x تبلیغات
سایت اصلی دمنوش لاغری سحر

منع مصرف قهوه سوپریم/09109483228

 مواد تشکیل دهنده قهوه سوپریم دکتر بیز

مواد اصلی تشکیل دهنده ی قهوه سوپریم گانودرما شامل: گانودرما، قهوه و جینسینگ میباشد. قرار گرفتن گیاه جینسینگ در کنار گانودرما به همراه قهوه علاوه بر اینکه باعث مضاعف شدن خواص اولیه ی گانودرما میشود، خواص جدید فراوانی را نیز به آن اضافه میکند.
 
از طرفی قرار گرفتن این دو گیاه پر خاصیت در کنار یکدیگر ارزش غذایی قهوه فوری سوپریم را به شدت بالا برده و این نوشیدنی را تبدیل به یک منبع بسیار غنی از ویتامینها و املاح مورد نیاز بدن کرده است.
 
گیاه جیسینگ
 
خواص جینسینگ
جینسینگ نام گیاهی شناخته شده و ارزشمند با طبع گرم و خشک است که به دلیل خواص فراوانی که دارد از سالیان دور تا کنون از این گیاه استفاده های متعددی میشده است. زادگاه اصلی این گیاه مناطق شرقی آسیا و شمال آمریکا میباشد. خوب است بدانیم که مهمترین قسمت گیاه جینسینگ ریشه ی آن است که فواید دارویی بیشمار دارد که از مهمترین خواص جینسینگ میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
 
بهبود عملکرد حافظه
کاهش استرس
آرام بخشی
بهبود اختلالات جنسی
درمان ناتوانی، سستی و سایر علائم ناشی از فرسودگی و افزایش سن
کاهش سطح قند خون و کلسترول
افزایش طول عمر
سایر خواص قهوه فوری سوپریم دکتر بیز
بخش بزرگی از خواص کافه سوپریم گانودرما مربوط به خود قارچ گانودرما می باشد. که از طریق صفحه خواص گانودرما قابل مشاهده است. برخی از مهمترین خواص جانبی قهوه سوپریم گانودرما به شرح زیر است:
 
عضله ساز
چربی سوز
اسپرم ساز و افزایش تحرک اسپرم (برای ناباروری مردان)
افزایش قدرت جسمی (مناسب برای ورزشکاران)
مناسب برای بیماری ام اس و پارکینسون
مناسب جهت بیماریهای ریوی مثل آسم، برونشیت و تنگی نفس
و …
منع مصرف قهوه سوپریم
به صورت کلی مصرف قهوه فوری سوپریم برای افرادی که فشار خون بالا دارند و یا افراد با اختلالات قلبی عروقی توصیه نمیشود و این افراد به جای قهوه سوپریم می توانند از دو طعم دیگر قهوه گانودرما استفاده نمایند. به دلیل افزایش جریان خون در بدن پس از صرف قهوه سوپریم، مصرف آن برای کسانی که انواع مختلف مشکلات قلبی عروقی از جمله گرفتگی عروق، نارسایی قلبی، فشار خون بالا و … را دارند به هیچ وجه توصیه نمیشود و ممنوعیت دارد.
 

آیا قهوه گانودرما برای لاغری مفید است؟/09109483228

 خرید قهوه سوپریم با قارچ گانودرما از ما

 
اگر می خواهید که قهوه گانودرما سوپریم را بدون داشتن هر گونه نگرانی و مشکلی تهیه و خریداری کنید می توانید از وب سایت اینترنتی پیش روی خود اقدام به خرید نموده و سپس مورد استفاده قرار دهید. فروشگاه اینترنتی دمنوش لاغری با داشتن سابقه ی بسیار طولانی در زمینه عرضه بهترین و با کیفیت ترین نوشیدنی ها و دمنوش ها توانسته است به یکی از معتبرترین و قابل اعتماد ترین فروشگاه ها در این زمینه تبدیل شود شما می توانید از این فروشگاه قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز و ویژگی های این محصول را نیز به دست آورده و سپس تصمیم نهایی خود را در مورد خرید آن بگیرید.
 
 
 
خرید قهوه گانودرما سوپریم اصل
 
برخی از شرکت ها و فروشگاه ها به دنبال عرضه و فروش محصولات تقلبی از قهوه گانودرما سوپریم هستند چرا که امروزه مردم علاقه زیادی را برای استفاده از این محصول از خود نشان داده اند و همین امر نیز این متقلبان را تشویق نموده تا محصولات فیک را روانه بازار کرده و از این طریق سود بسیار خوبی را به دست بیاورند. محصولات تقلبی این قهوه نه تنها تاثیری را در لاغری و سلامت افراد خواهد داشت بلکه استفاده مداوم آن سبب بروز برخی از مشکلات گوارشی و حساسیت ها خواهد بود هم چنین در بسیاری از موارد شاهد افزایش وزن نیز هستیم. به همین جهت توصیه می شود که برای خرید اصل این محصول از فروشگاه های معتبر و قابل اطمینان اقدامات لازم را انجام داده و اصل این قهوه را تهیه و خریداری نمایید.
 
خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان
 
 
1 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان
 
 
 
2 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان
 
 
 
2 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان
 
 
 
3 بسته قهوه سوپریم دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان
 
 
 
 
 
قیمت قهوه سوپریم دکتر بیز
 
یکی از رایج ترین سوالاتی که در مورد خرید قهوه سوپریم وجود دارد قیمت این محصول می باشد. قیمت قهوه سوپریم دکتر بیز در مقایسه با دیگر نوشیدنی ها نسبتا گران بوده ولی با این حال افراد می توانند با توجه به قدرت توان خرید خود، بسته مورد نظرشان را تهیه و خریداری کنند. توجه داشته باشید که قهوه گانودرما سوپریم در فروشگاه های مختلف به قیمت های بسیار متفاوتی عرضه می شود که شما می توانید قبل از خرید خود این قیمت ها را مورد بررسی قرار داده و یکی از بهترین آنها را خریداری و تهیه نمایید. فروشگاه اینترنتی ما مناسب ترین و معقول ترین قیمت را برای این محصول در نظر گرفته است تا از این طریق بتواند توجه و رضایت خریداران را به سوی خود جلب کند به همین جهت توصیه می شود که این محصول را با قیمت های بسیار بالا از وب سایت های دیگر تهیه و خریداری نکنید.
 
تهیه قهوه سوپریم دکتر بیز اصل
 
قهوه سوپریم دکتر بیز از جمله محصولات پرطرفداری است که بازار فروش خوبی دارد. برای تهیه قهوه سوپریم دکتر بیز اصل می توان از روش آنلاین نیز استفاده کرد.
 
