x تبلیغات
سایت اصلی دمنوش لاغری سحر

سیر سیاه برای چی خوبه/09109483228

 

 

سیر سیاه دکتر بیز برای چی خوبه

 

 

سیر سیاه به عبارتی سیر نپخته نو میباشد که در یک پروسه مشخص و معلوم، تخمیر شد‌ه‌است. تخمیر سیر جدید بدین شکل میباشد که آن را به بازه زمانی ۵۰ تا ۹۰ روز در دمای ۶۰ تا ۷۷ سکو و در رطوبت ۸۰ تا ۹۰ درصد محافظت می نمایند. عمل راحتی وجود ندارد البته پس از تخمیر، سیر موقعیت ژله ای پیدا می نماید، رنگ حبه های سیر، سیاه می‌شود و طعم شیرینی پیدا می نماید.

 

سیر سیاه خاصیت شگفت انگیز درمانی دارااست و از قدیم الایام، کره ای ها، ژاپنی ها و اهل یک محل کشورهای شرق آسیا از آن برای محافظت تن درستی، معالجه بیماری ها و ارتقا مقاومت تن در قبال بیماری ها به کار گیری می کردند. سیر سیاه بوی و طعم بد سیر بی آلایش را ندارد و ضمن این، خاصیت درمانی بیشتری نسبت به سیر دارااست؛ به همین انگیزه به وفور در کره و ژاپن گزینه به کار گیری قرار میگیرد. استعمال از این ماده شگفت انگیز در دنیا به گذر زمان در درحال حاضر ارتقا میباشد.

 

 

 

سیر سیاه چیست و چه خواصی دارد و چه طور ساخت می گردد؟

 

 

شاید شما هم مایل باشید که با میل کردن روزمره یک حبه سیر از خاصیت این ماده غذایی بی سابقه برخوردار گردید البته به خیال بوی بد آن از آن صرف حیث میکنید. شاید برایتان دیدنی باشد که بدانید می‌توانید به مکان روزمره یک حبه سیر ساده، یک حبه سیر سیاه فارغ از رایحه و با مزه نسبتا شیرین مصرف نمایید و از خاصیت سیر برخوردار گردید! جذاب خیس اینکه سیر سیاه خاصیت درمانی و تندستی بیشتری نسبت به سیر ساده داراست!

 

در حالتی که سیر بی آلایش را 50 تا 90 روز در دمای 60 تا 77 مرتبه محافظت کنیم تبدیل به سیر سیاه میگردد. این پروسه که تخمیر نامیده می گردد منجر شیرین شدن طعم سیر گردیده و رنگ آن را سیاه می نماید و به آن وضعیت ژله ای و قابل انعطاف میدهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

سیر سیاه یعنی چه

 

 

نخستین دفعه کره ای ها سیر سیاه را برای مصارف دارویی ساخت کردند زیرا سیر سیاه خاصیت درمانی فوق العاده ای دارااست. سیر سیاه به جهت خاصیت درمانی فوق العاده و مزه عالی و قابل تناول کردن، با رویش چشمگیر مصرف در سراسر عالم مواجه گردیده و یکی دارای اسم و رسم ترین و مهم ترین تولید ها جان دار میان مواد غذایی موءثر در عالم گردیده است.

 

 

 

 

 

همه چیز درباره سیر سیاه

 

 

برای اینکه از مزایای سیر سیاه برخوردار گردید سفارش می شود روزمره یک حبه سیر سیاه مصرف فرمائید. مصرف سیر سیاه بایستی همیشگی باشد و هر روز یکی استفاده شود تا تاثیرات سالم آن در تن پس از حدود یک ماه ظواهر گردد. سیر سیاه را میتوانید به تنهایی مصرف نمایید یا این که آن را با غذاهای دیگر بپزید. همینطور میتوانید با سیر سیاه، سس های خوش مزه صحیح نمائید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید اینترنتی سیر سیاه چگونه است

سیر سیاه معمولا در سوپرمارکت ها پیدا نمی‌شود و آن را بایستی اینترنتی بخرید. در خرید سیر سیاه یکسری نکته را مد حیث قرار دهید: اولا سیر سیاه کیفیت بالا تنظیم نمائید. می بایست سازنده سیر سیاه مشخص و معلوم باشد و شما به تخصص تولیدکننده اعتقادوباور داشته باشید. ثانیا در شرایطی‌که مقدور میباشد سیر سیاه را از تولیدکننده بخرید تا واسطه ها حذف شوند و بها کل گردیده معدود و مطلوب باشد. ثالثا سیر سیاه در یخچال فریزر حفظ گردد زیرا تاریخ انقضای سیر سیاه در دمای اتاق 2 تا 3 ماه میباشد و فروشگاه آنلاین که از آن خرید میکنید بایستی سیر سیاه را در سردخانه یا این که یخچال فریزر حفظ نماید تا شما فرصت کافی برای مصرف داشته باشید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خاصیت سیر سیاه برای چیست

 

 

خاصیت درمانی سیر سیاه شگفت انگیز میباشد. پژوهش ها آرم داده میباشد که فرآوری سیر و تبدیل آن به سیر سیاه موجب ارتقا اس-آلیل سیستین در سیر سیاه می گردد. این ماده یکی موادی میباشد که سبب میشود سیر و به خصوص سیر سیاه خاصیت درمانی فوق العاده ای داشته باشد. به علاوه ترازو آنتی اکسیدان های گوناگون در سیر سیاه 4 تا 5 موازی بیشتر از سیر میباشد. آنتی اکسیدان ها سبب ساز جوانی گردیده و بازدارنده از بروز سرطان میشوند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1- سیر سیاه برای سرطان

بعضا پژوهش ها نشانه داده میباشد که هم آنتی اکسیدان ها و هم اس-آلیل سیستین مو جود در سیر سیاه سبب بهبود معالجه سرطان میگردد. اس-آلیل سیستین منجر کاهش تومورهای سرطانی میشود. سیر سیاه نشر سلول های سرطانی معده را مهار می نماید. پژوهش ها متعددی پذیرش کرده اند که سیر سیاه دربردارنده مقدار متعددی آنتی اکسیدان میباشد که ضد سرطان بوده و رادیکال های آزاد در تن را که ادله سرطان می باشند از در بین میبرد براین اساس خواص ضد سرطانی کار کشته دارااست. خواص ضد سرطانی سیر سیاه 4 تا 5 موازی بیشتر از سیر جدید میباشد!

 

2- سیر سیاه برای لاغری 

سیر سیاه سبب کاهش چربی های مضر خون گردیده و چربی های مازاد در کبد یا این که شکم را به گذر زمان کاهش می‌دهد. مصرف زمانبر بازه زمانی سیر سیاه میتواند سبب ساز کاهش وزن و لاغری خواهد شد، هر یک‌سری این تاثیر زیاد وجود ندارد و فارغ از رژیم لاغری و تنها با میل کردن سیر سیاه نباید انتظار لاغری داشت.

 

3- سیر سیاه برای معالجه زود انزالی

آیا سیر سیاه برای زود انزالی اثرگذار میباشد؟ پژوهش ها نشانه داده که هم سیر بی آلایش و هم سیر سیاه به انگیزه داشتن روی و منیزیم زیاد، قادر است به معالجه زود انزالی یاری دهد. برای بازرسی بیشتر در این مورد بدین نوشته‌ی‌علمی مراجعه نمائید.

 

 

 

4- سیر سیاه برای بهبود معالجه MS

سیر سیاه به انگیزه وجود مقدار متعددی اس-آلیل سیستین، دارنده اثرات ضد التهابی و نیز اثرات آنتی اکسیدانی و محافظ نرونی میباشد و برای پیشگیری و معالجه بیماری MS می‌تواند اثرگذار باشد. برای تحقیق بیشتر در این مورد به نوشته‌ی‌علمی سیر سیاه و خواص ضد سرطانی آن نوشته پزشک معالج باد ملایم زرین پنجه مراجعه‌نمایید.

 

 

 

 سیر سیاه برای چی خوبه

محصولات دکتر بیز سیر سیاه/09109483228

 معرفی سیر سیاه دکتر بیز ۱۷۰ گرمی

 
 
سیر سیاه فرآوری شده دکتر بیز یک فرآورده پر بازدید از تولید ها کمپانی پزشک بیز هست. سیر سیاه بیز در بسته‌بندی‌های پلمپ گردیده و به طور کامل بهداشتی به دست خریدار می رسد. فرصت وصال این جنس به خریدار بعداز پیشنهاد 3 تا 5 روز کاری هست که از روش پست به شما تحویل داده میشود. کمپانی بیز با ساخت باکیفیت این فرآورده توانسته رضایتمندی مشتریان خویش را به شدت ارتقا دهد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سیر سیاه شرکت بیزچیست؟
 
 
شاید سیر سیاه آوازه سیر بی آلایش را نداشته باشد ولی مزایای آن یک‌سری موازی سیر ساده میباشد. پیش از هر چیزی ببینیم سیر سیاه چیست و چه‌گونه ساخت‌و‌ساز می شود. سیر سیاه از تخمیر سیر ساده در دما و رطوبت معینی به طور تقریب 60 الی 77 سکو ساتیگراد در مقطع ۶۰ الی ۹۰ روز به دست می اید بعداز این زمان سیر موقعیت ژله ای پیدا کرده تغییر‌و تحول رنگ میدهد و شیرین می‌گردد.
 
