتدایی بدن در مقابل قارچ گانودرما و عادت به این ماده غذایی تا دو ساشه مصرف روزانه می باشد . از بابت زمان استفاده مانند سایر بیماری ها یک ساعت بعد از صبحانه بهترین زمان استفاده از قهوه گانودرما می باشد . زیرا مصرف گانودرما با شکم خالی زمینه ساز زخم معده می شود و کسانی که با این عارضه مواجه هستند را تشدید می نمایید . پس حتما در نوع , اندازه و زمان مصرف دقت لازم را به خرج دهید تا به جای بهبود دچار آسیب بیشتر نشوید .
 
سوالات متداول
ترکیبات قهوه لاته چیست ؟
مواد کلی تشکیل دهنده گانودرما لاته عبارت است از قارچ گانودرما فراوری شده , خامه غیر لبنی و قهوه عربیکا .
 
فواید گانودرما لاته چیست ؟
لاته برای درمان چه بیماری هایی استفاده می شود ؟
قیمت کافه لاته چقدر است ؟
موارد منع گانودرما لاته چیست ؟
با گانودرما لاته بیشتر آشنا شوید
لاته همان شیر قهوه به زبان ایتالیایی است که طمع دلنشین قهوه با خامه رو برایتان به همراه دارد . شیر وقتی با قهوه ترکیب می گردد باعث جذب کمتر کافئین میشود . اما خاصیت اصلی لاته در رفع مشکلات گوارشی می باشد . مشکلاتی نظیر ورم روده , یبوست و .. که هر کدام با مصرف قهوه لاته در مدت زمان مشخص کاهش یافته و به مرور زمان درمان می شوند . و همینطور برای درمان زخم معده و رفلاکس معده به مری پیشنهاد می گردد . شیر گانودرما لاته فاقد لاکتوز بوده و کسانی که به لبنیات حساسیت دارند هم می توانند از آن استفاده نمایند .
 
طبع قهوه لاته
لاته گانودرما طبیعت سرد و تر دارد و برای کسانی که طبع بدنشان گرم و خشک است بسیار توصیه می شود . گانودرما لاته مخلوطی از شیر خشک طبیعی و قهوه و گانودرما میباشد که طعم لذیذی دارد . البته طعم دلنشین آن بیشتر به خاطر خامه ای است که در آن به کار برده شده است . لاته برای انواعی از بیماری ها پیشنهاد می شود که از جمله آن بهبود بیماری های گوارشی و درد های مفاصل می باشد . و همچنین در کاهش وزن نیز موثر می باشد . تغییر سایز و چربی سوزی فوری از مزایای برجسته ی لاته گانودرما به شمار می رود . زیرا فیبر بالای این قهوه باعث سیری می شود . درمان یبوست به خاطر برهم زدن معده های گرم با معتدل ساختن آن هم از دیگر مزایای لاته میباشد . همچنین سبب بهبود ویروس hpv میشود زیرا این بیماری بیشتر در کسانی طبع بدن گرم و خشک دارند اتفاق میوفتد . و در نهایت کسانی که به دنبال سرد کردن کبدشان هستند و میخواهند از گرمی کبد که موجب عارضه های فراوانی است نجات یابند پیشنهاد میکنیم حتما از قهوه لاته گانودرما استفاده نمایید .
 
 

برای درمان کبد چرب قهوه گانودرما را امتحان کنید/09109483228

 مصرف قارچ گانودرما

دور مصرف مناسب قارچ گانودرما برای بهبود کبد، ۳ الی ۵ گرم است. دقت کنید که بهتر است این مقدار را به روش دم نوش و یا عصاره گیری مصرف کنید. مصرف باید به صورت روزانه و منظم انجام شود. دوره درمان بیماری های کبدی با قارچ گانودرما حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه است.
 
 
قارچ گانودرما
در دوره استفاده از قارچ گانودرما از مصرف نوشیدنی های الکی، فست فودها و مواد غذایی فرآوری شده، دخانیات و غذاهای بسیار تند و چرب خودداری کنید. با بهبود وضعیت زندگی خود، استرس را کاهش دهید و از عصبانیت خودداری کنید.
 