خرید اینترنتی قهوه سوپریم دکتر بیز
 
کمپانی بزرگ دکتر بیز اولین تولید کننده قهوه های فرآوری شده با قارچ گانودرما می باشد که در این بین قهوه سوپریم دکتر بیز یک قهوه مغزی با طعم فوق‌ العاده خاص بوده که طرفداران زیادی دارد. این قهوه در حال حاضر در فروشگاه خرید دمنوش های لاغری موجود است و امکان خرید این محصول به صورت مستقیم برای شما مشتریان عزیز به وجود آمده است.
 
آیا قهوه گانودرما برای لاغری مفید است؟
 
این روزها نام انواع قهوه های گانودرما را می شنویم که بسیار بر خواص و تاثیرگذاری آنها تکیه می شود. برای مثال قهوه گانودرما برای لاغری یکی از پرطرفدارترین انواع قهوه ی گانودرما می باشد که در واقع یکی از خصوصیات مصرف قهوه گانودرما می باشد که به لاغری و کاهش وزن فرد نیز کمک می کند. اما گانودرما چیست و آیا لاغری با گانودرما واقعا صورت می پذیرد؟ در ادامه بیشتر با این گیاه و خواص آن آشنا خواهید شد.
 
تصویر ۱
قارچ گانودرما چیست؟
 
قارچ گانودرما از جمله گیاهانی می باشد که بیشتر جنبه درمانی و دارویی دارد تا مصرف خوراکی. قدمت استفاده از قارچ گانودرما به حدود ۲۰۰۰ سال پیش و در کشور چین می رسد. اینگونه از قارچ به دلیل طعم خاصی که دارد و بافت سخت و چوبی آن به صورت معمول قابل استفاده نبود، از این رو آن را خشک کرده و به صورت پودر در طب سنتی برای درمان بیماری ها و تقویت و بهبود سلامتی عمومی فرد استفاده می کردند. امروزه این گیاه را به شیوه های مختلفی مصرف می نمایند و محصولات دارویی و بهداشتی بسیاری را به دلیل خواص شگفت انگیزی که دارد، تولید می کنند تا بهترین و سریعترین اثر بخشی را داشته باشد.
 

ترکیبات ، مواد تشکیل دهنده و محتویات دمنوش لاغری دکتر بیز/09109483228

 چنانچه نیم ساعت قبل از غذا از دمنوش آریانا استفاده کنید علاوه بر افزایش قدرت چربی سوزی در بدن این نوشته های شما را به میزان قابل توجهی کنترل می کند و چنانچه بر اثر پرخوری به افزایش وزن و کاهش دهید می توانید به راحتی با استفاده از این محصول موانع موجود در کاهش وزن را یک به یک برطرف کرده و لاغری را تجربه کنید.

 
در ادامه قصد داریم تا مهمترین ترکیبات تشکیل دهنده دمنوش آریانه دکتر بیز را مورد بررسی قرار دهیم در نظر داشته باشید که فرمولاسیون علمی این محصول شامل بیش از دوسال تحقیق و توسعه میباشد و نسبت فرآورده های به کار رفته در آن به طور کاملاً علمی و با مشورت از متخصصین طب سنتی و طب نوین ترکیب شده است تا بتواند بیشترین اثر بخشی را داشته باشد.
 
ترکیبات ، مواد تشکیل دهنده و محتویات دمنوش لاغری دکتر بیز
چای ترش:
 
چای ترش یکی از ترکیبات تشکیل دهنده این محصول است که سبب می‌شود تا متابولیسم بدن شما به طرز قابل توجهی افزایش پیدا کند.مصرف چای ترش سبب می شود تا کالری جذب شده از مواد غذایی با سرعت بیشتری دفع شود و همچنین چای ترش سبب می شود تا میزان چربی موجود در مواد غذایی بسیار کمتر و بدن شما جذب شود. علاوه بر جلوگیری از جذب چربی چای ترش می تواند مانع جذب کربوهیدرات ها شود و از این رو می‌تواند در لاغری و کاهش وزن موثر باشد.چای ترش برای کنترل فشار خون نیز بسیار مفید است.
 
چای سبز:
همه ما با خواص چای سبز برای لاغری و کاهش وزن آشنا هستیم. چای سبز به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی آنتی اکسیدان می تواند علاوه بر لاغری در راستای جلوگیری از ابتلا به انواع سرطان ها موثر باشد.آنتی اکسیدان کاتچین موجود در چای سبز سوخت و ساز بدن را بسیار افزایش می دهد و سبب می شود هورمون نوراپی نفرین شکسته شده و از این رو می تواند به لاغری بسیار کمک کند. کنترل این هورمون سبب می شود تا چربی ها و سرعت بیشتری آب شوند.
 
تخم کرفس:
تخم کرفس یکی از تاثیر گذار ترین ترکیبات برای کاهش کلسترول خون می باشد. فاده از تخم کرفس برای بیماری های معده بسیار مفید است و برای بهبود وضعیت گوارشی و بیماری های مانند نفخ و مشکلات هضم غذا مفید است. استفاده از تخم کرفس می‌تواند برای کاهش وزن بسیار مفید باشد .همانطور که میدانید کرفس یکی از قدیمی ترین چربی سوز هایی است که همواره مورد بررسی قرار گرفته است و استفاده از آن می تواند در افزایش متابولیسم چربی سوزی بدن بسیار موثر باشد.
 
 

مقدار و منع مصرف قارچ گانودرما/09109483228

 مقدار و منع مصرف قارچ گانودرما

قارچ گانوردما برای درمان بیماری های مختلف کاربرد دارد ولی باید به میزان صحیح و مناسبی آن را مورد استفاده قرار داد. میزان مصرف گانودرما با توجه به عواملی همچون سن، سلامت عمومی، وضعیت جسمانی و نوع گونه قارچ متفاوت است. ولی باید اشاره کرد که به طور کلی مقدار خاصی برای مصرف روزانه این قارچ در نظر گرفته شده است. در صورتی که قارچ خشک شده باشد، باید به میزان ۱/۵ تا ۹ گرم استفاده شود. پودر قارچ گانودرما باید به میزان ۱ تا ۵/۱ گرم مصرف شود و محصول عصاره این قارچ نیز به میزان ۱ میلی لیتر مورد استفاده قرار می گیرد.
 