 
 
معمولا از آن تحت عنوان ادویه و مزه دهنده در خوراک استعمال میشود که خواص انرژی زایی متعددی دارااست. به جهت همین خواص انرژی زایی در ایجاد نوشابه و شکلات نیز از ان استعمال می گردد.
 
اکنون اشخاص متفرقه متعددی مبادرت به عرضه سیر سیاه می نمایند البته آیا حقیقتا سیر سیاه را از کجا تهیه و تنظیم کنیم ؟ شایسته ترین و معتبرترین برندی که در کشور ایران مبادرت به ایجاد و عرضه سیر سیاه می کند کمپانی بیز میباشد که گزینه پذیرش وزارت بهداشت است. همگی محصول ها ارائه گردیده پزشک بیز که در وبسایت آریوکالا بفروش می‌رسد اصل و دارنده تاریخ مصرف مطلوب میباشند.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
خرید سیر سیاه دکتر بیز
 
 
جهت فروش سیر سیاه دکتر بیز در وب سایت آریوکالا میتوانید فرآورده را به سبد خرید خویش اضافه کرده ، آن‌گاه نام نویسی نمایید و نشانی و ویژگی ها بدون نقص را وارد فرمایید و بعداز پرداخت پایانی توصیه بصورت انلاین ، توصیه شما تصویب و طی بازه زمانی 3 الی 5 روز در هر کجای کشور ایران که باشید تحویل میدهیم.
 
 
 
چگونه سیر سیاه را مصرف کنیم؟
 
 
سیر سیاه ماندگاری زیاد دارااست. می‌توانید آن را در پلاستیک یا این که شیشه در دمای اتاق تا یک‌سال حفظ فرمائید. مصرف کنندگان سیر سیاه سیر سیاه نخسین بار در کره برای هدف ها دارویی ایجاد شد. سیر سیاه در قبل تحت عنوان یک غذای سنتی در کشورهای آسیایی مانند ژاپن، تایلند و کره جنوبی گزینه به کارگیری قرار می گرفت، البته در ده سال های اخیر به جهت فواید بارز آن، اشخاص متعددی به سیر سیاه روی آورده اند و این جنس توانسته وارد گردد. بازارهای جهانی
 
 
 
سیر سیاه بیز یک جنس بی سابقه برای لاغری میباشد که خاصیت زیاد دیگری نیز داراست، ما درین مقاله قصد داریم پاره ای بیشتر درباره سیر سیاه پزشک بیز حرف کنیم.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
محصولات دکتر بیز سیر سیاه
 
 
سیر سیاه محصولی فوق العاده موءثر میباشد که از تخمیر سیرهای بی آلایش ساخت و ساز میشود و از قبل های به دور گزینه به کار گیری قرار می گرفته میباشد. این فرآورده که خاصیت فوق العاده ای دارااست در طب سنتی اکثری از کشورهای جنوب شرقی آسیا نیز پیشنهاد شد‌ه‌است و همین مسئله نیز منجر گردیده‌است تا امروزه از محبوبیت متعددی منتفع باشد و اشخاص متعددی عشق مند به مصرف آن باشند.
 
 
 
نکته بسیار جالبی که در ارتباط سیر سیاه وجود دارااست و احتمالا شما هم عشق مند باشید که اطلاعاتی را درباره آن داشته باشید این میباشد که خیر فقط عموم آسیا بلکه عموم مجموعه کشور ها اروپا نیز از قبل های بدور عشق و علاقه متعددی به سیر سیاه داشته اند و شما در فرمان پخت بخش اعظمی از غذاهای اروپایی نیز میتوانید استعمال از سیر سیاه را ملاحظه کنید. سیر سیاه به عنوان مثال تولید ها بسیار پرکاربردی میباشد که امروزه نیز به صورت عظیم ای در ایجاد تولیدات گوناگون آیتم به کار گیری قرار میگیرد که در‌پی بیشتر درخصوص این مورد و همچنین مزایای به کارگیری از آن سخن خوا هیم کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
شناخت با سیر سیاه شرکت بیز و خاصیت آن
 
 
سیر سیاه یکی شایسته ترین و جالب ترین تولیدها مارک دکتر معالج بیز میباشد که دارنده خاصیت درمانی بسیار متعددی میباشد و امروزه برای لاغری و کاهش وزن نیز گزینه به کار گیری قرار میگیرد. این متاع دارنده خصوصیت های اختصاصی به شخصی میباشد که منجر گردیده‌است تا امروزه اشخاص متعددی عشق و علاقه مند به تنظیم و به کارگیری از آن باشند.
 
 
 
ما درین مقاله قصد داریم پاره ای بیشتر درباره سیر سیاه دکتر معالج بیز حرف کنیم و اطلاعاتی را در ارتباط این متاع در دست شما در اختیار بگذاریم. براین اساس در شرایطی که شما هم جز اشخاصی می‌باشید که عشق و علاقه مند به خرید این سیرها میباشید و یا قصد دارید بیشتر با این جنس و خاصیت آن آشنا گردید به شما توصیه می‌کنیم قطعا در‌این مقاله مارا ملازمت و همراهی نمایید.
 
 
 
 
 
 
 
سیر سیاه برای لاغری
 
 
 
کاربردهای گوناگون انواع سیر سیاه دکتر بیز
 
 
امروزه از سیر سیاه در ساخت‌و‌ساز تولیدها مختلفی گزینه به کار گیری قرار میگیرند و به همین انگیزه نیز بخش اعظمی از اشخاص در‌پی خرید یک نوع سیر سیاه کیفیت عالی می‌باشند. شاید برای شما دیدنی باشد که بدانید در ساخت‌و‌ساز بخش اعظمی از نوشابه های انرژی زایی که امروزه در بازار وجود دارا‌هستند و احتمالا شما هم آن‌ها را خریداری نموده اید نیز از سیر سیاه به کارگیری می‌شود چرا‌که این فرآورده خاصیت بی نظیری را دارا میباشد که میتواند برای نوشابه های انرژی زا بسیار اثرگذار باشد.
 
 
 
ضمن این در ساخت و ساز بخش اعظمی از شکلات های تخته ای مختلفی که امروزه در بازار وجود دارا‌هستند نیز از سیر سیاه و خاصیت آن برخوردار میشوند و به همین انگیزه میباشد که میگوییم سیر سیاه یک نوع مال بسیار پر استفاده و پرطرفدار میباشد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
فروش سیر سیاه دکتر بیز
 
 
امروزه اشکال مختلفی از سیر سیاه در بازار جان دار است که شما میتوانید هریک از آنان‌را متناسب با کاربرد مد لحاظ خویش خریداری نمایید. یکی شایسته ترین برندهایی که اکنون در موضوع ایجاد سیر سیاه فعالیت می کند مارک دکتر معالج بیز میباشد که با محصول ها طبیعی شناخته گردیده‌است و محصولاتی که‌این مارک امروزه وارد بازار نموده است از چگونگی بسیار بالایی بهره مند میباشند که‌این مسئله به کلیه اثبات شد‌ه‌است.
 
 
 
سیر سیاه پزشک معالج بیز یک کدام از دارای اسم و رسم ترین و شایسته ترین تولیدها پزشک معالج بیز است که روانه بازار گردیده‌است و هوا داران متعددی را نیز دارا میباشد. این مال با بالاترین چگونگی ممکن ساخت و ساز می‌شود و از آنجایی که در ساخت آن از هیچ سیرتکامل ماده شیمیایی به کار گیری نمیشود شما می‌توانید غایت اعتقادوباور را به چگونگی این سیر سیاه داشته باشید. سیر سیاه لاغری دکتر معالج بیز دارنده خاصیت متنوعی است که بی شک اشخاص عشق مند به‌این مورد میتوانند از این مزایا غایت منفعت را ببرند.
 
 
 
 
 
وزن سیر سیاه دکتر بیز
 
 
 
 
خاصیت سیر سیاه دکتر بیز برای لاغری
 
در قسمت های گذشته اشاره کردیم که سیر سیاه بیز قادر است خاصیت بسیار متعددی را برای شما به یار داشته باشد. یک کدام از مهم‌ترین خاصیت این فرآورده اثر فوق العاده آن بر روی لاغری و کاهش وزن میباشد. این متاع به طور کامل ضد چاقی میباشد و شما با مصرف آن میتوانید کاملا مراحل چاقی و اضافه وزن خویش را در دست گرفتن فرمایید.
 
 
 
خلال این عده ای که با اختلال سوخت و ساز زیر تن خویش روبرو می باشند و نمی توانند در دوران وقتی کوتاه چربی سوزی کرده و وزن نادر نمایند میتوانند با به کار گیری از سیر سیاه دکتر معالج بیز به راحتی سوخت و ساز تن خویش را یک‌سری موازی نمایند و در سود با اندکی ورزش کردن میتوانند وسعت متعددی از چربی های تن خویش را بسوزانند. از آنجایی که‌این کالا دارنده با کیفیت و در عین درحال حاضر ارزش قابل قبولی میباشد و هیچ سیرتکامل عوارضی را نیز برای تن ندارد میتواند جایگزین بسیار خیر برای بخش اعظمی از محصول ها لاغری که امروزه در بازار وجود دارا هستند باشد.
 