برای جلوگیری از ایجاد حساسیت نسبت به گانودرما، مصرف را از ۱ گرم در روز شروع کنید و به تدریج مقدار را به دوز مجاز برسانید. در شروع مصرف اگر با علائمی مانند ناراحتی شدید معده و یا خارش پوستی مواجه شدید، مصرف را متوقف کنید و با پزشک خود مشورت کنید.
 
برای جلوگیری از تداخلات دارویی، گانودرما را همراه داروهای رقیق کننده مانند آسپرین مصرف نکنید. همچنین مصرف قارچ گانودرما برای سنین پایین تر از ۱۲ سال توصیه نمی شود. خانم های باردار و شیرده نیز باید از مصرف قارچ گانودرما صرف نظر کنند.
در این پست قصد داریم تا در خصوص خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب صحبت کنیم. یکی از سوالاتی که در خصوص کاربردهای قهوه گانودرما مطرح می‌شود قدرت بالای این محصول در درمان کبد چرب می باشد.بی شک یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع قهوه گانودرما در بازار را میتوان قهوه های گانودرما دکتر بیز دانست. این محصولات با دارا بودن ترکیبات بسیار بی نظیر و همچنین طعم دوست داشتنی می تواند اثر درمانی بسیار مناسبی برای بدن داشته باشند و یکی از مهمترین مشکلاتی که امروزه بیشتر مردم دنیا با آن درگیر هستند کبد چرب می باشد.
 
 
 
کبد چرب یک بیماری رایج است و از این رو که عضو کبد هنگامی که به بیماری مبتلا شود به راحتی و با علائمی مانند درد خود را نمایان نمی کند برای تشخیص کبد چرب و تشخیص میزان گرید باید اقدام به انجام آزمایش سونوگرافی و آزمایش خون نمود.
به طور کلی چنانچه دارای علائمی مانند جوش روی پوست بازو و کمر و ضعف و بی حالی و استرس و یبوست و علایم اینچنین باشید این امر می تواند از نشانه های ابتلا به کبد چرب باشد. اما تا زمانی که آزمایش های لازم برای تشخیص میزان گرید کبد چرب را به خوبی انجام ندهید نمی ‌توانید به طور دقیق از چربی کبد اطمینان حاصل کنید.چنانچه کبد شما چرب باشد این امر می‌تواند مشکلات بسیار بدی برای شما به وجود بیاورد که و یکی از مهمترین آنها می توان به سیروز کبدی و از بین رفتن کبد اشاره کرد.
 
 
 

برای درمان کبد چرب قهوه گانودرما را امتحان کنید/09109483228

 مصرف قارچ گانودرما

دور مصرف مناسب قارچ گانودرما برای بهبود کبد، ۳ الی ۵ گرم است. دقت کنید که بهتر است این مقدار را به روش دم نوش و یا عصاره گیری مصرف کنید. مصرف باید به صورت روزانه و منظم انجام شود. دوره درمان بیماری های کبدی با قارچ گانودرما حداقل ۳ ماه و حداکثر ۶ ماه است.
 
 
قارچ گانودرما
در دوره استفاده از قارچ گانودرما از مصرف نوشیدنی های الکی، فست فودها و مواد غذایی فرآوری شده، دخانیات و غذاهای بسیار تند و چرب خودداری کنید. با بهبود وضعیت زندگی خود، استرس را کاهش دهید و از عصبانیت خودداری کنید.
 
برای جلوگیری از ایجاد حساسیت نسبت به گانودرما، مصرف را از ۱ گرم در روز شروع کنید و به تدریج مقدار را به دوز مجاز برسانید. در شروع مصرف اگر با علائمی مانند ناراحتی شدید معده و یا خارش پوستی مواجه شدید، مصرف را متوقف کنید و با پزشک خود مشورت کنید.
 