قارچ گانودرما
قارچ گانودرما
هرچند این قارچ معجزه آسا و شگفت انگیز دارای خواص درمانی بسیار زیادی است، ولی در مصرف آن باید دقت شود. در رابطه با مصرف بی رویه قارچ گانودرما این احتمال وجود دارد که این قارچ با آسپرین، داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی، هپارین و وارفارین تداخل دارویی داشته باشد. در بیماری های خودایمنی باید زیر نظر پزشک مصرف شود.
 
قارچ گانودرما هم مانند داروهای دیگر یک دوره درمان دارد که باید در این مدت به طور منظم و روزانه و اندازه ی مناسب مصرف شود. در غیر این صورت نمی توان نتیجه ی لازم را از مصرف دریافت کرد.
 
نکته مهم دیگر در رابطه با نحوه مصرف قارچ گانودرما آن است که باید از مصرف آن در دوران بارداری و شیردهی نیز خودداری کرد زیرا هنوز اثرات آن بر جنین و نوزاد به طور کامل بررسی نشده است. همچنین مصرف آن در کودکان زیر ۱۲ سال توصیه نمی شود. با توجه به محدودیتی که در مصرف این قارچ به آن اشاره شد، قبل از استفاده حتما باید با پزشک معالج مشورت کرد تا بتوان با استفاده از این قارچ به نتیجه مطلوبی دست یافت.
 

بهترین خواص این گیاه خام برای لاغری سریع کدام هستند؟/09109483228

 معجونی برای لاغری

 
چای کرفس برای لاغری یک پیشنهاد بسیار خوب است که اگر آن را تجربه کنید مطمئناً پشیمان نمی شوید. چای لاغری کرفس یک محصول لاغری از انواع چای تیما می باشد. اگر قصد لاغری دارید چای لاغری کرفس بهترین انتخاب است زیرا نوشیدن مداوم این چای به از بین رفتن چربی های شکمی بسیار کمک می کند و شما به مرور زمان متوجه خواهید شد که اندامی زیبا را به دست آورده اید، بدون آن که بخواهید از مواد شیمیایی و مضر برای لاغری استفاده کنید. چای لاغری کرفس یک معجون سلامتی است که با اطمینان می توانید آن را استفاده کنید و به دوستانتان نیز پیشنهاد دهید. چای لاغری کرفس یک لاغری متعادل و سالم را به مشتریانش عرضه می کند به طوری که آن ها علاوه بر لاغری از خوردن این چای هم  لذت می برند.
 
تصویر 3
 
چای لاغری کرفس یک محصول بی نظیر از تیما
 
چای لاغری کرفس از آن دسته محصولاتی است که شما با اطمینان می توانید از آن برای لاغری استفاده کنید. چای لاغری کرفس با داشتن خواص گیاهی و دارویی به چربی های سفت شکمی نفوذ می کند و آن ها را در طی یک دوره از بین می برد. این محصول مشتریان بسیاری دارد چرا که علاوه بر کیفیت با یک قیمت به صرفه و درست عرضه می شود. چای سبز کرفس یک محصول ترکیبی است که هرکس که آن را به قصد لاغری استفاده کند مطمئناً پشیمان نمی شود. تأثیراتی که چای سبز کرفس بر لاغری می گذارد بسیار شگفت آور است.
 
تصویر 4
 
نحوه خرید محصول چای لاغری کرفس
 
تنها سایتی که به صورت اینترنتی در این زمینه معتبر است و قبول سفارشات را برعهده دارد سایت 5040 می باشد، چای سبز و کرفس 5040 را میتوانید از طریق این سایت تهیه نمایید. این چای با داشتن قیمت مناسب مشتریان زیادی دارد. افراد باید توجه کنند که از درستی سایت مطمئن شوند و درگیر کلاه برداری های اینترنتی نشوند. چای لاغری کرفس به صورت کیسه ای و بسته بندی تولید می شود و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت 5040 این محصول را سفارش دهند و درب منزل تحویل بگیرند. توزیع چای لاغری کرفس به صورت عمده و گسترده در سراسر شهرها صورت می گیرد و شما به راحتی می توانید آن را تهیه کنید. ولی توجه داشته باشید که برند های تقلبی را از اصل تشخیص دهید تا محصولی مطمئن را تهیه کنید.
 
تصویر 5
 
یک محصول لاغری قابل اعتماد
 
اکثر محصولات لاغری غیرقابل اعتماد می باشند چراکه این محصولات بیشتر از آن که باعث لاغری شوند به بدن آسیب می رسانند و قیمت بالایی هم دارند. چای لاغری کرفس با داشتن یک رزومه خوب در زمینه استفاده و فروش توانسته اعتماد خوبی را در بین مشتریانش به دست بیاورد. چای لاغری کرفس یک محصول طبیعی است که توسط متخصصان زیادی مورد تأیید قرار گرفته است و با داشتن طعم خوب و تأثیر زیاد در زمینه لاغری در تمامی قسمت های بدن، توانسته افراد زیادی را جذب کند. این چای با تأثیری که در زمینه لاغری دارد خود را در بین افراد ثابت کرده است چراکه هیچ گونه عوارض جانبی ندارد و تأثیرات بسیار خوبی بر سلامتی خواهد داشت. چای لاغری کرفس از محصولات پرفروش تیما محسوب می شود و این امر نشان دهنده این مسئله است که چای لاغری کرفس در زمینه کاهش وزن عملکرد بسیار خوبی داشته است.
 
 
 
کرفس پایین آورنده اوره خون
 
در طب سنتی از گیاه فوق دارای طبیعت گرم و خشک است و تقویت کننده قوای جنسی است و  به آرامش اعصاب کمک می کند و میزان استرس و اضطراب را کاهش می دهد. مطالاعت نشان داده اند که مصرف چای کرفس می تواند میزان اوره و اسید اوریک خون را به نسبت زیادی پایین آورد و مصرف آن به کسانی که اسید اوریک خونشان بالا است و همینطور مبتلا یان به بیماری نقرس و درد و ورم مفاصل می توانند از خواص این دمنوش برای مشکل خود استفاده کنند. از خواص به اثبات رسیده و مهم کرفس که مبحث مورد بحث ما در این مقاله است، کمک به کاهش چربی در بدن است، در راستای بحث  لاغری باید ادامه داد که مصرف این گیاه تا حدودی پایین آورنده میزان قند خون است، خاصیت ادرارآوری دارد، سم زدا است، سرشار از آنتی اکسیدان است، ضداسپاسم و آرامبخش هم هست که در مجموع این موارد گفته شده باعث شده است تا مصرف کرفس برای تناسب اندام در رژیم غذایی بسیاری از افراد دارای اضافه وزن و چاقی قرار گیرد.
 