 
 
خاصیت سیر سیاه برای فشار خون
 
یک کدام از بارزترین خاصیت سیر سیاه تهیه فشار خون میباشد. امروزه فشار خون بالا یک کدام از عامل ها مهم بیماری های قلبی یا این که تشدید این بیماری ها میباشد.برای مشاهده بیشتر این مقاله به نوشته‌ی‌علمی سیر سیاه برای فشار خون رجوع‌کنید.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
سیر سیاه بیز به چه شکل ایجاد می گردد؟
 
 
چنانچه شما هم جز کسانی می‌باشید که قصد خرید سیر سیاه کمپانی بیز را دارید احتمالا سوالاتی را در زمینه‌ی شیوه ساخت‌و‌ساز این سیرها دارید. در ارتباط طرز ایجاد و خرید سیر سیاه می بایست بدانید که‌این سیرها با به کار گیری از دستگاه های ژاپنی که از چگونگی بسیار بالایی منتفع هستند که عملیات تخمیر را با بالاترین چگونگی و در کوتاهترین فرصت ممکن جاری ساختن میدهند.
 
 
 
در حالتی‌که با فرایند ساخت سیرهای سیاه شناخت داشته باشید مسلما میدانید که‌این سیرها در واقع از تخمیر سیرهای ساده ایجاد میشوند و در واقع مراحل ایجاد آنان مشابهت بسیار متعددی به پروسه ساخت‌و‌ساز سیر ترشی دارااست البته تفاوتی که در اینجا وجود دارااست این میباشد که از مواد نگهدارنده به کار گیری نمی‌شود و به همین انگیزه محصولی که در غایت ساخت گردیده و به فروش می‌رسد به طور کامل طبیعی میباشد که شما این مسئله را به خیر در سیر سیاه دکتر معالج بیز مشاهده خواهید کرد.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
قیمت سیر سیاه دکتر بیز
 
 
مصرف سیر سیاه بیز برای ارتقاء ایمنی تن
 
سیر سیاه فراوری گردیده دکتر معالج بیز یک فرآورده بی سابقه میباشد که دارنده خاصیت فوق العاده متعددی است و یکی‌از مهم ترین خاصیت آن این میباشد که شما میتوانید از آن برای بهبود سیستم ایمنی تن خویش استعمال نمایید. ضعف سیستم ایمنی تن سبب ساز میگردد تا شما با خطاها متعددی روبرو گردید و در قبال بیماری های گوناگون تن شما مقاومت کمتری را از خویش نشانه خواهد بخشید. با مصرف سیر سیاه شما میتوانید سیستم ایمنی تن خویش را تقویت کرده و در قبال بیماری های گوناگون خویش را بیمه نمایید.
 
 
 
یکی‌از دیگر از خاصیت فوق العاده ای که‌این سیر یعنی سیر سیاه برای تن داراست این میباشد که از بروز بیماری های متفاوت قلبی و عروقی در تن دوری می نماید و چنانچه که دچار به‌این بیماری ها باشید میتوانید برای معالجه این بیماری ها به ترازو متعددی از این اعجاز طبیعی یاری بگیرید.
 
 
 
 
 

قهوه گانودرما برای اگزما/09109483228

 درمان اگزما

اِگْزِما یا همان درماتیت به ملتهب گشتن یا آماس پوست گفته می‌شود که این عارضه امکان دارد دلیل برخارش، قرمزی، متورم شدن ، پوسته‌ریزی و سایر نشانه‌ها گردد. اگزما از واژه یونانی به معنی جوش پدید آمده می باشد. اگزما انواع مختلفی دارد . از جمله : – ملتهب شدن تماسی پوست که در اصطلاح درماتیت تماسی بیان می شود , درماتیت آتوپی , که کاملا بی علت رخ می دهد .  درماتیت سبورئیک که این نمونه دلیل بر تورم و قرمزی پوست سر و صورت همراه با شورهٔ شدید می گردد.  درماتیت نومولار .  درماتیت اکسفولیاتیوژنرالیزه یا همان اریترودرمی که موجب تورم و قرمزی زیاد پوستِ تمام بدن همراه با پوسته‌ریزی می باشد .  درماتیت ناشی از استاز که از ماندن خون در رگ‌ها پدیدار می شود .  درماتیت موضعی که از خاراندن بیش از حد اتفاق  می افتد . و در نهایت درماتیت دور دهانی که با نام درماتیت پری‌اورال هم بیان می شود . از دو واژه درماتیت و اگزما به جای یکدیگر استفاده میگردد اما بیشتر زمانی که دلیل خارجی سبب بر التهاب وجود داشته باشد از واژه درماتیت بهره برده می شود و زمانی که عامل بیرونی نقشی نداشته باشد و در واقع بیماری اندوژن باشد از واژه اگزما استفاده می‌ گردد. در مورد درمان این بیماری : نخستین راهکار درمان این می باشد که پوست دیگر در ارتباط با ماده حساسیت‌زا یا تحریک کننده قرار نگیرد. برای رفع کامل بیماری از آنتی هیستامینها و کورتیکواستروئیدها می توان استفاده کرد که بسیار می توانند مفید باشند . راهکار درمانی دیگر عارضه ی اگزما استفاده از لباس‌های نخی می‌باشد. برای پایین آوردن التهاب اگزما بایستی از خاراندن و مالاندن آن به شدت خودداری کرد. دوری از دمای بالا و تعرق بیش از اندازه هم می تواند در پیشگیری از درماتیت مؤثر ‌باشد.
 
درمان اگزما
 
درمان درماتیت با گانودرما
گیاه گانودرما با توجه به خواص پر شماری که دارد در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری نقش اساسی ایفا می کند . قارچ گانودرما به دلیل برخورداری از آنتی اکسیدان فراوانی که در خود دارد زمینه ساز رفع و دفع عارضه های بدن می باشد . گانودرما از سوی متخصصین و کارشناسان درمانی برای پیشگیری و بهبود کامل اگزما نیز توصیه می شود . زیرا این قارچ جان فزا به دلیل داشتن خاصیت های پر شمار خود سبب درمان کامل بیماری اگزما می شود . شرکت دکتر بیز با تلفیق قهوه با گانودرمای فرآوری شده استفاده از این داروی معجزه گر را با طعم بی نظیر خود ارائه می دهد تا مصرف کنندگان گانودرما هم بیماریشان بهبود یابد و هم از خوردن یک فنجان قهوه لذت ببرند . قهوه گانودرما در چهار طعم مختلف ارائه می شود که هر کدام خاصیت درمانی جداگانه ای داشته و برای بهبود بیماری مشخصی عرضه می گردد . حتما قبل از خرید و استفاده از قهوه گانودرما جهت بهبود اگزما با کارشناسان این امر مشورت کرده تا از طریقه ی مصرف مطلع شوید . زیرا در صورت استفاده ی نادرست روند درمانی به درستی انجام نمی گردد .
 
مدت بیماری اگزما
از نظر مدت زمان طول درمان و شدت بیماری اگزما به سه دسته تقسیم می شود . اول التهاب اگزمایی حاد؛ این مدل از ملتهب شدن با ضایعات قرمز روشن و تورم یافته بهمراه دانه‌های آبدار و با خارش بسیار زیاد معین می‌گردد. خاراندن هر چه بیشتر دلیل بر شکل گیری خارش حاد تر ، ترشح سرم از دانه‌ها، شکل یافتن دلمه و دلیل بر بالا رفتن احتمال عفونت ثانویه می‌گردد. آغاز و استقرار عارضه در حالت کلی از چند ساعت تا دو الی سه روز زمان برده و در حالت عارضه دار نشدن از چند روز تا چند هفته تکرار شده و بعد به طور کامل برطرف می‌گردد. انواع بیماری‌های اگزمایی که با این اطلاعات پدیدار می گردد عبارتند از: درماتیت تماسی، اگزمای سکه ای، پمفولیکس، عفونتهای قارچی و .. در حالت دوم  ملتهب گشتن اگزمایی تحت حاد؛ این نوع از بیماری با ضایعات پوسته دار قرمز با خراش و نمای فلسی حالت پوست و با خارش بسیار کم تا متوسط و جدا از دانه‌های آبدار پدیدار می گردد. بیماری‌های درماتیت آتوپیک، درماتیت کهنه بچه، اگزمای دور دهان، اگزمای نوک پستان مادران شیرده و … با این مدل ملتهب شدن مشخص می گردد . و در شکل سوم بیماری اگزما ملتهب شدن اگزمایی مزمن نامیده می شود که این مدل با بالا رفتن ضخامت پوست، شدت یافتن خطوط پوستی، خراش و ترکهای پوستی و خارش متوسط تا زیاد معین می گردد. عارضه هایی که امکان دارد با این مدل خودشان را نشان دهند عبارتند از: پای خشک و ترکدار، اگزمای نوک انگشتان تایپیستها.
 
 

قهوه گانودرما برای کرونا/09109483228

 قارچ گانودرما و تاثیر آن بر بیماری کرونا

برای پی بردن به رابطه بین قارچ گانودرما و کرونا ابتدا لازم است تا با بیماری کرونا و همچنین ترکیبات موجود در این قارچ آشنا شویم. قارچ گانودرما همانطور که اشاره شد دارای خواص بسیاری است و از جمله خواص قارچ گانودرما می توان به اصلاح سیستم ایمنی بدن، ضد التهاب، ضد تومور، ضد باکتری، ضد ویروسی، ضد دیابت و آنتی اکسیدانی اشاره کرد. یکی از کارهایی که این قارچ به طور ویژه انجام می دهد افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن است.
 