برای جلوگیری از تداخلات دارویی، گانودرما را همراه داروهای رقیق کننده مانند آسپرین مصرف نکنید. همچنین مصرف قارچ گانودرما برای سنین پایین تر از ۱۲ سال توصیه نمی شود. خانم های باردار و شیرده نیز باید از مصرف قارچ گانودرما صرف نظر کنند.
در این پست قصد داریم تا در خصوص خواص قهوه گانودرما برای کبد چرب صحبت کنیم. یکی از سوالاتی که در خصوص کاربردهای قهوه گانودرما مطرح می‌شود قدرت بالای این محصول در درمان کبد چرب می باشد.بی شک یکی از بهترین و پرفروش ترین انواع قهوه گانودرما در بازار را میتوان قهوه های گانودرما دکتر بیز دانست. این محصولات با دارا بودن ترکیبات بسیار بی نظیر و همچنین طعم دوست داشتنی می تواند اثر درمانی بسیار مناسبی برای بدن داشته باشند و یکی از مهمترین مشکلاتی که امروزه بیشتر مردم دنیا با آن درگیر هستند کبد چرب می باشد.
 
 
 
کبد چرب یک بیماری رایج است و از این رو که عضو کبد هنگامی که به بیماری مبتلا شود به راحتی و با علائمی مانند درد خود را نمایان نمی کند برای تشخیص کبد چرب و تشخیص میزان گرید باید اقدام به انجام آزمایش سونوگرافی و آزمایش خون نمود.
به طور کلی چنانچه دارای علائمی مانند جوش روی پوست بازو و کمر و ضعف و بی حالی و استرس و یبوست و علایم اینچنین باشید این امر می تواند از نشانه های ابتلا به کبد چرب باشد. اما تا زمانی که آزمایش های لازم برای تشخیص میزان گرید کبد چرب را به خوبی انجام ندهید نمی ‌توانید به طور دقیق از چربی کبد اطمینان حاصل کنید.چنانچه کبد شما چرب باشد این امر می‌تواند مشکلات بسیار بدی برای شما به وجود بیاورد که و یکی از مهمترین آنها می توان به سیروز کبدی و از بین رفتن کبد اشاره کرد.
 
 
 

نکات مورد توجه هنگام خرید پکیج اموزش خیاطی/09109483228

 آموزش خیاطی توسط خانم عمرانی

 
یکی از بهترین مجموعه های اموزش خیاطی که مخاطبان بسیاری را به خود جذب کرده، مجموعه آموزش خیاطی خانم سیما عمرانی است. خانوم عمرانی خیاطی توانمند و موفق در زمینه دوخت انواع لباس های زنانه، جانماز و … است که در طی سالیان گذشته برنامه هایی از ایشان در قالب اموزش خیاطی خانم عمرانی شبکه یک پخش شده است. همچنین شبکه دیگری بخشی از برنامه خود را به آموزش خیاطی خانم عمرانی سروش سیما در این شبکه اختصاص داده است.
 
سایت پرشین برای فروش آموزش خیاطی خانم عمرانی کتاب ها و پکیج ویدئویی را در نظر گرفته است که شما می توانید با تهیه هر یک از این محصولات با جدیدترین روش آموزش خیاطی خانم عمرانی آشنا شوید. برای تهیه این محصول کافی است که با شماره تلفن های موجود در سایت تماس گرفته و یا درخواست خود را در سایت ثبت کنید؛ مسئولان ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را برای خرید این محصولات ( ۴ جلد کتاب + ۲۴ فیلم آموزشی ) به شما ارائه خواهند داد.
 
 
 
مشخصات پکیج فیلم آموزش خیاطی خانم عمرانی
 
این پکیج شامل ۲۰۰ ساعت دوره آموزش خیاطی در قالب ۲۴ دی وی دی آموزشی است که در آن شما کاملترین و جدیدترین اموزش خیاطی خانم عمرانی را با بیش از ۴۰۰ تکنیک خیاطی را مشاهده خواهید کرد. آموزش خیاطی در این ویدئو ها به صورت بدون الگو بوده و مورد استقبال بسیاری از مخاطبان عزیز قرار گرفته است. در واقع مشاهده ساعت ها آموزش تصویری در منزل و تمرین این آموزش ها به ساده ترین شکل ممکن، شما را به خیاطی هنرمند و توانا تبدیل خواهد کرد.
 