اما اگر می خواهید در مورد چای فوق و لاغری بیشتر بدانید باید بگوییم که، بنا به گفته متخصصان تغذیه، سبزیجاتی همچون چای کرفس به علت دارا بودن سدیم بالا برای افراد مبتلا به فشار خون بالا اصلا مناسب نیست، پس اگر جزو این دسته از افراد هستید با احتیاط از کرفس برای کاهش وزن استفاده کنید. خوب است بدانید که کرفس در مقایسه با سایر انواع سبزیجات دارای پتاسیم بالایی است که با افزایش ادرار باعث دفع بیشتر انواع سم و تورم در بدن می شود که در نهایت کاهش وزن را به دنبال دارد، اما به دلیل دارا بودن سدیم بالا، مصرف آن در افراد دارای فشار خون بالا، سبب احتباس آب میان بافتی، تورم و سردرد می شود و برای آن دسته از افرادی که دچار نارسایی کلیوی هستند و دارای مزاج دموی بویژه صفراوی می باشند، اصلا توصیه نمی شود.
 
بهترین خواص این گیاه خام برای لاغری سریع کدام هستند؟
 
 
 
در ادامه بحث باید گفت، این دمنوش خواص و ویتامین های بسیاری دارد و این خاصیت را دارد  که به صورت خام و به صورت پخته  مورد مصرف قرار گیرد، و البته برای رسیدن به کاهش وزن، آب کرفس هم مورد استفاده قرار می گیرد. چنانچه بنا به هر علت در نظر دارید خیلی سریع و البته به روش راحت وزن خود را کم کنید و در فاصله زمانی کوتاهی به لاغری برسید، پیشنهاد می کنیم که چای کرفس 5040 را هم بصورت خام و هم پخته مورد مصرف قرار دهید. برای آگاهی بیشتر در ارتباط با  لاغری باید بدانید که چای لاغری کرفس یکی از انواع سبزی است که به علت دارا بودن فیبر فراوان، اثر بسیار خوبی در سلامت دستگاه گوارش دارد. هر چند باید این را هم بدانید که ساقه کرفس از نظر ویتامین‌ها خیلی مغذی نیست اما برگ‌های کرفس منبع بسیار عالی ار انواع ویتامین‌هایی از قبیل ویتامین A و ویتامین C هستند و از این جهت شباهت زیادی به سبزی جعفری دارد پس ان دسته از افرادی که به مصرف کرفس با برگ عادت دارند، می‌توانند نسبت زیادی از ویتامین‌های مورد نیاز بدن شان را با مصرف کرفس تأمین کنند.
 

چرا قهوه گانودرما شرکت بیز؟/09109483228

قهوه گانودرما بیز چه فوایدی دارد؟

قهوه گانودرما بیز در حال حاضر با رعایت کردن تمام اصول بهداشتی و آزمایشگاهی و همچنین استانداردهای لازم توسط شرکت دکتر بیز در ایران تولید می شود. این نوشیدنی شگفت انگیز با خواص منحصر به فرد از ترکیب دانه های مرغوب قهوه و قارچ گانودرما تولید می شود. کمک به کاهش وزن و چربی سوزی یکی از فواید نوشیدن قهوه گانودرما بیز به صورت روزانه می باشد. بنابراین این نوشیدنی انرژی زا برای ورزشکاران بسیار مناسب بوده و میتوانند علاوه بر تامین انرژی لازم، قوای جسمانی خود را تقویت کرده و چربی سوزی نیز داشته باشند. همچنین اگر از پیری زودرس واهمه دارید و نمیخواهید علائم پیری به سرعت خودشان را نشان بدهند، پیشنهاد ما به شما نوشیدن مرتب انواع قهوه گانودرما بیز می باشد. قهوه گانودرما بیز در طعم های مختلف مطابق انواع سلیقه ها تولید می شود بنابراین شما می توانید هرکدام از انواع قهوه موکا گانودرما، قهوه لاته گانودرما، هات چاکلت گانودرما و یا قهوه سوپریم گانودرما را تهیه و مصرف کنید.
چرا قهوه گانودرما شرکت بیز؟

قهوه گانودرما شرکت بیز یک قهوه خوش طعم است که نوشیدن آن علاوه بر تامین انرژی، خواص بسیار زیادی برای سلامتی دارد. گانودرما یک قارچ با ویژگی های منحصر به فرد است که در حال حاضر توسط افراد زیادی مصرف میشود و اثر بخشی و نتیجه بخشی این ماده مغذی ثابت شده است. قارچ گانودرما انواع و گونه های مختلفی دارد. برخی از این گونه ها نه تنها ارزشی برای سلامتی ندارند، بلکه سمی نیز هستند. قارچ گانودرما لوسیدوم بهترین و گران ترین نوع قارچ گانودرما می باشد. این قارچ مصرف های متعددی دارد و در واقع همین قارچ است که در تولید انواع قهوه گانودرما شرکت بیز نیز بکار رفته است. از جمله خواص گانودرما لوسیدوم می توان به تقویت قوای جسمانی و جنسی، پیشگیری از بروز اختلال، بیماری های قلبی عروقی، کاهش استرس و افزایش تمرکز و... اشاره کرد. قهوه گانودرما شرکت بیز در انواع مدل های مختلف در فروشگاه کالا اکسیر موجود می باشد.
آیا محصولات گانودرما بیز خاصیت دارویی دارد؟

گانودرما بیز در واقع محصولاتی اند که همگی در ترکیبات خود دارای پودر قارچ گانودرما هستند. قارچ گانودرما خواص بی نظیر دارویی درمانی داشته و از جمله این خواص می توان به درمان زخم معده، تنگی نفس و آسم، بیماری های کلیه و کبد، بیماری های فشارخون و... اشاره کرد. این قارچ خاصیت ضد سرطان داشته و استفاده از آن در کنار روش های رایج درمانی سرطان مانند پرتو درمانی و شیمی درمانی موجب تسکین درد فرد بیمار و اثر بخشی بیشتر درمان می شود. فرآیند تاثیر گذاری گانودرما بیز در بدن شامل پنج مرحله می باشد. این ماده شگفت انگیز ابتدا سمومی که در بدن نهفته است را شناسایی کرده و سپس این سموم را پاکسازی می کند. فعل و انفعالات درون بدن را تنظیم کرده و بعد از آن شروع به بازیابی و ترمیم عضو یا اعضای آسیب دیده می کند. در مرحله آخر قارچ گانودرما بیز شروع به جوانسازی تمام سلول های بدن می کند.
سوالات رایج گانودرما