قارچ گانودرما به علت داشتن کربوهیدرات های پیچیده و ترکیبات دیگر باعث افزایش سلول های ایمنی بدن شده و در مبارزه با عوامل و پاتوژن های خارجی به بدن کمک می کند. از آنجا که عامل بیماری کرونا یک ویروس است پس قوی شدن سیستم ایمنی بدن می تواند مقابل ویروس ها بیشتر دوام آورده و آنها را از بین ببرد.
 
به همین دلیل افراد بسیاری ادعا کردند که ممکن است با مصرف قارچ گانودرما و تقویت سیستم ایمنی بدن بتوان اثرات کرونا ویروس را در بدن کاهش داد و یا متوقف کرد. ادعایی که ابتدا توجه بسیاری را به خود جلب کرد اما هنوز خبر امیدوار کننده ای از این موضوع منتشر نشده است. با توجه به تغییرات جدید کرونا ویروس تحقیقات همچنان ادامه دارد اما هیچ محصول موثری یا تأیید شده توسط FDA در حال حاضر برای معالجه کروناویروس در دسترس نیست.
 
در حال حاضر بهترین اقدامات پیشگیرانه ای که می توان در برابر COVID-19 انجام داد رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، شستن دست ها و جلوگیری از لمس صورت، بینی و چشم ها می باشد.
 
نقش تقویت سیستم ایمنی بدن در بیماری کرونا
شاید بسیاری از افراد درباره اثرات قارچ گانودرما بر تقویت سیستم ایمنی بدن شنیده اند و همین باعث شده که نظر آنها به این موضوع جلب گردد که شاید این قارچ بتواند بر درمان و یا پیشگیری از کرونا ویروس موثر باشد. گرچه این قارچ حاوی ترکیباتی است که سلولهای ایمنی بدن را تقویت کرده و سلامت عمومی سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد اما تا به امروز، هیچ تحقیق مستقیمی در مورد تاثیرگذاری قارچ گانودرما بر درمان یا پیشگیری از COVID-19 یا coronavirus انجام نشده و وجود ندارد.
 
در واقع تنها مورد علمی که می توان به آن استناد کرد اینست که این گیاه تاثیرات مثبتی بر سیستم ایمنی بدن دارد اما به دلیل اینکه هیچ تحقیق علمی مستقیمی مبنی بر رابطه قارچ گانودرما و درمان کرونا ویروس صورت نگرفته است، ما نمی توانیم در مورد تاثیرات این قارچ بر بیماری کرونا نتیجه گیری کنیم. گرچه داشتن سیستم ایمنی قوی، به ویژه در ابتدای مبتلا شدن به ویروس و یا پاتوژن می تواند برای غلبه بر کرونا ویروس و کاهش علائم آن مهم و موثر باشد.
 
کرونا
در آزمایشات صورت گرفته بر روی افرادی که به سرطان مبتلا بودند نشان داد که هم عصاره قارچ گانودرما و هم کربوهیدراتهای پیچیده جدا شده از این قارچ باعث افزایش تعدادی از سلولهای ایمنی بدن و سطح خون شدند. همچنین در یک آزمایش صورت گرفته روی ۴۰ بازیکن فوتبالیست مرد در یک برنامه تمرینی که برای بهبود عملکرد استقامتی طراحی شده بود، مشخص شد که قارچ گانودرما با افزایش نسبت سلول های ایمنی بدن (نسبت CD4/ CD8) به استقامت بدن در حین تمرین کمک می کند.
 
پژوهشگران پیشنهاد کردند که این امر ممکن است به بازیکنان در مبارزه با عفونت ها کمک کند.(لازم به ذکر است که دوز استفاده شده از عصاره قارچ در این آزمایشات ۶ میلی گرم در روز بوده است).  با توجه به مطالعات و آزمایشات صورت گرفته محققان امیدوار بودند که این قارچ بتواند تاثیرات مثبتی به روی درمان و کنترل کرونا ویروس داشته باشد.
 
اما متاسفانه هیچ تحقیق مثبتی در این باره صورت نگرفته و این قارچ نمی تواند به عنوان یک ماده درمانی در کنترل و یا پیشگیری ویروس کووید ۱۹ مورد استفاده قرار گیرد. برای پیدا کردن درمان قطعی برای کرونا ویروس و کنترل آن تحقیقات در این زمینه ادامه دارد پس تا کشف داروی موثر، رعایت تمام نکات بهداشتی و پروتکل های صادر شده از طرف سازمان جهانی بهداشت تنها راه موثر می باشد.کرونا چیست؟
ویروس کرونا بین تمام حیوانات رایج است و گاهی می‌تواند با تغییر شکل انسان‌ها را هم آلوده کند. تا کنون از ابتدای سال ۲۰۰۰ سه نوع دیگر از ویروس کرونا به انسان‌ها سرایت کرده و باعث شیوع سارس (SARS) در سال ۲۰۰۲ و مرس (MERS) در سال ۲۰۱۲ شده است. همچنین علائم این ویروس مشابه سرماخوردگی است و در اغلب موارد به صورت سرفه خشک و تب شدید خود را نشان می دهد.
 
درباره میزان خطرناک بودن ویروس کرونا در حال حاضر هیچ‌کس اطلاعات کافی ندارد. اما احتمال ابتلا و کشندگی کرونا در افراد زیر بیشتر است:
 
افرادی که تغذیه مناسبی ندارند
افراد میانسال و کهن سال
کودکان
افرادی که به دلایل مختلف مانند بیماری ها، سیستم ایمنی آنها تضعیف شده است.
اگر با قارچ گانودرما آشنایی ندارید به صفحه زیر مراجعه فرمایید.
 
گانودرما چیست؟
 
گانودرما و کرونا
با وجود همه نگرانی ها، ما و مصرف کنندگان گانودرما از این بابت هیچ گونه نگرانی ای نداریم. چرا که با مصرف گانودرما در کنار رعایت اصول بهداشتی اولیه به راحتی می توانید از ابتلای خود و عزیزانتان به این ویروس جلوگیری نمایید. در ادامه توضیح می دهیم که چرا نگران نیستیم:
 
دلیل اول
گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر غنی از پلی ساکاریدها میتواند سیستم ایمنی بدن را بسیار سریع و به خوبی تقویت کرده و مانع از فعالیت ویروس در بدن شود. همچنین گانودرما منبع خوبی از ویتامین C میباشد که در پیشگیری از ابتلا به ویروس بسیار موثر است
 
دلیل دوم
مصرف گانودرما منجر به سمزدایی بدن خواهد شد که میتواند در دفع ویروس از بدن کمک بسیاری کند.
 
دلیل سوم
به دلیل طبیعی بودن، نه تنها هیچ گونه عوارضی ندارد بلکه خواص بسیار دیگری نیز برای بدن دارد.
 
دلیل چهارم
قیمت آن نسبت به قبل از شیوع کرونا هیچ گونه افزایشی نداشته و برعکس بسیاری از مواد غذایی و بهداشتی نایاب هم نشده.
 
 

عوارض مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز چیست؟/09109483228

 مزایا و معایب قهوه گانودرما

 
 
قهوه گانودرما دکتر بیز عوارض حاوی پودر قهوه فوری و پودر قارچ گانودرما است. برخی از شرکت ها ممکن است مواد دیگری مانند شکر یا پودر سبزیجات را اضافه کنند.
برخی از طرفداران این نوشیدنی ادعا می کنند که قهوه حاوی گانودرما فواید زیادی برای سلامتی دارد. علاوه بر این، بسیاری از افرادی که می خواهند اعتیاد یا اعتیاد خود به کافئین را کاهش دهند از این نوشیدنی استفاده می کنند. اما باید بدانید که این ادعاها تبلیغاتی و فاقد مبنای علمی مناسب است.
 
 
 
چرا مردم از قهوه حاوی گانودرما استفاده می کنند؟
 
 
طرفداران این نوشیدنی و البته فروشندگان ادعا می کنند که قهوه گانودرما می تواند سیستم ایمنی بدن، کاهش وزن، افزایش انرژی و کاهش خستگی، بهبود حافظه، کاهش کلسترول، کاهش التهاب، کاهش استرس، کاهش روند پیری و بهبود گردش خون را افزایش دهد. . . گانودرما به عنوان منبع غنی از آنتی اکسیدان ها نیز شناخته می شود.
 
 
 
 
 
قهوه گانودرما چه عوارضی دارد
 
 
برخی تحقیقات همچنین نشان داده اند که قهوه به تنهایی ممکن است فوایدی داشته باشد. قهوه می تواند بیماری های مزمنی مانند دیابت و بیماری پارکینسون را درمان کند. از طرف دیگر، می تواند با افزایش فشار خون باعث بیماری قلبی عروقی شود.
 
 
 
مضرات قهوه گانودرما دکتر بیز
 
 
مصرف گانودرما می تواند ضررهای قهوه گانودرما جانبی مانند حالت تهوع، خشکی گلو و خشکی بینی ایجاد کند. قبل از مصرف گانودرما باید با پزشک خود مشورت کنید. به خصوص اگر فشار خون بالا دارید یا از داروهای رقیق کننده خون مانند وارفارین استفاده می کنید.
 
مصرف زیاد قهوه همچنین می تواند منجر به افزایش ضربان قلب، افزایش فشار خون، تپش قلب به دلیل ضربان نامنظم قلب، ناراحتی معده، مشکلات خواب و اضطراب شود.
 