آموزش های جدید خیاطی خانم عمرانی با متد سادریک صورت گرفته و در این متد تمامی مباحث و نکات لازم آموزش خیاطی خانم عمرانی ساده و به شیوه ای روان بیان شده است. تمامی این ویدئوها در دستگاه های خانگی و کامپیوتری قابلیت پخش و اجرا را دارند.
 
 
 
اهمیت خرید پکیج آموزشی خانم عمرانی
 
یکی از علت های اصلی استقبال از این نوع پکیج آموزشی خیاطی در میان سایر مجموعه های همانند خود، آشنایی مردم از مهارت ها و توانایی ها او در برنامه اموزش خیاطی خانم عمرانی سیمای خانواده است. اگر شما جزو آن دسته از افراد علاقمند به دنبال کردن برنامه های سیمای خانواده در شبکه یک سیما باشید، حتما با این برنامه آموزش خیاطی روبه رو شده و از روش های ساده و آسان خیاطی بدون الگو توسط استاد توانمند خانم عمرانی تعجب کرده اید.
 
در واقع آموزش های ایشان در تلویزیون باعث شده که عده ای زیادی از افراد علاقمند به خیاطی در هر سطحی با آموزش های خیاطی ارائه شده توسط خانم عمرانی به راحتی ارتباط برقرار کرده و مهارت خود را در این حوزه کاری افزایش دهند. هر یک از شما می توانید به راحتی در هر سطحی که هستید، حتی مبتدی و صفر کیلومتر از سایت پرشین خرید این پکیج آموزش خیاطی خانم عمرانی خرید کرده و آن را بعد از طی چند روز درب منزل خود تحویل بگیرید.
 
( تصویر۴)
 
روش های تهیه اموزش خیاطی خانم عمرانی
 
مجموعه خیاطی بدون الگو تدریس شده توسط خانم سیما عمرانی را می توانید در سایت پرشین خرید به شیوه های زیر تهیه کنید؛ توجه داشته باشید که هر یک از پکیج های درخواستی با توجه به محتوای خود از قیمتی متفاوت برخوردار بوده و آن را می توانید همراه تخفیفات ویژه و گارانتی خریدداری کنید:
 
 
 
خرید اینترنتی اموزش خیاطی خانم عمرانی فیلم هایی با ۲۴ حلقه دی وی دی
خرید اینترنتی پکیج کامل اموزش خیاطی خانم عمرانی شامل ۴ جلد کتاب و ۲۴ حلقه دی وی دی
خرید اینترنتی تنها ۴ جلد کتاب رنگی آموزشی خیاطی خانم عمرانی
 
( تصویر۵)
 
نکته : در صورت هرگونه خرابی، آسیب و عدم کیفیت مجموعه درخواستی بعد از تحویل می توانید این مجموعه را به صورت رایگان به هریک از شهرستان های کشور مرجوع دهید.
 
قیمت آموزش خیاطی خانم عمرانی
 
با توجه به هریک از روش های ارائه شده در قسمت بالا برای سفارش، قیمت هر یک از محصولات به صورت تکی یا پکیج متفاوت بوده و با در نظر گرفتن تخفیفات و نوسانات موجود در شرایط بازار می توانید هر یک از این محصولات را با قیمتی مشخص از سایت تهیه کنید. نکته مهم در این خصوص بالا بودن میزان قیمت پکیج کامل اموزش خیاطی خانم سیما عمرانی ( ۴ جلد کتاب + ۲۴ دی وی دی) نسبت به خرید تکی هر یک از این محصولات است. برای اطلاع از جدیدترین قیمت های هر یک از محصولات اموزش خیاطی خانم عمرانی می توانید به سایت پرشین خرید مراجعه کنید.
 