قهوه گانودرما دکتر بیز از جمله باکیفیت ترین و خوش طعم ترین نوشیدنی های گرم می باشد که از ترکیب قهوه و قارچ گانودرما تهیه شده است. برای آشنایی بیشتر و رفع سوالات مشتریان به طرح پرسش و پاسخ های زیر پرداخته ایم.
آیا تقلبی این محصول وجود دارد؟

تا کنون گزارش موثقی مبنی بر وجود نوع غیر اصل این کالا با بسته بندی مشابه دریافت نشده است. ممکن است برخی از سودجویان تاریخ قهوه هایی منقضی شده را تغییر دهند.
دلایل اصلی وجود اختلاف قیمت این محصول چیست؟

با توجه به اینکه اساسا این محصول توسط شرکت بازاریابان ایرانیان زمین و از طریق بازاریابها عرضه میشود به دلیل متفاوت بودن پلن درامد زایی این شرکت برای اعضا؛ امکان در نظر گرفتن تخفیف متفاوت( برحسب میزان حجم سفارشات ) وجود دارد.
آیا تاثیر قهوه های گانودرما برای لاغری به میزان پانزده کیلوگرم در ماه صحت دارد؟

قهوه های گانودرما با توجه به دارا بودن مواد مغذی و خاصیت چربی سوزی و تنظیم سوخت و ساز بدن میتواند موجب کاهش وزن شود. مزیت اصلی این محصول نسبت به کالاهای مشابه دیگر این است که کاهش وزن بدون عوارض جانبی (آسیب به مفاصل و کبد) صورت میگیرد.که طبیعتا داشتن یک رژیم روتین غذایی میتواند این اثر را تقویت کند. اما این اعداد و ارقام مشخص بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

 

 

منبع اطلاعات بالا

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری/09109483228

 بهبود کلاژن سازی پوست با سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز

امروزه مشکلات پوستی می توانند به عنوان عمده ترین مشکلات زیبایی شناخته شوند که افراد زیادی با آنها درگیر می باشند و در میان این مشکلات پوستی خشکی پوست و همینطور قرمز شدن پوست از شایع ترین مشکلات به شمار می آیند. این دو مشکل معمولا در اثر کمبود کلاژن به وجود می آیند و افرادی که قصد درمان این مشکلات را به صورت ریشه ای دارند باید تلاش کنند تا کلاژن سازی پوست خود را بهبود داده و افزایش دهند. امروزه راهکارهای مختلفی برای افزایش کلاژن سازی پوست وجود دارد که بدون شک یکی از بهترین این راهکارها مصرف سیر سیاه دکتر بیز می باشد. با استفاده از این محصول شما به راحتی هرچه تمام می توانید مشکلات پوستی خود را نیز برطرف کنید و در نتیجه پوستی نرم و لطیف و زیبا داشته باشید.
 
 
 
قیمت سیر سیاه بیز
امروزه افرادی که قصد خرید سیر سیاه برای لاغری را دارند معمولا سوالات زیادی در خصوص قیمت این محصول دارند. قیمت سیر سیاه دکتر بیز نسبت به محصولات متنوع دیگری که امروزه در بازار وجود دارند بسیار مناسب تر است و به همین دلیل خرید آن از نظر اقتصادی نیز می تواند برای شما کاملا به صرفه باشد. دقت داشته باشید که پایین بودن قیمت سیر سیاه لاغری برای افرادی که قصد دارند سیر سیاه خریداری کنند به منزله پایین بودن کیفیت این محصول نیست و کیفیت سیر سیاه دکتر بیز نیز به طور کامل به شما ضمانت داده می شود. بنابراین اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که با مطالعه خواص فوق العاده سیر سیاه دکتر بیز علاقه مند به خرید آن شده اید به شما پیشنهاد می کنیم حتما این محصول را خریداری کنید.
 
سفارش سیر سیاه
 
خرید سیر سیاه دکتر بیز
در حال حاضر فروشگاه های زیادی هستند که اقدام به فروش سیر سیاه دکتر بیز کرده اند که شما نیز می توانید با مراجعه به هر یک از این فروشگاه ها خرید خود را انجام دهید. اگر به دنبال یک فروشگاه معتبر هستید که این محصول را از آن خریداری کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از بخش محصولات وب سایت کالایاب نیز دیدن کنید. ما در وب سایت خود شرایط بسیار خوبی را برای خرید این محصول برای شما فراهم کرده ایم که به راحتی بتوانید این سیر سیاه را خریداری کنید. سیر سیاه فروش بسیار زیادی را در فروشگاه کالایاب دارد که این موضوع نشان دهنده کیفیت بسیار بالای خدمات وب سایت ما می باشد. ما محصولات خود را به صورت مستقیم از کارخانه سیر سیاه دکتر بیز دریافت می کنیم و به همین دلیل شما می توانید نسبت به کیفیت محصولاتی که به شما ارائه می شود نیز مطمئن باشید و مطمئن باشید که سیر سیاه دکتر بیز را با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت ممکن خریداری خواهید کرد. پس اگر قصد خرید سیر سیاه قیمت مناسب را دارید حتما از وب سایت ما نیز دیدن کنید.
 
سیر سیاه و لاغری
 
صحبت پایانی
سیر سیاه و لاغری ارتباط نزدیکی با یکدیگر دارند و در صورتی که قصد کاهش وزن داشته باشید سیر سیاه می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. ما در این مطلب سعی کردیم اطلاعات جامع و کاملی را درباره سیر سیاه دکتر بیز و ویژگی ها و خواصی که دارد در اختیار شما قرار دهیم تا بیشتر شما را با این محصول و مزایای بی نظیر آن آشنا کنیم. امیدواریم مطالعه این مطلب درباره سیر سیاه برای شما مفید بوده باشد و با مطالعه آن اطلاعات مورد نیاز خود درباره این محصول را بدست آورده باشید. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به خرید این سیرهای سیاه شده اید برای سفارش سیر سیاه می توانید از وب سایت ما کمک بگیرید. در خصوص خدماتی که وب سایت ما به شما برای خرید این محصول ارائه می دهد نیز به طور کامل و جامع صحبت کردیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد.
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سیر سیاه به مرجع مراجعه نمایید.
 
از سیر سیاه برای لاغری هم بسیار استفاده می شود، چرا که سیر سیاه برای لاغری بسیار مفید می باشد و می تواند شما را به اندام دلخواهتان برساند.
 