 
 
 
 
late new
late new
 
عوارض قهوه گانودرما دکتر بیز
 
 
در حال حاضر اطلاعات زیادی برای آسیب دیدن این کالا وجود ندارد. اما معایب قهوه گانودرما مانند: خشکی گلو و بینی و حالت تهوع در هنگام مصرف وجود دارد. اگر علاقه مند به امتحان قهوه گانودرما هستید، به خصوص اگر از داروهای فشار خون، رقیق کننده های خون، داروهای ضد پلاکت یا درمان سرطان استفاده می کنید، حتماً با پزشک خود در مورد عوارض قهوه گانودرما صحبت کنید.
 
 
 
مضرات قهوه گانودرما
 
 
به یاد داشته باشید که دوز بالای کافئین باعث افزایش ضربان قلب و اختلال در الگوی خواب می شود. همچنین معده را تحریک می کند و باعث برخی اختلالات روانی مانند اضطراب می شود. گزارش شده است که چندین نفر پس از مصرف مضرات قهوه گانودرما موکا دچار هپاتیت شده اند. یکی از این محصولات عصاره قارچ گاندرما و قارچ بادام است. محصول دیگری که باعث هپاتیت می شود پودر گاندرما یا لینگزی است. این پودر همچنین باعث ایجاد یک نوع شدید و کشنده هپاتیت می شود.
 
 
 
 
 
 
 
گزارش های دیگری نیز وجود دارد که می گویند هنگام خوردن این قارچ باید بسیار مراقب باشید زیرا  مضرات قهوه قارچ گانودرما باعث خطر مسمومیت وجود دارد. از این گذشته، مکمل های غذایی و گیاهی مورد تایید سازمان جهانی غذا و دارو نیستند و توصیه نمی شوند. زیرا آزمایشاتی که روی داروهای شیمیایی انجام می شود روی این مواد انجام نمی شود. در برخی موارد در محصولاتی که با این قارچ ساخته می شوند از موادی استفاده می شود که روی برچسب آن ذکر نشده است که قهوه گانودرما عوارض مختلفی ایجاد می کند.
 
 
 
در ادامه مطلبی از سایت گانودرما بیز برای شما آورده ایم:
 
 
 
یکی از قهوه های گانودرما دکتر بیز، قهوه سوپریم گانودرما است که طرفداران خیلی زیادی را امروزه در جامعه دارد.
 
برای برخی از افراد این سوال پیش می آید که عوارض قهوه سوپریم گانودرما چیست؟ آیا عوارضی دارد؟
 
تا انتها با ما همراه باشید تا به این سوال کامل پاسخ بدهیم.
 
اول بهتر است قهوه سوپریم را کمی بیشتر بشناسیم…
 
قهوه سوپریم گانودرما یکی از قهوه های گانودرما، محصول کمپانی دکتر بیز است که امروزه قطعا اسم ان را از زبان دوستان و اشنایان و یا در اینستاگرام شنیده اید.
 
قهوه سوپریم گانودرما برای افزایش سیستم ایمنی بدن به خصوص برای جلوگیری از مبتلا شدن به کرونا، قهوه گانودرما سوپریم موثر است.
 
پس از مصرف قهوه سوپریم گانودرما، وظیفه اصلی این قهوه در بدن شما افزایش سیستم ایمنی بدن شماستو همین دلیل کافی است که شما به هیچ بیماری مبتلا نشوید! کمی عجیب ولی واقعی.
 
 
 
 
 
عوارض مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز چیست؟
 
 
قهوه گانودرما سوپریم به دلیل خواص فراوانی که دارد برای بسیاری از افراد مفید نیست اما مضر است!
 
چه کسانی نباید قهوه دکتر بائز سوپریم گانودرما بنوشند؟
 
افرادی که باردار هستند، بچه دار می شوند و ضربان قلب یا بیماری قلبی دارند!
 
کسانی که هر یک از موارد فوق را دارند نباید قهوه گانودرما سوپریم را بنوشند.
 
اکنون که به این سوال پاسخ دادیم، بهتر است به برخی دیگر از سوالات شما در اینجا پاسخ دهیم.
 
 
 
ghahve
ghahve
 
من تپش قلب دارم،آیا قهوه گانودرما عوارض دارد ؟میتوانم استفاده کنم؟
 
 
افراد مبتلا به تپش قلب یا مشکلات قلبی می توانند به جای قهوه گانودرما سوپریم گانودرما موکا و سیر سیاه دکتر بیز بنوشند.
 
با مصرف این دو محصول می توانید از خواص قهوه گانودرما سوپریم بهره مند شوید.
 
آیا مصرف قهوه موکا گانودرما و سیر سیاه ضرری دارد؟ نه به بسیاری از بیماری ها مانند دیابت، زگیل تناسلی، پسوریازیس، پسوریازیس و…
 
 
 
من باردار هستم / بچه شیرده دارم، آیا می توانم قهوه گانودرما بنوشم؟
 
 
برای مادران باردار یا شیرده عزیز باید گفت که قهوه گانودرما اکیدا ممنوع است!
 
و در این مدت اصلا نباید قهوه گانودرما مصرف کنید.
 
 
 

هات چاکلت/09109483228

 هات چاکلت گانودرما

هات چاکلت دارای طعم لذیذ شکلاتی با گانودرما لوسیدوم ارگانیک است. هاک چاکلت ترکیب خوشمزه ای از شکلات غلیظ و گانودرما در یک نوشیدنی خامه ای و لذیذ است که تمام افراد خانواده از آن لذت خواهند برد. فاقد کافئین و مناسب برای تمام افراد با منع کافئین آرام بخش بوده و برای درمان و بهبوذانواع بیماریهای روحی بسیار عالی میباشد. بدن را در برابر انواع بیماریهای قلبی  ایمن میکند. این نوشیدنی را هم بصورت گرم و هم همراه یخ میتوان میل کرد .
 
گانودرما چیست ؟
‌قارچ گانودرما لوسیدوم با قدمت بالای ۲۰۰۰ سال در چین باستان پادشاهان چین اولین مصرف کنندگان گانودرما بودند .بخاطر کمیاب بودن و گران بودن این قارچ فقط آنها بودند که میتوانستند از این قارچ استفاده کنند چون عمر آنها را زیاد میکرد وبه قارچ جاودانگی معروف شد. بعدها با کشت بیشتر، این قارچ وارد رژیم غذایی خانواده ها شد و چینیها را به پوستهای زیبا و موهای درخشان و عمر طولانی معروف کرد. قارچ گانودرما بافتی بسیار سخت و قرمز رنگ دارد  که در بدن قابل هضم نیست و طعم آن بسیار تلخ است. با فراوری محصول و اضافه کردن قهوه و نوعی کاکائو به نام کوکوآ این قارچ قابل خوردن و هضم شدن میشود که برای پیشگیری و درمان و بهبود انواع بیماریها قابل درمان است. در کل دنیا فقط ۴ تا کشور توانایی تولید این محصول را دارند که کشور عزیزمان یکی از آن ۴ کشور است که توانسته با استفاده از بالاترین تکنولوژی جهان به تولید این محصول در ۵ مدل: سوپریم / موکا / لاته / هات چاکلت / وکافی میکس . میباشد.که هر کدوم ازاین قهوه های گانودرما برای درمان و یا پیشگیری بیماری خاص استفاده میشود.
 
هات چاکلت
هات چاکلت دارای طعم لذیذ شکلاتی با گانودرما ارگانیک است فنجان گرم این قهوه برای همه اعضای خانواده لذت بخش خواهد بود حاصل ترکیب خوشمزه ای از کاکائوی غلیظ و گانودرما در یک نوشیدنی خامه‌ای و لذیذ است فاقد کافئین حاوی گانودرما ارگانیک این ها چاکلت قارچ گانودرما حاوی تری ترپنوئیدها و اسیدهای آمینه ست. این قارچ ها آداپتوژن یا استرس زا هستند این نوشیدنی را می توانید به صورت گرم یا همراه با یخ میل کنید گانودرما هات چاکلت برای تمام خانمها و آقایانی که انواع کیست ها و فیبروم ها را تو بدنشان دارند . مفید بوده و باعث از بین رفتن آنها میشود . گانودرما هات چاکلت می‌تواند تمام بیماریهای زنان را درمان کرده و به خانم هایی که دچار عفونت و قارچ شده‌اند و خارش های شدید دارند کمک به بهبودی مینماید . گانودرما هات چاکلت جلوی خونریزی های شدید را گرفته و حس خوبی به انسان می‌دهد و انرژی از دست رفته و خون از دست رفته را به بدن بازمی‌گرداند گانودرما هات چاکلت برای کسانی که بیماری روده دارند بسیار مفید است . کسانی که یبوست دارند و از مشکل یبوست رنج می‌برند می‌توانند از این محصول استفاده کنند گانودرما هات چاکلت به واسطه داشتن فیبر بسیار بالا حتی بیماری بواسیر یا هموروئید را از بین می‌برد و خونریزی را قطع کرده و درمان زخم را سریعتر انجام می دهد . گانودرما هات چاکلت برای کسانی که کم خونی دارند بسیار مفید بوده و به واسطه آهن بالا و ویتامین c غنی می تواند کم خونی را برطرف کند . گانودرما هات چاکلت برای کسانی که شیمی درمانی یا پرتو درمانی می کنند بسیار مفید است و بدن را در برابر انواع اشعه ها و عوارض  شیمی درمانی ایمن کرده و تحمل درد تهوع و سرگیجه را بالا میبرد .گانودرما هات چاکلت برای تمام کودکانی که از انواع بیماری ها به جز دیابت رنج می‌برند بسیار مفید است کودکان بالای ۶ سال می‌توانند از گانودرما هات چاکلت به راحتی استفاده کنند بیماری‌هایی مثل pc کلسترول کم خونی نرمی استخوان کمبود ویتامین ۳ کمبود ویتامین دی ام اس ضایعات نخاعی ریزش مو بیماری پروانه ای بیماری صدفی ضعف و بی حالی بیش فعالی کند ذهنی مشکل مشکلات یادگیری لکنت شب ادراری کبد چرب کم کاری تیروئید اسم سینوزیت و چندین نوع بیماری مسری و غیر مسری دیگر را درمان میکند و ایمنی بدنشان را بالا می‌برد و بدن را در برابر انواع ویروس ها و بیماری هایی مثل اسهال استفراغ آنفولانزا و سرماخوردگی ایمن می کند کودکانی که دچار سرخک سرخجه اوریون آبله مرغان شدند چون گانودرما کبدشان را پاکسازی می‌کند خیلی سریع بیماریشان درمان میشود و بدن را به ایمنی کامل به می رساند .
 