( تصویر ۶)
 
نکات مورد توجه هنگام خرید پکیج اموزش خیاطی
 
هنگام مراجعه به سایت پرشین خرید توجه داشته باشید که ابتدا در خصوص مشخصات محصول انتخابی اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس برای زدن گزینه سبد خرید اقدام کنید. از جمله نکات مورد توجه هنگام خرید پکیج آموزش خیاطی خانم عمرانی از سایت پرشین خرید می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 
– توجه به کارت و یا برچسب گارانتی محصول
 
– توجه به نوع محصول انتخابی
 
– مقایسه قیمت محصول با بودجه فرد
 
– زمان تحویل سفارش ( معمولا ۲ تا ۵ روز)
 
– پرداخت وجه کالا بعد از تحویل محصول
 
 

 

خرید سیر سیاه دکتر بیز/09109483228

 خرید سیر سیاه دکتر بیز

مصرف سیر سیاه بیز برای افزایش ایمنی بدن
 
سیر سیاه فراوری شده دکتر بیز یک محصول بی نظیر است که دارای خواص فوق العاده زیادی می باشد و یکی از مهمترین خواص آن این است که شما می توانید از آن برای بهبود سیستم ایمنی بدن خود استفاده کنید. ضعف سیستم ایمنی بدن باعث می شود تا شما با مشکلات زیادی روبرو شوید و در برابر بیماری های مختلف بدن شما مقاومت کمتری را از خود نشان خواهد داد. با مصرف سیر سیاه دکتر بیز شما می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کرده و در برابر بیماری های مختلف خود را بیمه کنید. یکی دیگر از خواص فوق العاده ای که این سیر یعنی سیر سیاه برای بدن دارد این است که از بروز بیماری های مختلف قلبی و عروقی در بدن جلوگیری می کند و در صورتی که مبتلا به این بیماری ها باشید می توانید برای درمان این بیماری ها به میزان زیادی از این معجزه طبیعی کمک بگیرید.
 
خواص سیر سیاه دکتر بیز برای دستگاه گوارش
 
یکی از مهمترین خواصی که سیر سیاه دکتر بیز برای شما دارد این است که می تواند به عملکرد دستگاه گوارش شما کمک کند. مشکلات گوارشی و به خصوص مشکلات کلیوی از جمله مهمترین مشکلاتی هستند که امروزه افراد زیادی درگیر آنها می باشند و به همین علت نیز ممکن است به دنبال راهکارهایی مناسب برای درمان این مشکلات باشند. یکی از بهترین راهکارهای طبیعی که برای حل مشکلات گوارشی وجود دارد و شما نیز می توانید از مزایای آن بهره مند شوید سیر سیاه دکتر بیز است که به شما کمک می کند تا به سادگی بتوانید بر بیماری های گوارشی خود غلبه کنید و زندگی بهتری داشته باشید. از آنجایی که این محصول ادرار آور بسیار خوبی است مصرف آن به شما برای درمان مشکلات و بیماری های کلیوی نیز کمک زیادی خواهد کرد.
 
سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز
بهبود کلاژن سازی پوست با سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز
 
امروزه مشکلات پوستی می توانند به عنوان عمده ترین مشکلات زیبایی شناخته شوند که افراد زیادی با آنها درگیر می باشند و در میان این مشکلات پوستی خشکی پوست و همینطور قرمز شدن پوست از شایع ترین مشکلات به شمار می آیند. این دو مشکل معمولا در اثر کمبود کلاژن به وجود می آیند و افرادی که قصد درمان این مشکلات را به صورت ریشه ای دارند باید تلاش کنند تا کلاژن سازی پوست خود را بهبود داده و افزایش دهند. امروزه راهکارهای مختلفی برای افزایش کلاژن سازی پوست وجود دارد که بدون شک یکی از بهترین این راهکارها مصرف سیر سیاه دکتر بیز می باشد. با استفاده از این محصول شما به راحتی هرچه تمام می توانید مشکلات پوستی خود را نیز برطرف کنید و در نتیجه پوستی نرم و لطیف و زیبا داشته باشید.
 