عملکرد فوق العاده سیر سیاه برای لاغری
 
در این مقاله قصد داریم در ارتباط با یکی از سودمند ترین و مفیدترین داروهای گیاهی یعنی سیر سیاه و خواص سیر سیاه برای لاغری که به عنوان یک داروی سنتی تجویز می شود مطالبی را برای شما عزیزان بازگو کنیم امیدواریم که از این مطالب به اندازه کافی لذت ببرید و بتوانید از سیر سیاه برای لاغری استفاده کنید چرا که اضافه وزن امروزه در جوامع گوناگون به یک معضل اساسی تبدیل شده و این داروی گیاهی در درمان اضافه وزن بسیار موثر می باشد.
 
سیر سیاه چیست؟
این سیر بسیار تیره رنگ بوده که از تخمیر سیر سفید در شرایط خاصی از لحاظ دما و حرارت تولید می شود که این اتفاق باعث تبدیل شدن سیر به یک داروی بسیار سودمند شده به گونه ای که بسیاری از متخصصان و پزشکان طب سنتی برای امراض و بیماری های بسیار زیادی آن را به کار برده و برای فرد بیمار تجویز می کنند.
 
طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
 
فواید سیر سیاه برای لاغری
این سیر دارای خواص و فواید بسیار زیادی نسبت به سیر معمولی می باشد به طوری که حتی مزه این سیر با سیر تجاری فرق کرده و مزه ی ملس و مایل به شیرین داشته که نظر افراد بسیار زیادی را به خود جلب کرده و حتی از آن در بسیاری از آشپزخانه ها و رستوران ها به عنوان یک ادویه ی بسیار پرطرفدار استفاده می‌شود.
 
از خواص این سیر به انرژی زا بودن آن می توان اشاره کرد که همین اتفاق باعث بالا رفتن سوخت و ساز بدن شده و به دنبال آن لاغری فرد را به دنبال دارد  به طوری که از آن به عنوان یک داروی لاغر کننده بسیار موثر استفاده می شود.
 
 
,خرید سیر سیاه در اصفهان
 
 

 

خواص این چای برای لاغری و کاهش وزن/09109483228

 چای سبز کرفس تیما

چای سبز کرفس تیما با بهره گیری از داروهایی گیاهی توانسته است گامی موثر به جهت کاهش وزن بردارد. این محصول هیچ گونه عارضه ای نخواهد داشت زیرا ترکیبی از گیاهان موثری است که برای زدودن چربی‌ها گزینه مناسبی می باشند. برند تیما در زمینه دمنوش های لاغری بزرگ ترین تولید کننده به شمار می آید. با مصرف این چای، ترکیبات گیاهی و دارویی آن موجب می شوند متابولیسم بدن تان تحریک شود و با افزایش سوخت و ساز روبه رو شوید ، این گونه چربی های اضافه بدن تان از بین خواهد رفت و بدنی متناسب خواهید داشت . در واقع مکانیسم اثر این چای بدین شکل است که از تجمع چربی ها جلوگیری می شود ، چربی های اضافه تجزیه می شوند و با ورود به خون از بدن خارج شده و به نوعی چربی سوزی رخ می دهد . با چربی سوزی دیگر چاقی برگشت پذیر نخواهد بود مگر این که رژیم غذایی خود را اصلاح نکرده باشید و سبک زندگی خود را تغییر نداده باشید.
 
خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت درب منزل قیمت :105 هزار تومان
 
 
 
1 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت آنلاین قیمت :95 هزار تومان
 
 
 
2 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت درب منزل قیمت :210 هزار تومان
 
 
 
2 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت آنلاین قیمت :185 هزار تومان
 
 
 
3 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت درب منزل قیمت :310 هزار تومان
 
 
 
3 بسته چای سبز دم کردنی کرفس تیما
پرداخت آنلاین قیمت :270 هزار تومان
 
 
 
خواص چای سبز کرفس تیما
چای سبز کرفس تیما ضمن این که موجب کاهش وزن تان خواهد شد، خواص بی شمار دیگری نیز دارد . پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی، تنظیم فشار خون، تنظیم قند خون ، دفع سموم ، تقویت معده و ضد افسردگی بودن از جمله خواص مصرف چای سبز با کرفس تیما می باشد. کرفس موجود در چای سبز کرفس تیما روی پوست و مو تاثیرگذار است و موجب شفاف شدن پوست و استحکام مو می‌شود. هم چنین با تنظیم کلسترول، فرد را از بیماری های قلبی عروقی دور می کند. از دیگر خواص چای تیما می توان به بهبود کارایی دستگاه گوارش اشاره کرد که این کار را با افزایش دادن ادرار انجام می دهد . این محصول با جایگزین کردن سلول های جدید به جای سلول های مرده، بدن تان را قوی تر خواهد کرد.
 
 
 
خرید چای لاغری کرفس
خریده چای سبز کرفس تیما به شکل اینترنتی امکان پذیر است. با این روش از هر نقطه ای که باشید، قادر به مشاهده محصول و مطالعه خواص و ویژگی های  آن خواهید بود . با ثبت سفارش چای سبز و کرفس ۵۰۴۰، این محصول را در زمان کوتاهی به صورت پستی درب منزل تحویل خواهید گرفت . فروش چای سبز کرفس به شکل اینترنتی در وقت و هزینه مشتری صرفه جویی می کند و لازم نیست به شکل حضوری برای خرید آن اقدام کنید. اگر به دنبال راهی مطمئن برای لاغری هستید با خرید چای سبز کرفس، قدمی محکم خواهید برداشت . این محصول در دو نوع تی بگ و دم کردنی عرضه شده است که با توجه به سلیقه خود قادر به خرید آن ها خواهید بود . با خرید چای سبز کرفس تیما به تناسب اندام دست پیدا می کنید و از چربی های شکم و پهلوی خود نیز راحت خواهید شد.
 
 
 
قیمت چای سبز و کرفس ۵۰۴۰
قیمت چای سبز کرفس با توجه به فواید بی نظیر این محصول بسیار مناسب در نظر گرفته شده است. چای سبز کرفس ۵۰۴۰ نسبت به داروهای شیمیایی و جراحی های سنگین گزینه بهتری است و بدون نگرانی از عوارض ، قادر به خرید آن خواهید بود. چای سبز تیما پروانه تولید و بهداشتی دارد که خیال مشتری را از سالم بودن آن راحت خواهد کرد .فروشگاه ۵۰۴۰ تمام تلاش خود را برای کسب رضایت خریداران انجام می دهد که گارانتی مجموعه  گواهی بر این ادعا است . با این گارانتی اگر به هر دلیل از محصول راضی نبودید، با ارائه‌ی فاکتور می توانید آن را مرجوع کنید و هزینه خود را پس بگیرید .
 