شکلات داغ
گانودرما هات چاکلت به واسطه داشتن فیبر بالا گوارش را سریع تر کرده یبوست را از بین می برد و به پاکسازی کبد کمک می کند . هات چاکلت برای بهبودی تمام بیماری‌های زنان و عفونت های زنان بسیار موثر می باشد که چاق کننده بوده و روی پوست و زیبایی هم تاثیر دارد  . هات چاکلت کلیه بیماری های روده را از بین برده و برای بهبود انواع زخم های روده و معده بسیار مفید می باشد . هات چاکلت  گانودرما  برای کسانی که  سرطان دارند و شیمی درمانی می شوند بسیار مفید است و انرژی بدن آنها را بالا برد و بدن را در برابر اشعه ها و عوارض جانبی شیمی درمانی ایمن می کند و مبارزه با سلول های  سرطانی را سریعترتر انجام می دهد . هات چاکلت با طعم شکلاتی خاص خود که از نوعی شکلات فرآوری شده به نام کوکوآ که بدون کافئین سبب گرفته شده و برای فرزندان دلبند شما بسیار مفید می باشد پیش فعالی را کنترل کرده و برای کم خونی بسیار مفید است کودکانی که شب ادراری داشته و یا ترس از تاریکی دارند با آرامش خاصی که از این محصول پس از طی دوره مصرف تمام مشکلاتشان برطرف شده و در ضمن آنتی اکسیدان ها غنی هم به بدنشان می رسانند .
 
هات چاکلت
هات چاکلت با طعم شکلاتی خاص خود که از نوعی شکلات فرآوری شده به نام کوکوآ که بدون کافئین سبب گرفته شده و برای فرزندان دلبند شما بسیار مفید می باشد پیش فعالی را کنترل کرده و برای کم خونی بسیار مفید است کودکانی که شب ادراری داشته و یا ترس از تاریکی دارند با آرامش خاصی که از این محصول پس از طی دوره مصرف تمام مشکلاتشان برطرف شده و در ضمن آنتی اکسیدان ها غنی هم به بدنشان می رسانند . از دیگر فواید قهوه گانودرما هات چاکلت می توان به رفع استرس و افسردگی این قهوه ی سرشار از خاصیت اشاره نمود . زیرا در فراوری قارچ گانودرما و با ادغام آن با شکلات داغ فرمولی مورد استفاده قرار گرفته که سبب آرامش در فرد استفاده کننده می شود و اغلب کسانی که از این نوع قهوه گانودرما استفاده می کنند به همین دلیل می باشد . البته افرادی که اضافه وزن دارند بایستی ۱ ساعت قبل از وعده غذایی هات چاکلت را میل نمایند و کسانی که دارای کمبود وزن می باشند حتما بایستی یک تا دو ساعت بعد از ناهار یا وعده غذایی هات چاکلت را مصرف نمایند . زیرا استفاده قهوه گانودرما قبل از وعده غذایی سبب گرفتگی اشتها و کمتر شدن غذای مصرفی و در نتیجه کاهش وزن می شود و مصرف بعد از وعده غذایی به دلیل عدم تغییر غذا در وعده و اضافه شدن ماده غذایی دیگر به زنجیره ی غذایی سبب افزایش وزن در مصرف کننده می شود  . در ادامه بیشتر راجب فواید قهوه گانودرما هات چاکلت و موارد منع آن توضیحاتی ارائه خواهیم داد .
 
 
 

خرید اینترنتی قهوه گانودرما در شیراز/09109483228

 قهوه گانودرما شیراز را می توان یکی از محبوب ترین انواع قهوه در بازار  این شهر دانست. انواع محصولات گانودرما در شیراز را می توان از طریق سایت پرشین خرید تهیه کرد.

 
خرید محصولات گانودرما در شیراز با بهترین قیمت و کیفیت
 
 
انواع محصولات گانودرما در شیراز از نمونه های باکیفیت و درجه یک قهوه محسوب می شوند که علاوه بر طعم بی نظیر، خواص درمانی بسیار خوبی نیز دارند. مصرف روزانه این قهوه حافظه را تقویت کرده و به تمرکز بهتر فرد کمک می کند. کاهش اضطراب و استرس و درمان فشار خون بالا از نتایج استفاده از محصولات گانودرما است. برای خرید محصولات گانودرما در شیراز با قیمت مناسب می توانید به سایت های اینترنتی مراجعه کنید.
 
 
 
فروش محصولات گانودرما در شیراز از طریق فروشگاه پرشین خرید
قهوه فوق  از محصولات شرکت دکتر بیز با طعم عالی و اثرات دارویی یکی از محبوب ترین نوشیدنی های گرم است. هر مصرف کننده ای با عرضه انواع قهوه در بازار می تواند بهترین ها را با توجه به سلیقه و ذائقه خود انتخاب کند. از محبوب ترین و پرفروش ترین قهوه ها می توان به محصولات گانودرما اشاره کرد که طعم های بسیار متنوعی دارند. این قهوه به دلیل داشتن کیفیت عالی و ترکیبات مغزی در بین مصرف کنندگان به عنوان یک نوشیدنی سالم شناخته شده است.قهوه گانودرما در شیراز در حال حاضر در بسته بندی های استاندارد در دسترس خریداران بزرگ و کوچک است.
 
ما در فروشگاه پرشین خرید شرایطی را فراهم کرده ایم که امکان فروش قهوه گانودرما در شیراز به صورت آنلاین مهیا باشد و براحتی با چند کلیک می توانید سفارش خود را ثبت نمایید.
 
 
 
با تبلیغات گسترده در زمینه خواص درمانی محصولات گانودرما، امروزه تعداد زیادی از نمایندگی گانودرما در شیراز و سایر نقاط کشور عرضه می شود. خواص درمانی این قهوه هم تاثیرات روحی و هم جسمی را در بر می گیرد و با مصرف کوتاه مدت اثرات آن قابل مشاهده است. این قهوه که مخلوطی از قهوه، عصاره قارچ گانودرما و سایر عناصر است، بهترین نوشیدنی برای کاهش استرس و اضطراب است. بنابراین کسانی که از مشکلات روحی و روانی رنج می برند می توانند با رعایت توصیه های پزشکی از این نوشیدنی نشاط آور و آرامش بخش استفاده کنند.
 
نمایندگی گانودرما در شیراز در کجا قرار دارد ؟
مصرف روزانه این نوع قهوه در نهایت منجر به درمان فشار خون بالا می شود و به کاهش مشکلات قلبی کمک می کند. زیرا ترکیبات موجود در محصولات گانودرما باعث افزایش جریان اکسیژن در رگ ها و جلوگیری از انسداد شریان ها می شود. بهبود تمرکز و حافظه مورد توجه مردم، به ویژه نسل جوان است. انواع محصولات گانودرما در شیراز از جمله قهوه گانودرما محصولات مفید و موثری برای تقویت حافظه و افزایش تمرکز هستند که به کاهش خطر ابتلا به آلزایمر نیز کمک می کند.
 
 
 
نکات مهم در مورد خرید محصولات گانودرما در شیراز
یکی از مهم ترین نکات در مصرف انواع قهوه، نحوه استفاده صحیح از آن است. مصرف بیش از حد هر نوشیدنی از جمله قهوه گانودرما می تواند منجر به اختلالات روحی و جسمی شود. از طرفی مصرف قهوه و فرآورده های گانودرما باید روزانه و منظم باشد تا در کوتاه مدت تاثیر آن ها نمایان شود. میزان مصرف استاندارد این قهوه یک تا چهار گرم در روز است. با افزایش اطلاعات مردم از خواص این قهوه و استقبال خریداران قهوه گانودرما، فروش محصولات گانودرما در شیراز و سایر نقاط کشور با رونق همراه بوده است.
 
تهیه فرآورده های قهوه و گانودرما
 
گسترش گسترده محصولات گانودرما منجر به عرضه نمونه های بی کیفیت و تقلبی از این محصولات به بازار شد که تشخیص آنها از محصول اصلی دشوار است. بنابراین برای تهیه قهوه گانودرمای اصل باید با احتیاط و آگاهی عمل کرد. بسته بندی اصلی این محصول را می توانید با مراجعه به مراکز فروش قهوه گانودرما در شیراز و همچنین نمایندگی شرکت گانودرما در شیراز و سایر مناطق تهیه کنید.
 