قیمت سیر سیاه دکتر بیز
 
امروزه افرادی که قصد خرید سیر سیاه برای لاغری را دارند معمولا سوالات زیادی در خصوص قیمت این محصول دارند. قیمت سیر سیاه دکتر بیز نسبت به محصولات متنوع دیگری که امروزه در بازار وجود دارند بسیار مناسب تر است و به همین دلیل خرید آن از نظر اقتصادی نیز می تواند برای شما کاملا به صرفه باشد. دقت داشته باشید که پایین بودن قیمت سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری برای افرادی که قصد دارند سیر سیاه خریداری کنند به منزله پایین بودن کیفیت این محصول نیست و کیفیت سیر سیاه دکتر بیز نیز به طور کامل به شما ضمانت داده می شود. بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که با مطالعه خواص فوق العاده سیر سیاه دکتر بیز علاقه مند به خرید آن شده اید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این محصول را خریداری کنید.
 
سفارش سیر سیاه
خرید سیر سیاه دکتر بیز
 
در حال حاضر فروشگاه های زیادی هستند که اقدام به فروش سیر سیاه دکتر بیز کرده اند که شما نیز می توانید با مراجعه به هر یک از این فروشگاه ها خرید خود را انجام دهید. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید که این محصول را از آن خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از بخش محصولات وب سایت ما نیز دیدن کنید. ما در وب سایت خود شرایط بسیار خوبی را برای خرید این محصول برای شما فراهم کرده ایم که به راحتی بتوانید این سیر سیاه را خریداری کنید. سیر سیاه فروش بسیار زیادی را در وب سایت ما دارد که این موضوع نشان دهنده کیفیت بسیار بالای خدمات وب سایت ما می باشد. ما محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه سیر سیاه دکتر بیز دریافت می کنیم و به همین دلیل شما می توانید نسبت به کیفیت محصولاتی که به شما ارائه می شود نیز مطمئن باشید و مطمئن باشید که سیر سیاه دکتر بیز را با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت ممکن خریداری خواهید کرد. پس اگر قصد خرید سیر سیاه قیمت مناسب را دارید حتما از وب سایت ما نیز دیدن کنید.
 
سیر سیاه و لاغری
صحبت پایانی
 
سیر سیاه و لاغری ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند و در صورتی که قصد کاهش وزن داشته باشید سیر سیاه دکتر بیز می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات جامع و کاملی را درباره سیر سیاه دکتر بیز و ویژگی ها و خواصی که دارد در اختیار شما قرار دهیم تا بیشتر شما را با این محصول و مزایای بی نظیر آن آشنا کنیم. امیدواریم مطالعه این مطلب درباره سیر سیاه برای شما مفید بوده باشد و با مطالعه آن اطلاعات مورد نیاز خود درباره این محصول را بدست آورده باشید. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به خرید این سیرهای سیاه شده اید برای سفارش سیر سیاه می توانید از وب سایت ما کمک بگیرید. در خصوص خدماتی که وب سایت ما به شما برای خرید این محصول ارائه می دهد نیز به طور کامل و جامع صحبت کردیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.
 
 

 

خواص سیر سیاه دکتر بیز برای دستگاه گوارش/09109483228

 خواص سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری

در بخش های قبلی اشاره کردیم که سیر سیاه بیز می تواند خواص بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. یکی از مهمترین خواص این محصول تاثیر فوق العاده آن بر روی لاغری و کاهش وزن است. این محصول کاملا ضد چاقی است و شما با مصرف آن می توانید به طور کامل روند چاقی و اضافه وزن خود را کنترل کنید. علاوه بر این افرادی که با مشکل سوخت و ساز پایین بدن خود روبرو هستند و نمی توانند در مدت زمانی کوتاه چربی سوزی کرده و وزن کم کنند می توانند با استفاده از سیر سیاه دکتر بیز به راحتی سوخت و ساز بدن خود را چند برابر کنند و در نتیجه با اندکی ورزش کردن می توانند حجم زیادی از چربی های بدن خود را بسوزانند. از آنجایی که این محصول دارای کیفیت بالا و در عین حال قیمت مناسبی است و هیچ گونه عوارضی را نیز برای بدن ندارد می تواند جایگزین بسیار خوبی برای بسیاری از محصولات لاغری که امروزه در بازار وجود دارند باشد.
 