 
 
با مدرن شدن زندگی و تحول در سبک زندگی مردمان دنیا، مشکلاتی در حوزه سلامت افراد پیدا شد که به دغدغه تبدیل شده اند. از جمله این مشکلات افزایش وزن است که در مواقع ریشه بسیاری از بیماری ها در بدن است. از جمله افزایش قند خون، افزایش چربی خون و موارد مشابه که همه ما یا خود درگیر آنها هستیم یا اطرافیان ما به نوعی درگیر این مشکلات هستند. برای رفع مشکل چاقی و اضافه وزن و به وزن متناسب رسیدنف روشهای زیادی وجود دارند که برخی از آنها برگرفته از طب سنتی و گیاهی هستند و برخی دیگر در حوزه دارو درمان شیمیایی هستند که بدون عارضه هم نیستند. ما در این مقاله در مورد یکی از سبزیجات مفید برای لاغری برای شما مطالبی را گردآوری کرده ایم،  می خواهیم در مورد چای لاغری کرفس و کاهش ورن برای شما صحبت کنیم که امیدواریم مورد استفاده شما قرار گیرد.
 
چای کرفس و لاغری تا چه حد با هم ارتباط دارند؟
 
بنا بر گفته ها چنانچه چای تازه کرفس تازه را در سبد غذایی روزانه‌ خود بگنجانید، چاقی و اضافه‌وزن به سراغ شما نی آید. برخی نیز معتقد هستند که چای کرفس 5040 باعث پایین آمدن اوره خون می شود و از تورم بدن جلوگیری می کند.
 
شما عزیزان برای خرید چای لاغری کرفس می توانید به یکی از روش های زیر همین الان اقدام نمایید :
 
 
 
اگر می خواهید در مورد کرفس و لاغری و رابطه آنها بیشتر بدانید، باید ادامه دهیم که سبزی پرخاصیت کرفس دارای دو نوع وحشی و پرورشی است. نوع وحشی کرفس در کنار آبهایی که راکد هستند می روید و نوع پرورشی کرفس همان گونه ای است که ما این روزها در بازار میوه و تره بار خریداری می کنیم.
 
در مورد خواص کرفس باید بدانید که برگ های سبزی مغذی در مقایسه با ساقه اش دارای ریزمغذی های بیشتری است و این نکته مهم را هم به یاد داشته باشید که هرچه رنگ کرفس تیره تر باشد، سرشار از ویتامین A و B است، اما با این وجود خاصیت ساقه کرفس را هم نادیده نگیرید. چرا که ساقه این گیاه دارای  فیبری است که در مقایسه با سایر انواع سبزیجات چوبی تر و تقریبا غیرقابل جذب است و این دقیقا همان عاملی است که به کاهش وزن و لاغری کمک زیادی می کند و باعث شهرت کرفس در لاغری شده است.
 
در مورد ارتباط چای کرفس و لاغری باید به این نکته اشاره کرد که بنا به گفته پژوهشگران حوزه علوم غذایی هرچند کرفس به نسبت هویج که کم کالری است، کم کالری تر است، ولی مصرف مجاز روزانه ۱۰۰ تا۱۵۰ گرم آن که به طور نسبی داری ۲۰ کالری انرژی است که تنها می تواند ۲۰ کالری از انرژی دریافتی ما را بسوزاند.
 
 
 
اگر می خواهید بدانید که این فرایند چگونه رخ می دهد، باید بگوییم که این میزان کرفس جهت هضم در بدن، به طور تقریبی به۴۰ کالری انرژی نیامند است. در نتیجه ۲۰ کالری کرفس سوزانده می شود و تنها ۲۰ کالری به کاهش وزن و چربی سوزی در بدن ما کمک می کند و این مقدار در برابر ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ کالری دریافتی روزانه هر فرد مقدار تقریبا ناچیزی است.
 
خواص این چای برای لاغری و کاهش وزن
 
در ادامه برای اینکه ارتباط کرفس و لاغری را بهتر متوجه شوید از خواص این نوع سبزی مفید بیشتر برای شما صحبت کرده ایم.
 
 

طبع قهوه لاته/09109483228

 طبع قهوه لاته

لاته گانودرما طبیعت سرد و تر دارد و برای کسانی که طبع بدنشان گرم و خشک است بسیار توصیه می شود . گانودرما لاته مخلوطی از شیر خشک طبیعی و قهوه و گانودرما میباشد که طعم لذیذی دارد . البته طعم دلنشین آن بیشتر به خاطر خامه ای است که در آن به کار برده شده است . لاته برای انواعی از بیماری ها پیشنهاد می شود که از جمله آن بهبود بیماری های گوارشی و درد های مفاصل می باشد . و همچنین در کاهش وزن نیز موثر می باشد . تغییر سایز و چربی سوزی فوری از مزایای برجسته ی لاته گانودرما به شمار می رود . زیرا فیبر بالای این قهوه باعث سیری می شود . درمان یبوست به خاطر برهم زدن معده های گرم با معتدل ساختن آن هم از دیگر مزایای لاته میباشد . همچنین سبب بهبود ویروس hpv میشود زیرا این بیماری بیشتر در کسانی طبع بدن گرم و خشک دارند اتفاق میوفتد . و در نهایت کسانی که به دنبال سرد کردن کبدشان هستند و میخواهند از گرمی کبد که موجب عارضه های فراوانی است نجات یابند پیشنهاد میکنیم حتما از قهوه لاته گانودرما استفاده نمایید
توضیحات
گانودرما نام یک قارچ دارویی ارزشمند میباشد که به دلیل ترکیبات فعال فراوانی که دارد امروزه در دنیا مورد توجه قرار گرفته و برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت قهوه فوری لاته (قهوه + شیر) توسط شرکت دکتر بیز تولید شده و مورد استفاده قرار میگیرد. قهوه لاته یا کافه لاته گانودرما و سایر محصولات گانودرما دکتر بیز، با کیفیت صادراتی و دارای گواهینامه های معتبر از مراجع ذیصلاح داخلی و حتی بین المللی هستند که نشانه کیفیت آنهاست و تنها محصولات گانودرمای دارای مجوز در ایران می باشند. هم اکنون شما می توانید این محصول را از نماینده مستقیم شرکت دکتر بیز خریداری نمایید. در ادامه درباره ترکیبات قهوه لاته گانودرما و خواص آن همچنین با قیمت قهوه لاته گانودرما اصلی صحبت خواهیم نمود.
 