 
 
خرید اینترنتی قهوه گانودرما در شیراز
 
امروزه برای خرید محصولات گانودرما در شیراز و سایر نقاط کشور می توان از روش خرید اینترنتی استفاده کرد که مزایای متعددی دارد. با مراجعه به سایت های خرید اینترنتی می توانید اطلاعات لازم را در مورد قهوه گانودرما و سایر محصولات گانودرما به دست آورید. اطلاعات موثقی از قیمت فروش محصولات گانودرما نیز قابل دریافت است. یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی محصولات گانودرما، صرفه جویی در هزینه های ثانویه است.
 
 

قهوه گانودرما از کجا تهیه کنیم؟/09109483228

 گانودرما از کجا بخریم بهتره؟ بهترین گانودرما اصل و با قیمت مناسب رو از کجا میتونیم تهیه کنیم؟ و شاید سوال شما این باشد که بهترین نوع گانودرما کدام یکی است؟

 
پاسخ تمامی این سوالات را به صورت کامل و جامع در این مقاله نوشته ایم، پس تا انتها با گانودرما بیز همراه باشید.
 
گانودرما بیش از ۴ هزار سال است که در طب سنتی مورد استفاده قرار گرفته است و از زمان قدیم تا کنون برای درمان و افزایش سیستم ایمنی بدن استفاده میشود. گانودرما از نظر طب سنتی بهترین گیاه درمانی است که میتواند برای سیستم ایمنی بدن هر انسان یک معجزه باشد و موجب نشاط و ارامش هر انسانی شود.
 
گانودرما چند نوع دارد؟
گانودرما چند نوع دارد؟
گانودرما چند نوع دارد؟
گانودرما در اصل یک نوع قارچ است که در شرق رشد میکند و از زمان های بسیار قدیم پزشک ها و دانشمندان مصرف گانودرما را برای مردم توصیه میکردند. و همین قارچ در طول زمان در سراسر دنیا معروف تر شد و به شیوه های مختلف مورد استفاده قرار گرفت.
 
گانودرما را میتوانید به صورت قارچ گانودرما، قرص گانودرما، و قهوه گانودرما مصرف کنید و حتی امروزه صابون و شامپو گانودرما در بازار وجود دارد که برای بیماری های پیسی و پسوریازیس پیشنهاد میشود حتما استفاده کنید.
 
نکته بسیار مهم:
 
قارچ گانودرما فقط یک قسمت به خصوصی از آن مورد استفاده میباشد و همه قارچ گانودرما گیاهی نیست و خواص ندارد! مصرف قرص های گانودرما اصلا پیشنهاد نمیشود چرا که توسط هیچ شرکتی تولید نمیشود و همه آنها دست ساز و غیر بهداشتی است.(منبع)
 
یشنهاد میکنیم این مقاله را بخوانید
قهوه گانودرما دکتر بیز
نحوه مصرف قارچ گانودرما بسیار سخت و دشوار و همچنین زمان بر است و به همین دلیل بسیاری از مردم به سمت مصرف قهوه فوری گانودرما امده اند و حتما تا الان اسم قهوه گانودرما دکتر بیز را شنده اید.
 
پس با این وجود گانودرما از کجا بخریم؟ یا درست تر بگوییم قهوه گانودرما از کجا بخریم؟
 
قهوه گانودرما چیست؟
قهوه گانودرما چیست؟
قهوه گانودرما چیست؟
قهوه گانودرما دقیقا چیست و ترکیبات آن چیست؟
 
قهوه گانودرما که در ایران توسط کمپانی دکتر بیز تولید و عرضه میشود در طعم های مختلفی وجود دارد. قهوه های گانودرما در طعم های سوپریم، موکا، لاته و هات چاکلت تولید میشود که هر کدام خواص منحصر به فرد خود را دارد اما در ترکیبات همه آنها همانطور که از اسم آنها پیداست گانودرما وجود دارد و همین دلیل موفقیت و محبوب شدن قهوه گانودرما در سالهای اخیر است.
 
قهوه گانودرما بهترین روش مصرف گانودرما است و پیشنهاد میشود گانودرما را فقط به صورت قهوه مصرف کنید و برای این موضوع دلایل قانع کننده ای را داریم.
 
مزایا قهوه گانودرما نسبت به روش مصرف گانودرما های دیگر شامل:
 
قهوه های گانودرما به صورت ساشه ای است و هر ساشه به اندازه استاندارد دوز بندی شده است که خیلی مهم است.
قهوه های گانودرما شامل طعم های مختلفی است و مناسب با هر ذائقه غذایی است.
قهوه های گانودرما به صورت فوری است و در کمتر از چند دقیقه اماده میل کردن میباشد.
قهوه های گانودرما توسط یک کمپانی معتبر و رسمی در ایران تولید میشود دارای سیب سلامت و تمامی مجوز های لازم از سازمان غذا و دارو را دارد.
یشنهاد میکنیم این مقاله را بخوانید
خرید قهوه گانودرما از دیجی کالا
حالا اگر هنوز به پاسخ سوالتان (گانودرما از کجا بخریم) نرسیده اید بهتر است بگوییم با توجه به بیماری که مبتلا شده اید باید یک یک قهوه گانودرما مخصوص را استفاده کنید.
 
در خصوص انواع بیماری ها در وبلاگ سایت مقاله های جامع و کاملی را برای شما نوشته ایم ولی برای راهنمایی بیشتر و همچنین مشاوره رایگان میتوانید باما در تماس باشید: ۰۹۳۳۴۴۳۸۴۷۵
 
قهوه گانودرما از کجا تهیه کنیم؟
قهوه گانودرما از کجا تهیه کنیم؟
قهوه گانودرما از کجا تهیه کنیم؟
قهوه های گانودرما در ایران فقط توسط کمپانی دکتر بیز تولید میشود یک نوع محصول انحصاری میباشد و امروزه این محصولات به کشور های خارجی صادرات میشود.
 
برای خرید قهوه گانودرما باید به نمایندگان دکتر بیز مراجعه کنید وبا قیمت مناسب خرید کنید. در همین حال افراد واسطه ای در سایت ها و اینستاگرام وجود دارند که واسطه هستند و اطلاعات کاملی درباره گانودرما و قهوه گانودرما ندارند. و موارد بسیار زیادی دیده شده که این افراد قهوه های گانودرما را با قیمت های بسیار بالا به فروش میرسانند و مشتریان گول این افراد سودجو را میخورند.
 
مفختر هستیم بیش از ۳ سال است که نماینده دکتر بیز در مشهد هستیم و خدمات مشاوره و فروش محصولات دکتر بیز را بر عهده داریم.
 
شما میتوانید همین الان قهوه های گانودرما را با تخفیف ویژه دکتر بیز و سایت ما خریداری کنید.
 

قهوه گانودرما برای کیست تخمدان/09109483228

 بیماری کیست تخمدان

کیسا تخمدان شایع ترین اختلال غدد درون ریز در زنان است و به طور معمول هفت درصد زنان را یک بار در طول زندگی خود تحت تاثیر قرار می دهد. این بیماری بر سطح هورمون ها در زنان تأثیر می گذارد. عدم تخمک گذاری و تشکیل کیست در تخمدان ها باعث تغییر سطح هورمون های زنانه مانند استروژن، پروژسترون، FSH و LH در بدن می شود.
 
 
 
در کیست تخمدان، سطح استروژن و پروژسترون کمتر از حد طبیعی است، در حالی که سطح آندروژن ها یا هورمون های مردانه، مانند تستوسترون، افزایش می یابد و افراد مبتلا به تستوسترون، سطح هورمون مردانه را بالاتر از حد طبیعی تولید می کنند. این عدم تعادل هورمونی قاعدگی را از بین می برد و بارداری را برای افرادی که کیست تخمدان دارند دشوارتر می کند.
 
کیست تخمدان همچنین باعث رشد مو در صورت و بدن، طاسی می شود و می تواند منجر به مشکلات سلامتی طولانی مدت مانند دیابت (می توانید گانودرما و دیابت را بخوانید) و بیماری قلبی شود. سندرم تخمدان پلی کیستیک (PCOS) مسئول بیش از 70 درصد موارد ناباروری زنان است. در واقع، این شایع ترین مشکل هورمونی در زنان در سنین باروری است، اما تعداد کمی از زنان در مورد PCOS، علائم آن و داروهای گیاهی می دانند.
 
 
 
New Ganoderma Supreme Coffee3
New Ganoderma Supreme Coffee3
 
ابتدا باید علائم و نشانه های بیماری کیست تخمدان را بشناسیم. علائم شایع کیست تخمدان عبارتند از بی نظمی قاعدگی، از جمله یائسگی، ناباروری، افزایش یا کاهش وزن، آکنه یا جوش و هیرسوتیسم (رشد بیش از حد مو، از جمله در مناطقی که مو در زنان شایع است). رشد نمی کند، مانند صورت و شکم)، طاسی با الگوی مردانه، موهای نازک، خستگی، نوسانات خلقی و کاهش میل جنسی.
 
 
 
قهوه گانودرما برای تنبلی تخمدان خوبه
تقاضای فزاینده ای برای درمان های مکمل یا درمان های طبیعی وجود دارد. وجود مواد شیمیایی ضد آندروژن در گیاهان، آنها را به جایگزینی برای داروهای مصنوعی مدرن تبدیل کرده است. همچنین اعتقاد بر این است که این داروهای گیاهی عوارض جانبی کمتری دارند.
 