 
 
سیر سیاه بیز چگونه تولید می شود؟
اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید سیر سیاه شرکت بیز را دارید احتمالا سوالاتی را در خصوص نحوه تولید این سیرها دارید. در خصوص نحوه تولید و خرید سیر سیاه باید بدانید که این سیرها با استفاده از دستگاه های ژاپنی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند که عملیات تخمیر را با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهند. اگر با روند تولید سیرهای سیاه آشنایی داشته باشید حتما می دانید که این سیرها در واقع از تخمیر سیرهای معمولی تولید می شوند و در واقع روند تولید آنها شباهت بسیار زیادی به روند تولید سیر ترشی دارد ولی تفاوتی که در اینجا وجود دارد این است که از مواد نگهدارنده استفاده نمی شود و به همین علت محصولی که در نهایت تولید شده و به فروش می رسد کاملا طبیعی است که شما این موضوع را به خوبی در سیر سیاه دکتر بیز مشاهده خواهید کرد.
 
خرید سیر سیاه دکتر بیز
 
مصرف سیر سیاه بیز برای افزایش ایمنی بدن
سیر سیاه فراوری شده دکتر بیز یک محصول بی نظیر است که دارای خواص فوق العاده زیادی می باشد و یکی از مهمترین خواص آن این است که شما می توانید از آن برای بهبود سیستم ایمنی بدن خود استفاده کنید. ضعف سیستم ایمنی بدن باعث می شود تا شما با مشکلات زیادی روبرو شوید و در برابر بیماری های مختلف بدن شما مقاومت کمتری را از خود نشان خواهد داد. با مصرف سیر سیاه شما می توانید سیستم ایمنی بدن خود را تقویت کرده و در برابر بیماری های مختلف خود را بیمه کنید. یکی دیگر از خواص فوق العاده ای که این سیر یعنی سیر سیاه برای بدن دارد این است که از بروز بیماری های مختلف قلبی و عروقی در بدن جلوگیری می کند و در صورتی که مبتلا به این بیماری ها باشید می توانید برای درمان این بیماری ها به میزان زیادی از این معجزه طبیعی کمک بگیرید.
 
 
 
خواص سیر سیاه دکتر بیز برای دستگاه گوارش
یکی از مهمترین خواصی که سیر سیاه دکتر بیز برای شما دارد این است که می تواند به عملکرد دستگاه گوارش شما کمک کند. مشکلات گوارشی و به خصوص مشکلات کلیوی از جمله مهمترین مشکلاتی هستند که امروزه افراد زیادی درگیر آنها می باشند و به همین علت نیز ممکن است به دنبال راهکارهایی مناسب برای درمان این مشکلات باشند. یکی از بهترین راهکارهای طبیعی که برای حل مشکلات گوارشی وجود دارد و شما نیز می توانید از مزایای آن بهره مند شوید سیر سیاه دکتر بیز است که به شما کمک می کند تا به سادگی بتوانید بر بیماری های گوارشی خود غلبه کنید و زندگی بهتری داشته باشید. از آنجایی که این محصول ادرار آور بسیار خوبی است مصرف آن به شما برای درمان مشکلات و بیماری های کلیوی نیز کمک زیادی خواهد کرد.
 

طریقه استفاده از گن ساعت شنی و نحوه پوشیدن آن به شرح زیر است:/09109483228

 گن ساعت شنی تاپی با بند قابل تنظیم

گن ساعت شنی تاپی برای افرادی کاربرد دارد که در قسمت پشت کمر و در ناحیه زیر بغل چربی انباشته شده زیادی دارند. این گن از آنجایی که دارای بند قابل تنظیم می‌باشد نسبت به توع بند ثابت کمر را کمتر می‌پوشاند بنابراین برای پوشیدن لباس پشت باز محدودیتی برای شما ایجاد نمی‌کند.
 
گن ساعت شنی جلیقه ای
گن ساعت شنی جلیقه ایمانند مدل قبلی برای افرادی مناسب است که چربی زیادی در ناحیه پشت کمر و زیر بغل دارند ولی این مدل کمر را بیشتر پوشش می‌دهد و قابلیت تنظیم قد ندارد.
 