مشاهده مجوزها و استانداردها
 
جهت آشنایی بیشتر با گانودرما: گانودرما چیست و چه خواصی دارد
 
جهت آشنایی بیشتر با قهوه گانودرما: قهوه گانودرما چیست
 
قهوه لاته گانودرما دکتر بیز
ترکیب قهوه و شیر را قهوه لاته می نامیم. در واقع به شیرقهوه در زبان ایتالیایی قهوه لاته گفته میشود که خوردن آن باعث تجربه طعمی لذیذ و خامه ای از قهوه میشود.
ترکیب کردن شیر با قهوه باعث کاهش تاثیرگذاری کافئین در بدن میشود که مناسب افرادیست که میخواهند قهوه را با کمترین دوز کافئین آن تجربه کنند، اضافه شدن گانودرما به این ترکیب باعث برطرف شدن کمبود پروتئین های ضروری موجود در بدن میشود و در خانمها چنانچه قبل از دوران حاملگی مصرف گردد میتواند باعث افزایش شیر آنها برای دوران بعد از حاملگی شود.
 
قیمت قهوه لاته گانودرما
قیمت قهوه گانودرما لاته دکتر بیز (روی جلد) ۳۳۳۰ هزار تومان می باشد که با احتساب تخفیف رسمی شرکت به قیمت ۲۸۹ هزار تومان تقدیم شما می شود. علی رغم اینکه در برخی از سایت های بی نام و نشان (که به صورت مستقل و یا با سایت های واسطه ای فعالیت میکنند)، قیمت قهوه لاته گانودرما را زیر ۲۰۰ هزار تومان اعلام می کنند که البته تقلبی یا دستکاری شده می باشد به صورتی که در موارد دستکاری شده تشخیص عملا غیر ممکن است؛ قیمت قهوه گانودرما لاته دکتر بیز اصلی که توسط نمایندگان مستقیم این شرکت عرضه می شود و روی جلد آن نیز درج گردیده است همان ۳۳۰ هزار تومان است که با تخفیف رسمی شرکت دکتر بیز با قیمت ۲۹۸ هزار تومان عرضه می گردد.
 
سایت گانودرما دات آی آر نمایندگی مستقیم محصولات شرکت دکتر بیز را دارا می باشد و اصالت محصولات خود را تضمین می نماید. در این صفحه میتوانید درباره نحوه خرید و مصرف گانودرما اطلاعات لازم را کسب نمایید: راهنمای جامع خرید قهوه گانودرما
 
سایر خواص کافه لاته گانودرما
از بین بردن رفلاکس و ورم معده (ترکیبات شیر موجود در این محصول فاقد لاکتوز بوده و برای کسانی که معده ی آنها به شیر و لبنیات حساسیت دارد مشکلی به وجود نمی آورد)، افزایش شیر مادران (قبل از دوران حاملگی)
 

چه مدت می‌توان سیر سیاه را نگهداری کرد؟/09109483228

 تفاوت سیر سفید و سیر سیاه

قبل از خرید سیر سیاه شاید برایتان سوال باشد که  تفاوت بین سیر سفید و سیر سیاه چیست ؟
 
 سیر خام تلخ است و بسیاری از افراد طعم تلخ را دوست ندارند اما بالعکس، سیر سیاه بسیار شیرین است و می‌توانید آن را با لذت میل کنید.
 بعد از مصرف سیر خام دهان بوی بدی می‌گیرد و اگر شما بخواهید با کسی صحبت کنید بسیار زشت و ناپسند است که دهان شما بوی سیر دهد اما با خیال راحت در هرجایی می‌توانید سیر سیاه مصرف کنید چرا که بدون بو است.
 سیرخام کمی سفت است و جویدن آن کمی دشوار است اما سیر سیاه دارای بافت جویدنی و نرم می‌باشد.
طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز
طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز مانند سیر سفید معمولی است و بهترین موقع برای مصرف آن صبح ناشتا است. می توانید آن را همراه نان در وعده های صبحانه میل کنید. اگر چند روز خوردن سیر سیاه در صبح را امتحان کنید متوجه می‌شوید که در آن روز چقدر شما با انرژی و سرحال هستید. هم چنین توصیه می‌شود به علت انرژی زا بودن قبل از خواب آن را نخورید باعث بی‌خوابی در شما می‌شود.
 
چه مدت می‌توان سیر سیاه را نگهداری کرد؟
ماندگاری سیر سیاه بسیار زیاد است شما می‌توانید آن را در پلاستیک یا شیشه در دمای معمولی منزل تا یک سال نگهداری کنید. مصرف کنندگان سیر سیاه سیر سیاه برای اولین بار در کشور کره برای مصارف دارویی تولید شد. در گذشته سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی در کشورهای آسیایی مانند ژاپن، تایلند و کره جنوبی مصرف می‌شده اما در دهه‌‌های اخیر به علت آشکارشدن مزایای آن بر همگان، افراد زیادی به خرید سیر سیاه روی آورده‍‌اند و این محصول توانسته پا در بازارهای جهانی بگذارد.خواص سیر سیاه برای فشار خون
یکی از بارزترین خواص سیر سیاه تنظیم فشار خون است. امروزه فشار خون بالا یکی از عوامل اصلی بیماری های قلبی یا تشدید این بیماری ها است.برای مشاهده بیشتر این مطلب به مقاله سیر سیاه برای فشار خون مراجعه نمایید.
 
 
 
 
 
سیر سیاه بیز چگونه تولید می شود؟
اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید سیر سیاه شرکت بیز را دارید احتمالا سوالاتی را در خصوص نحوه تولید این سیرها دارید. در خصوص نحوه تولید و خرید سیر سیاه باید بدانید که این سیرها با استفاده از دستگاه های ژاپنی که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشند که عملیات تخمیر را با بالاترین کیفیت و در کوتاهترین زمان ممکن انجام می دهند. اگر با روند تولید سیرهای سیاه آشنایی داشته باشید حتما می دانید که این سیرها در واقع از تخمیر سیرهای معمولی تولید می شوند و در واقع روند تولید آنها شباهت بسیار زیادی به روند تولید سیر ترشی دارد ولی تفاوتی که در اینجا وجود دارد این است که از مواد نگهدارنده استفاده نمی شود و به همین علت محصولی که در نهایت تولید شده و به فروش می رسد کاملا طبیعی است که شما این موضوع را به خوبی در سیر سیاه دکتر بیز مشاهده خواهید کرد.
 
 
 
 
صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 صفحه بعد