ایا قهوه گانودرما برای تنبلی تخمدان خوب است
قرن هاست که قارچ به دلیل خواص درمانی عالی و فواید تغذیه ای در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار گرفته است. آنها نه تنها حاوی ویتامین ها، مواد معدنی و مواد مغذی هستند، بلکه علاوه بر تغذیه ای که فراهم می کنند، اثرات سلامتی قدرتمندی برای تعادل هورمونی و تنظیم سیستم های مختلف بدن دارند. بسیاری از آنها دارای خواص تنظیمی هستند و از بدن در برابر عوامل استرس زا، سموم، اختلالات غدد درون ریز و عدم تعادل هورمونی محافظت می کنند.
 
 
 
Latte Coffee1
Latte Coffee1
 
نحوه عملکرد گانودرما برای کنترل اختلالات آندروژنیک
ریش قرمز (ریشی)، نوعی قارچ گانودرما، فواید زیادی برای سلامتی دارد. در یک مطالعه تحقیقاتی که اثرات ضد آندروژنی بیست گونه قارچ را بررسی کرد، قارچ ریش بیشترین اثر مهارکننده تستوسترون را داشت. در این مطالعه مشخص شد که قارچ ریش میزان آنزیمی به نام 5a ردوکتاز را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. وظیفه بدن تبدیل تستوسترون به دی هیدروتستوسترون (DHT) است. سطوح بالای DHT و آندروژن در بدن با تنظیم چرخه قاعدگی تداخل می کند که می تواند منجر به انواع اختلالات بالینی از جمله PCOS شود. بنابراین، بیش از حد آندروژن ها یا هورمون های مردانه یک عامل خطر برای شرایطی مانند کیست تخمدان است.
 
 
 
 
 
 
 
Latte Coffee4
Latte Coffee4
 
گانودرما چگونه در درمان تخمدان پلی کیستیک عمل می کند؟
گانودرما در درمان PCOS به گونه ای عمل می کند که این داروی گیاهی خاصیت ضد آندروژنی دارد و در واقع یک نوع طبیعی آنتی آندروژن است. آنتی آندروژن ها به طور گسترده برای اشاره به هر ترکیبی با اثرات بیولوژیکی که عملکرد هورمون های جنسی مردانه مانند تستوسترون را در بدن انسان مهار یا سرکوب می کند، استفاده می شود.
 
 
 
خواص ضد آندروژنی گانودرما
فعالیت ضد آندروژنی گانودرما می تواند در هر نقطه از بدن و از طریق مکانیسم های مختلفی رخ دهد. به عنوان مثال، این قارچ ها می توانند بر عملکرد غده هیپوتالاموس-هیپوفیز تأثیر بگذارند یا مستقیماً با تأثیر بر سلول های گیرنده هدف در اندام هایی مانند تخمدان یا پروستات، خواص ضد آندروژنی آن را نشان دهند.
 
 
 
 
 
Ganoderma and diabetes1
Ganoderma and diabetes1
 
سم زدایی بدن با قارچ گانودرما
به طور کلی، قهوه گانودرما برای تنبلی تخمدان با افزایش توانایی آن در مبارزه با بیماری ها و تنظیم سیستم ایمنی، ارزش غذایی فوق العاده ای برای سلامت زنان دارد. مصرف گانودرما به بدن کمک می کند تا از شر تمام اثرات مضر مواد هورمونی که باعث عدم تعادل هورمونی می شوند و در بسیاری از لوازم آرایشی، پلاستیک، مواد غذایی مانند افزودنی ها، طعم دهنده های مصنوعی و گوشت های فرآوری شده وجود دارند، خلاص شود
 
 
 
Ganoderma and fatty liver3
Ganoderma and fatty liver3
 
خواص قهوه گانودرما برای نازایی
بسیاری از مردم چین سال هاست که از فواید و ارزش های بالای گانودرما آگاه بوده و از این دارو به طور موثر استفاده می کنند. خواص درمانی این داروی گیاهی عبارتند از: افزایش سیستم ایمنی، بهبود و افزایش عملکرد قلب، ریه و دستگاه تنفسی، افزایش عملکرد کبد، کاهش فشار خون و قند خون، بهبود سیستم ایمنی خودبیماری ها و کاهش عوارض بی خوابی. آنها متوجه افزایش کیفیت خواب شدند.
 
مصرف هات چاکلت گانودرما برای تنبلی تخمدان باید با تجویز پزشک و برای مصرف مشورت شود. توجه به این نکته ضروری است که اگر از مشکلات یا اختلالات معده رنج نمی برید، می توانید این نوشیدنی را 30 دقیقه قبل از صبحانه مصرف کنید. هنگام مصرف این دارو ورزش نکنید.
 
قهوه گانودرما برای کیست تخمدان
گانودرما خون را رقیق می کند، بنابراین بهتر است از مصرف آسپرین خودداری کنید. این قهوه را با آب جوش مخلوط کنید و بعد از اینکه به دمای متوسط ​​رسید می توانید از آن استفاده کنید. پس از مصرف این نوشیدنی مرغوب باید کمی پیاده روی کرد و پیاده روی کرد. مصرف ویتامین C همراه با این دارو باعث تاثیر بیشتر آن می شود.
 
قهوه گانودرما برای نازایی علاوه بر فواید بسیار می تواند معایبی نیز داشته باشد. اگرچه در حال حاضر اطلاعات خاصی در دسترس نیست، اما ممکن است عوارضی مانند خشکی بینی، حالت تهوع و خشکی گلو داشته باشد.
 
 
 

خرید قهوه سوپریم قارچ گانودرما/091091483228

 قهوه گانودرما را از کجا بخریم؟

 
قهوه گانودرما از جمله محصولات پرفروش در بازار امروزی می باشد که این امر نشان از اهمیت و فواید بسیار این محصول می باشد. فروشگاه ما به عنوان معتبرترین عرضه کنندگان این قهوه در حال فعالیت می باشد و می تواند بهترین گزینه برای خرید و تهیه قهوه گانودرما باشد.
 
 قهوه گانودرما
گانودرما از زمان های بسیار دور و گذشته در طب سنتی مورد استفاده بوده است و افراد برای درمان بیماری ها از حدود 1000 سال پیش از قارچ گانودرما استفاده می کردند. همانطور که می دانید این قهوه از قارچ جان افزا یا قارچ ریشی تهیه و تولید می شود. در بسیاری از منابع از این قهوه به عنوان پادشاه گیاهان نام برده اند. اکسیر جوانی نیز از دیگر نام های این محصول می باشد. گانودرما دارای پوست بسیار سختی است و این امر سبب دشواری در مصرف آن شده است. از این رو برای استفاده از این گیاه ابتدا باید آن را فرآوری کرد تا از تمامی فواید و خاصیت های درمانی گیاه گانودرما بهره مند شویم.
 
در سال های اخیر شاهد افزایش و رونق فروش این نوع قهوه در سراسر نقاط کشور بوده ایم که این امر نشان دهنده محبوبیت و فواید بی نظیر این گیاه می باشد. قیمت قهوه گانودرما در ایران بر اساس گرم محاسبه می شود که با توجه به کیفیت و فواید این محصول می توان گفت قیمت این قهوه در مقایسه با بسیاری از محصولات مشابه گران تر می باشد.
 
خرید قهوه فوری گانودرما
 
خرید اینترنتی قهوه
برخی افراد با سوال قهوه گانودرما از کجا بخریم مواجه می باشند؟ چرا که سعی بر آن دارند باکیفیت ترین و بهترین ترکیبات این محصول را خریداری نمایند، از این رو انتخاب فروشگاه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. در این وهله می توان گفت فروشگاه اینترنتی ما یکی از مناسب ترین و معتبرترین فروشگاه های عرضه کننده این محصول است و مخاطبان می توانند با انتخاب سایت ما در کیفیت درجه یک و اصل قهوه را خریداری و مورد استفاده قرار دهند. بسیاری از عرضه کنندگان این قهوه برای به دست آوردن سود بیشتر با کیفیت پایین و جنس تقلبی آن را به فروش می رسانند که در نتیجه آن بهره مندی از فواید و خواص درمانی این محصول ممکن نخواهد بود.
 
خرید قهوه سوپریم قارچ گانودرما
 
بهترین فروشگاه خرید قهوه مخصوص گانودرما
فروشگاه ما به عنوان بهترین عرضه کننده قهوه توانسته است در سال های اخیر رضایت و توجه بسیاری از کاربران و مخاطبان را به خود جلب کند و در حال حاضر با داشتن سابقه ای درخشان در زمینه عرضه قهوه اصل گانودرما به معتبرترین و پر انتخاب ترین سایت های فروش قهوه قارچ گانودرما شناخته شده است. شما می توانید با انتخاب فروشگاه ما با اطمینان و بدون کوچکترین تردید و نگرانی از کیفیت محصول اقدام به خرید نمایید.
 
فروشگاه کالایاب برای مشتریانی که در تهران و کرج سکونت دارند امکان خرید حضوری و یا ارسال از طریق پیک را فراهم کرده است و با شماره گیری 09101935851 می توانند خرید خود را در این دو شهر به آسانی و زیر دو ساعت انجام دهند و بسته خود را دریافت نمایند
 
لطفا قبل از خرید از حتما با مشاورین ما در تماس باشید و حتما علت خود را برای مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز رو به مشاوره کالایاب توضیح دهید. به دلیل نوع ترکیبات انواع قهوه های گانودرما دکتر بیز برای هر فردی یک نوع از این قهوه مفید می باشد و روش مصرف برای هر فرد متفاوت خواهد بود.
 
 
صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 صفحه بعد