گن ساعت شنی کمری بدون بند
این نوع گن لاغری ساعت شنی برای افرادی مناسب است که سایز متوسطی دارند و قصد دارند سایز خود را ۱ الی ۲ سایز کاهش دهند. ولی برای افرادی که چربی پشت کمر و زیر بغل دارند مناسب نیست و باید از گن ساعت شنی تاپی با بند قابل تنظیم استفاده کنند. گن ساعت شنی کمری برای فعالیت‌های ورزشی سبک و کارهای روزانه و محل کار مناسب می‌باشند.
 
نحوه استفاده از گن‌ لاغری 
طریقه استفاده از گن ساعت شنی و نحوه پوشیدن آن به شرح زیر است:
 
ابتدا سایز خود را مشخص کنید.
با اندازه گیری دور کمر با متر می‌توانید سایز خود را مشخص کنید و متناسب با آن گن موردنظر را انتخاب کنید.
 
گن لاغری خوب
 
 
انتخاب گن مناسب.
گن‌ ساعت شنی انواع مختلفی دارند. بیشتر آن‌ها دارای سه ردیف قزن‌ قفلی هستند که می‌توانید متناسب با سایز خود اندازه آن را تنطیم کنید. برای راحتی بیشتر بهتر است که گن را روی ردیف اول ببندید و ردیف‌های بعدی باعث تنگ‌تر شدن گن می‌گردد. بعضی از گن‌های ساعت شنی دارای زیپ‌های اضافی برای محکم تر شدن آن می باشند. ولی برخی از آنها به جای قزن یا زیپ دارای چسب می‌باشند.
 
چنانچه الیاف گن استاندارد باشد نیاز به پوشیدن لباس زیر گن
لباسی برای پوشیدن روی گن انتخاب کنید که خیلی تنگ و نازک نباشد.
برای اینکه مشخص نشود شما گن پوشیده‌اید بهتر است لباسی انتخاب کنید که بدن نما و نازک نباشد.
 
در صورتی که با پوشیدن گن احساس راحتی نمی‌کنید بهتر است آن را باز کنید و همچنین پوشیدن گن به مدت طولانی کار درستی نیست و توصیه می شود که گن‌های ساعت شنی را ۸ الی ۱۰ ساعت بپوشید.
 
در هنگام خواب گن خود را بازکنید.
هنگام فعالیت های بدنی و ورزش های شکمی حتما گن خود را باز کنید چرا که باعث تنگی نفس و فشار وارد شدن به بدن می‌گردد.( مگر آن که از گن های مخصوص ورزش که معمولا جنس لاتکس دارند استفاده کنید )
گن ساعت شنی خوبه ؟
پوشیدن گن ساعت شنی اصل کلمبیا مزایای زیادی دارد که مهم ترین آن زیبایی و تناسب اندام است. فواید گن ساعت شنی شامل :
 
از فواید گن ساعت شنی حفظ تناسب بدن و حمایت از آن در هر حالتی از نشستن و یا خوابیدن.
خوش فرم شدن شکم در صورت استفاده مداوم از گن لاغری ساعت شنی.
دارای پوششی نرم برای راحتی به هنگام پوشیدن و مناسب برای استفاده به عنوان گن پس از جراحی می باشد.
گن‌ لاغری ساعت شنی از مرغوب ترین مواد اولیه ساخته شده که ایجاد حساسیت‌های پوستی نمی‌کند.
از فواید گن ساعت شنی وجود فنرهای داخلی برای قرارگرفتن بهتر گن بر روی بدن و جلوگیری از لول شدن آن.
افزایش تعریق بدن هنگام انجام فعالیت‌های ورزشی (در مدل های از جنس لاتکس)
به محض پوشیدن بدن یک الی دو سایز کاهش سایز دارد.
این محصول لاغری از آجایی که دارای ضخامت کمی است برای پوشیدن زیر هر لباسی مناسب است.
این گن مناسب برای استفاده پس از زایمان و گن ساعت شنی بعد از لیپوماتیک , جراحی زیبایی ابدومینوپلاستی  و پیکر تراشی به جهت خوش فرم کردن بدن.
گن ساعت شنی بعد از زایمان برای بازگشت بدن به حالت اولیه بسیار موثر است.
 
 
صفحه قبل 1 ... 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 صفحه بعد